در حال خواندن
سرعت اینترنت همراه اول در تهران افزایش می‌یابد
0

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار از افزایش ۸۰ درصدی ترافیک GPRS همراه اول ظرف یک ماه گذشته خبر داد.
نود آی سی تی – وحید صدوقی با بیان این مطلب گفت: طی یک ماه گذشته و بعد از نوسازی شبکه همراه اول حدود ۸۰ درصد از نظر ترافیک GPRS رشد داشته‌ایم.
وی ادامه داد: در حال حاضر در برخی نقاط تهران حتی سرعت دانلود GPRS همراه اول به حدود ۲۱۵ کیلوبیت رسیده و میانگین این رقم بالای ۱۲۰ کیلوبیت است.
مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران عنوان کرد: با توجه به نوسازی‌هایی که در درون شبکه همراه اول صورت گرفته، اکنون GPRS همراه اول کیفیت قابل قبولی دارد و این در حالی است که تعداد مشترکانی که در لحظه از این سرویس استفاده می‌کنند، حداقل سه برابر شده است.
وی افزود: طی هفته آینده میانگین سرعت دانلود تهران به بالای ۱۵۰ کیلوبیت خواهد رسید و سرعت دانلود مشترکان تا حداقل یک و نیم برابر افزایش خواهد یافت.
مهندس حریری، معاون نظارت و مدیریت شبکه شرکت ارتباطات سیار نیز در خصوص اینکه با این وجود همچنان کاربران GPRS گلایه‌های متعددی نسبت به آن دارند گفت: بخش مهمی از این مشکلات به وضعیت کلی اینترنت کشور مربوط می‌شود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر