در حال خواندن
سند راهبردی شرکت ارتباطات زیرساخت تصویب شد
0

سند راهبردی شرکت ارتباطات زیرساخت بازنگری و تصویب شد.
نود آی سی تی – معاون نظارت راهبردی و برنامه‌ریزی شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: در سند راهبردی استراتژی، اهداف، سیاست ها و چشم انداز شرکت با افق ۱۴۰۴مشخص شد.
آریانیان با اشاره به به‌روزرسانی و تغییرات سند راهبردی افزود: در چشم انداز این سند راهبردی شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان پیشران توسعه کمی و کیفی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور، دست یابی به جایگاه اول ارتباطی در سطح منطقه (هاب منطقه ) و تأثیرگذار در توزیع ظرفیتهای ارتباطی جهان مطرح شده است.
وی توجه به بخش خدمات و مشتریان در چشم انداز را ضروری برشمرد و گفت: در این چشم انداز، شرکت ارتباطات زیرساخت، پیشرو در معرفی و ارایه سرویس‌های نوین ارتباطی در داخل کشور، مشتری مدار و نیز پاسخگوی درخواست مشتریان در کوتاه ترین زمان مطرح شده است که با کمترین هزینه و متناسب با سطح خدمات درخواستی است.
آریانیان در بخش بین الملل به نقش آفرینی موثر شرکت ارتباطات زیرساخت در مجامع و اتحادیه های بین المللی و دارای تعامل سازنده به بازار جهانی اشاره کرد و ادامه داد: توسعه سرمایه انسانی متخصص، متعهد و مسوولیت پذیر فعال از جمله اهداف کلان این سند است.
معاون نظارت راهبردی و برنامه ریزی گفت: در بیانیه مأموریت شرکت ارتباطات زیرساخت آمده است: این شرکت وظیفه انتقال، راهیابی و مدیریت هر نوع ترافیک (صوت ، تصویر و داده) متقاضیان مجاز اعم از بخش های دولتی، خصوصی و تعاونی ارایه دهنده خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات در قلمروی شبکه‌های ارتباطی بین الملل، راه دور، بین استانی، بین اپراتوری و مناطق خاص را بر عهده دارد.
وی افزود: این سند بر اساس روش شناسی ارایه شده، مطالعات راهبردی گسترده متشکل ازمطالعه اسناد بالادستی ملی، بخشی و شرکتی تنظیم شده وگردآوری آن، با کمک مدیران ارشد شرکت ارتباطات زیرساخت استفاده شده است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر