در حال خواندن
سریعترین شارژر بیسیم جهان معرفی شد
0

یک شرکت کره ای توانست سریع ترین شارژر بیسیم جهان را معرفی کند.

نود فناوری – ال جی توانست یک رده بالاتر از سامسونگ در زمینه‌ی ارئه‌ سریعترین شارژر وایرلس قرار بگیرد، هرچند این تکنولوژی قرار نیست روی لیست بلندی از اسمارت‌فون‌های این شرکت عمل کند. در حالی که سامسونگ پرچمداران خود را در قالب S7 و S7 Edge و با قابلیت شارژ بیسیم معرفی کرده و بسیاری از عقاید پیشین در رابطه با این تکنولوژی را زیر پا گذاشته، ال جی نیز از شارژر بیسیم سریع خود با سرعتی برابر با شارژرهای سیمی پرده برداشته است.

پرچمداران سامسونگ برای شارژ خود نیاز به زمانی حدود ۱.۵ ساعت با آداپتور سیمی و حدود ۲ ساعت با شارژر بیسیم دارند که در حال حاضر بالاترین رتبه‌ها را از نظر سرعت شارژ محسوب می‌شوند.

از طرفی دستگاه ال جی توانایی در دسترس قرار دادن ۱۵ وات انرژی برای دستگاه‌ی پشتیبانی کننده از این گجت را دارد و این در حالیست که بیشتر شارژرهای بیسیم توانی در حدود ۵ وات را دارا می‌باشند. ال جی اذعان داشته که این شارژر قادر است که شارژ گوشی شما را در زمان ۳۰ دقیقه به ۵۰ درصد برساند که این اندازه به سرعت شارژ کردن گوشی‌هایی با باتری ۲ آمپر و بیشتر و بوسیله‌ی آداپتور سیمی است. علاوه بر اینکه، آداپتور بیسیم ال جی به سیستم تشخیص حرارت مجهز شده است تا در صورت بالا رفتن دمای گوشی در هنگام شارژ، به طور خودکار خاموش شود.

در زمانی که قضیه‌ی نوت ۷ همچون جوک در فضای مجازی پیچیده است، ال جی به این نکته واقف است که در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی در بازار ابزارهای الکترونیکی، امری ضروری است. این ابزار منحنی با اکثر گوشی‌های با قابلیت شارژ بیسیم هماهنگ خواهد بود و تا یک یا دو هفته‌ی آینده در آمریکای شمالی، اروپا و استرالیا در دسترس خواهد بود. قیمت این گجت کاربردی نیز هنوز مشخص نیست.

منبع: PhoneArena

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر