در حال خواندن
سخنان روحانی درباره اینترنت نه پوپولیستی بود و نه خلاف نظر رهبری
0

قایم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی با بیان اینکه سخنان اخیر رییس‌جمهور در رابطه با اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، نه پوپولیستی است و نه خلاف نظر رهبری، گفت: به نظرم رهبر معظم انقلاب هرگز با ارتباطات امروز و سیستم‌های پیشرفته مخالفت نکردند و نمی‌توان با این واقعیت‌ها مخالفت کرد. ما باید هنرمان را افزایش دهیم تا جوانان اقناع شوند. نباید بی‌هنری خود را با زور و سلب امکانات از جوانان جبران کنیم. به نظرم سخنان اخیر رییس‌جمهور از دل مردم برخواسته است.
نود آی سی تی – حجت‌الاسلام والمسلمین رسول منتجب‌نیا با بیان اینکه تا تحقق همه وعده‌ها فاصله داریم، گفت: در دولت فعلی، فضای بسته امنیتی تا حد زیادی شکسته شده و اقتصاد ورشکسته گذشته، جایش را به اقتصاد هدفمند و با برنامه داده است. قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی افزود: روحانی در شعارهای انتخاباتی‌اش وعده‌هایی را داد که مردم احساس کردند گمشده آنان در شعار‌ها و ایده‌های دکتر روحانی وجود دارد؛ کما اینکه اصلاح‌طلبان نیز از آنجا که شعارهای روحانی را به گفتمان خود نزدیک دیدند از او حمایت کردند. تاکنون دولت به بخشی از برنامه‌ها و وعده‌هایش جامه عمل پوشانده اما هنوز بسیاری از شعار‌ها در مرحله انتظار و امید به سر می‌برد. برخی وزرا، روحانی را سپر بلای خود می‌کنندوی در ادامه گفت: تاکنون هر روشنگری که از طرف دولت صورت گرفته از سوی رییس‌جمهور و دفتر وی بوده است؛ گویی که اعضای دولت هیچ احساس وظیفه‌ای نمی‌کنند که در برابر انتقادات پاسخگو باشند. این گلایه را باید از برخی وزرا کرد که چرا دکتر روحانی را سپر بلای خود قرار می‌دهید؟ همانند کسانی که رهبری را سپر بلای خود قرار می‌دهند. این کار جفا نسبت به بالا‌ترین مقام اجرایی کشور است و من این گلایه را نسبت به اغلب وزرا و مسوولان دارم.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر