در حال خواندن
سفارش قطعات تلویزیون به کشور متوقف شد
0

دبیر انجمن تولیدکنندگان لوازم صوتی و تصویری تهران از توقف سفارشات انواع قطعات تلویزیون در کشور خبر داد.
نود آی سی تی – محمدرضا شهیدی، با بیان این مطلب گفت: نوسانات نرخ ارز طی ماه جاری باعث شده تا سفارش قطعات این کالای دیجیتالی در کشور متوقف شود چرا که به دلیل عدم ثبات ارز امکان سفارش وجود ندارد.
وی با اشاره به بلاتکلیفی تمامی فعالان این حوزه افزود:  به دلیل عدم واردات قطعات در سال جدید تمامی موجودی انبارهای قطعات مربوط به تولید انواع تلویزیون، در حالی خالی شدن است.
وی با اشاره به قطع ارز مرجع دولتی به تولیدکنندگان کالاهای صوتی و تصویری، گفت: به دلیل نوسانات نرخ ارز در سال جدید، وارداتی در خصوص قطعات تلویزیون صورت نگرفته است چرا که تولیدکنندگان باید برای خرید این کالا نسبت به گذشته قیمت دو برابر پرداخت کنند.
دبیر انجمن تولیدکنندگان لوازم صوتی و تصویری تهران افزود: در حال حاضر تمامی تولیدات دستگاه های تلویزیون در کشور با قطعات از قبل خریداری شده که در انبارها موجود بوده به فعالیت خود پرداخته‌اند و برای تولید این کالای دیجیتالی در ماه‌های آینده با کمبود قطعه روبرو هستیم.
شهیدی با اشاره به اینکه دولت هرچه سریع‌تر باید تکلیف ارز را مشخص کند، گفت: با استمرار شرایط فعلی شاهد توقف کامل خط تولید در کشور خواهیم شد بر همین اساس دولت هرچه سریع‌تر باید ثبات ارز را در کشور ایجاد کند.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر