در حال خواندن
سلام آقای رییس جمهور
2

مصطفی محمدنجار وزیر کشور عصر دیروز با اعلام آخرین نتایج شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی با کسب ۱۸میلیون و ۶۱۳ هزار و ۳۲۹ رأی اکثریت مطلق آرا را کسب کرد و رئیس‌جمهور شد.نجار تاکید کرد: در مجموع ۳۶ میلیون و ۷۰۴ هزار و ۱۵۶ نفر در انتخابات شرکت کردند که نشان دهنده حضور ۷۲.۷ درصدی مردم در انتخابات است.
نود آی سی تی – حسن روحانی در برنامه هایش به طور مستقیم به فضای مجازی و فناوری اطلاعات نپرداخته، اما در یکی از مناظره‌های صدا و سیما با تاکید بر اینکه اگر فضای دانشگاه باز شود، کسی ضرر نمی‌کند، گفت: فضای دانشگاه، شهر و کشور و اینترنت را نباید اینقدر امنیتی کنیم، بلکه باید فضا را فرهنگی و سیاسی کنیم و فضای کشور را باید امنیتی‌زدایی کنیم. وی همچنین با بیان اینکه پهنای باند اینترنت در شأن ایرانیان نیست گفته است: دنیای امروز دنیای ارتباطات است؛ اما متاسفانه در کشور عده‌ای در دنیای قرن نوزدهم سیر می‌کنند.انتظار می رود حسن روحانی با توجه به سابقه و گرایش های مدیریتی و سیاسی اش، دوباره از تکنوکرات ها در مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور استفاده کند. ورود دوباره تکنوکراسی به حوزه مدیریت ICT و همراهی آن با نگرش سیستمی، می تواند توسعه این فناوری را در کشور توسعه ببخشد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.
  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۵-۱۷ در ۰۹:۲۵

    باسلام به امید قلب ملت ایران
    اینجانب یک خانم ۴۷ساله که تمام رویدادهای این انقلاب را شاهد بوده ام ودر تمام این رویدادها شاید نقش کوچکی داشته ام وبا داشتن این بینش که ما مخلصانه باید در خدمت این انقلاب باشیم نه برای سوء استفاده هیج نهادی خودم را معرفی ننمودم نه زمانی که در ۸سال دفاع مقدس که بعنوان دوطلب کار آموز بهیاری در بیمارستان امام خمینی سال ۶۳بصورت امدادگر به مجروحان کمک میکردم وچه در سال ۵۷ که یک دختر نوجوان بودم و به همراه برادرم در درگیریهای دانشگاه بر منبر علما برای رسیدن به این انقلاب شرکت کرده ام وچه در زمان تحصیل در دانشگاه که حضور فعال در انجمن اسلامی دانشگاه داشته ام ولی تا به حال از هیچ مزایایی به نفع خودم خدا وکیلانه استفاده نکرده ام واکنون که فرزندانم بزرگ شده اند وبا داشتن مدارک تحصیلی دانشگاه در اداره خودم درخواست کار برای فرزندم میدهم سایت استخدامی را به من معرفی میکنند در صورتی که هر روز شاهد استخدام افرادی جدید بدون شرکت در ازمون اسخدامی دانشگاه جذب شده اند .آقای ریس جمهور از جناب عالی پرسشی دارم اگر من کسی بودم که خودم را به تمام ادارات تحمیل میکردم بهتر از این نبوده که در انتظار معجزه برای استخدام دخترم باشم.متاسفانه اگر دختر ۲۲ساله ام مطلقه نبود نگرانی نداشتم از آینده ان نگرانم دارم؟

    متشکرم -رضایی-اهواز

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۴-۱۸ در ۰۸:۲۱

    ای دولت تدبیر وامید سلام.کجای عدالت آمده کارمندان بانک وام خرید مسکن ۵۰/۶۰/۷۰/۸۰ میلیون تومان با قسط خیلی اندک دریافت کنند اما من معلم بازنشسته برای دریافت وام خیلی دردسرها باید تحمل کنم آنهم بتوانم بگیرم یا نه؟در حیرتم

ارسال یک نظر