در حال خواندن
سرعت کامپیوتر خود را ۳۰۰ درصد افزایش دهید
0

System Mechanic یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین نرم افزارهای بهینه سازی سیستم می باشد که با استفاده از ابزار پاک سازی و رفع خطای آن ، سیستمی با نهایت سرعت را در اختیار خواهید داشت.
۴۰ ابزار قدرتمند این نرم افزار مانند ابزار بهینه سازی اینترنت و سرعت دانلود ، افزایش امنیت حریم شخصی و بهینه سازی خودکار کارآیی کامپیوتر در نوع خود بی نظیر می باشند. بیش از ۹۸% مشکلات معمول کامپیوترها در نتیجه استفاده روزانه از آن ایجاد می شود که System Mechanic می تواند به صورت خودکار تمامی آنها را پاک سازی کرده و سرعت کامپیوتر را تا ۳۰۰% افزایش دهد (۳ برابر). با استفاده از این نرم افزار می توانید کارآیی کامپیوتر خود را در رابطه با اجرای بازی ها به صورت چشمگیری افزایش دهید و همینطور سرعت دانلود و مرور اینترنت را تا حد زیادی افزایش دهید.ابزار حرفه ای امنیت در برابر ویروس ها ، حذف غیر قابل بازگشت فایل ها و بازیابی فایل های حذف شده از دیگر امکانات آن می باشد.دانلود

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر