در حال خواندن
سود سهام مخابرات در ۹ ماه ابتدای امسال ۳۳ تومان شد
0

صورت‌های مالی تلفیقی گروه و شرکت مخابرات ایران برای دوره مالی منتهی به ۳۰ آذر ۹۲، سود پایه هر سهم را ۳۳۰ ریال در نظر گرفته است.
نود آی سی تی – اطلاعات و صورت‎های مالی میاندوره‌ای دوره ۹ ماهه منتهی به پایان آذرماه شرکت مخابرات ایران منتشر شد.
در این گزارش و در بخش صورت سود و زیان تلفیقی، سود عملیاتی ۹ ماهه برای هر سهم ۲۶۲ ریال و سود غیر عملیاتی ۶۹ ریال در نظر گرفته شده است که مجموعا سود پایه هر سهم را به ۳۳۰ ریال رسانده است.
ترازنامه تلفیقی هم جمع دارایی‌های جاری این شرکت را هفت هزار و ۲۵۲ میلیارد و ۳۹۶ میلیون تومان گزارش کرده است.
دارایی‌های غیر جاری مخابرات تا این تاریخ نیز ۱۳ هزار و ۶۷۰ میلیارد و ۹۳۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بوده است.
مجموع درآمدهای این شرکت از محل جاری و غیر جاری، ۲۰ هزار و ۹۲۳ میلیارد و ۳۲۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.
صورت‌های مالی تلفیقی گروه و صورت‌های مالی شرکت مخابرات ایران براساس استانداردهای حسابداری تهیه شده و در تاریخ ۹۲/۱۰/۲۱ به تأیید هیات مدیره این شرکت رسیده و سیدمطصفی سید هاشمی، مسعود مهردادی، علی بقایی، نصراله جهانگرد و محمد روح الهی پای آن را امضا کرده‌اند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر