در حال خواندن
سرویس مکالمه رایگان روز جمعه ویژه دانشجویان
0

جشنواره جمعه های رویایی مختص مشترکان سیم کارت دانشجو می باشد. مشترکان این سیم کارت‌ها می توانند با فعال سازی رایگان در این جشنواره شرکت کنند .
نود آی سی تی – شروع جشنواره از  ۱۳۹۳.۰۶.۲۸  و تا پایان آذر ماه ۱۳۹۳ ادامه خواهد داشت. در طول این مدت مشترکینی که جشنواره جمعه های رویایی را فعال نموده اند می توانند از امکان مکالمه رایگان نامحدود داخل شبکه ( شبکه همراه اول و تلفن ثابت) در روزهای جمعه بهره مند گردندشیوه فعال سازی:مشترکین سیم کارت دانشجویی با شماره گیری کد دستوری *۱۱۱*۴۴#به صورت رایگان می توانند طرح جمعه های رویایی را روی سیم کارت خود فعال کنند. هزینه فعال سازی : رایگانتعداد تماسهای مجاز رایگان : در روزهای جمعه نامحدودمدت زمان مکالمه رایگان : در روزهای جمعه نامحدود اطلاع راجع به سیم کارت دانشجو

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر