در حال خواندن
سایت های BTS ساماندهی می‌شوند
0

به گفته رییس شورای شهر تهران با ساماندهی سایت‌های BTS تعداد دکل‌های شهر تهران را کاهش می‌دهیم.
نود آی سی تی – مهدی چمران، رییس شورای شهر تهران در حاشیه بازدید از هجدهمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی در خصوص ساماندهی سایت‌های BTS گفت : شورای شهر تصویب کرده تا نصب آنتن‌ها و دکل‌های BTS ساماندهی شوند.
 وی افزود: با ساماندهی سایت‌های BTS، از حداقل دکل‌ها حداکثر استفاده شده و برای منظر عمومی شهر نیز بسیار مناسب‌تر خواهد بود.
رییس شورای شهر تهران ضمن اشاره به بحث زیان آنتن‌های BTS تلفن همراه بیان کرد: ما این موضوع را همچنان پیگیری کرده و از نظرات کارشناسان این حوزه استفاده می‌کنیم تا با ساماندهی این موضوع و مدیریت آن بسیاری از آسیب‌های این موضوع حل شود.
چمران در روز دوم برگزاری، از الکامپ ۱۸ بازدید کرد و درباره تاثیر برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها گفت: تاثیر واقعی برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها باید توسط مجریان آن بررسی شده و آمارهای آن اعلام شود.
رییس شورای شهر تهران عنوان کرد: اما با توجه به اینکه به نظر می‌رسد اغلب بازدید کنندگان این نمایشگاه ازعوام مردم باشند برگزاری اینچنین نمایشگاه‌هایی باعث اطلاع رسانی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و آگاهی مردم از این موضوع می‌شود.
چمران عنوان کرد: الکامپ برای متخصصان این حوزه نیز می‌تواند محلی برای تبادل اطلاعات، تعامل با آنها و بازاریابی برای محصولات و خدمات آنها باشد.
وی ضمن اشاره به مشکلات اقتصادی کشور از جمله نوسانات بازار ارزو تحریم‌ها گفت: با توجه به تمام این مشکلات شرکت‌های ایرانی تلاشی مضاعف داشته‌اند تا با سرعتی بیشتر و جهشی ارزشمند به یک بازاریابی حساب شده برسند.
 

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر