در حال خواندن
سایت صیغه یا فاحشه خانه مجازی!
239

یک سایت اینترنتی که ادعا دارد با دفتر رسمی ازدواج همکاری می کند، به معرفی خانم ها برای ازدواج یک ساعته به مبلغ ۶۰ تا صد هزار تومان می پردازد. در این سایت صفحه ای به عنوان پروفایل خانم ها در نظر گرفته شده که در این پروفایل مشخصات ۱۰ زن وجود دارد که برای هر زن یک کد (از عدد یک تا ۱۰) در نظر گرفته شده است.
نود آی سی تی – در این پروفایل‌ها مشخصات خانم‌ها شامل سن، یائسه بودن یا نبودن، مطلقه بودن، قد، وزن، داشتن مسکن و منطقه اسکان، پرونده بهداشت و سلامت، خصوصیات ظاهری هر یک از خانم ها، میزان مهریه برای عقد یک ساعته و سن همسر تقاضا شده ارایه شده است.
این سایت همچنین یک خط شماره تلفن ایرانسل معرفی کرده که مشتریان بعد از انتخاب هر کد، باید نام خود و یک شماره ثابت جهت تماس را به همراه کد انتخاب شده به این شماره ارسال کنند تا پس از کنترل از طرف مسئولان سایت، شماره حساب برای واریز هزینه معرفی کد، ارسال شود.
البته مشتریان فقط هزینه معرفی کد را پرداخت می کنند و مبلغ مهریه یک ساعته هر خانم هم حضوری به خود آنان پرداخت می شود.
به گزارش جام جم آنلاین خبرنگار ما با شماره موبایل ذکر شده در این سایت تماس گرفت. فرد پاسخ دهنده گفت که ما برای فعالیت مجوز داریم و سایت ما هم ثبت شده است.
او البته اضافه کرد که فقط به سوالاتی در خصوص نحوه فرستادن خانم ها و مسایلی از این دست پاسخ می دهد و برای اطلاعات بیشتر باید یک ساعت دیگر تماس بگیرم و با مدیر سایت صحبت کنم.
یک ساعت بعد برای صحبت با مدیر سایت، مجددا با همان شماره تماس گرفته شد، فرد مذکور اعلام کرد که مدیر سایت فعلا حضور ندارد و باید عصر تماس بگیرم.
خبرنگار ما در همین زمینه برای بررسی فعالیت این سایت با کارشناس مسایل فقهی و مذهبی و همچنین با عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تماس گرفت.
محمد تقی رهبر رییس فراکسیون روحانیون مجلس هشتم معتقد است فعالیت این گونه سایت‌ها در واقع یک نوع اشاعه فحشا و ترویج فساد در جامعه است و مسوولان و متولیان امر باید با احساس مسئولیت در این زمینه برخورد جدی داشته باشند.
وی با بیان اینکه ازدواج در جامعه ساز و کار مشخصی دارد، گفت: در فقه شیعه بر عفاف و حیاء خیلی تاکید شده است و نباید با راه‌اندازی اینگونه سایت‌ها، قبح این مسایل شکسته شود و ارزش ها به مسخره گرفته شوند.
نماینده سابق اصفهان در مجلس افزود: این گونه اقدامات با فرهنگ عفاف اجتماعی در تضاد است و مسوولان باید وارد کار شوند و با آن مقابله کنند.
رهبر بیان کرد: نباید به بهانه ازدواج موقت، بی بندوباری را در جامعه ترویج داد.
وی اضافه کرد: در چند سال اخیر فرهنگ خانواده و مسایل عفاف مورد هجمه زیاد قرار گرفته و مسوولان باید در این زمینه تدابیر خاصی بیندیشند.
این روحانی بیان کرد: اگر چه از نظر مسایل فقهی، زنی که یائسه باشد، نیاز به عده نگه داشتن ندارد، ولی نباید این گونه به ترویج فساد و فحشا در جامعه پرداخت.
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس هم فعالیت این گونه سایت‌ها را غیرقانونی اعلام کرد و گفت: نیروی انتظامی به عنوان نهاد مسوول در برخورد با فساد و فحشا باید در این زمینه برخورد کند.
عبدالرضا عزیزی عنوان کرد: چنین مراکزی غیر قانونی هستند و نیروی انتظامی باید حتما وارد این ماجرا شود.
وی گفت: مجلس برای مقابله با این گونه مسایل و ترویج این نوع ازدواج‌ها و برای مقابله با اقدامات اینگونه سایت‌ها، با علما مشورت و بر اساس نظر علما عمل خواهد کرد.
در همین زمینه یک کارشناس رسانه تأکید دارد که وزارت ارشاد از چند سال قبل پایگاهی را برای ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی راه اندازی کرده است اما متأسفانه اطلاعاتی که در این سایت وارد شده قبل از اینکه مورد بررسی کارشناسی و قانونی قرار گیرد تا حدودی در اختیار مراجعان قرار دارد.
این کارشناس رسانه گفت: در حالی که حجم بالای آدرس‌های وارد شده در پایگاه ساماندهی وزارت ارشاد همچنان در انتظار تعیین تکلیف هستند، تعلل بی پایان مسوولان اداره مطبوعات داخلی وزارت ارشاد برای رسیدگی به این اطلاعات مجال سوء استفاده را برای این دسته سایت‌های متخلف فراهم کرده است که لازم است مسوولان این اداره سریع‌تر چاره‌ای برای این مشکل تدبیر کنند.
وی افزود: متأسفانه این سایت و برخی سایت‌های مشابه و غیر آن با سواستفاده از این سهل انگاری وزارت ارشاد که گویا قرار نیست خط پایانی بر آن باشد، صرفاً با وارد کردن مشخصات سایت خود در این پایگاه مدعی فعالیت قانونی و تایید شده از سوی وزارت ارشاد هستند.
یوسف اسدی- خبرنگار جام جم آنلاین

درباره نویسنده
عبدالله افتاده
  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۱۳ در ۰۹:۲۵

    کجای این سایت اشکال داره؟خیلی هم خوبه. خانم ها به جای اینکه تو خیابون دنبل مردها باشن از طریق این سایت آقایون رو پیدا میکنن

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۱۳ در ۰۹:۵۸

    واقعاً متأسفم فقط همین

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۱۳ در ۱۱:۰۴

    این سایت خیلی هم خوبه.تو مصرف بنزین صرفه جوئی میشه.استهلاک خودروها هم کم میشه.چون دیگه لازم نیست تو خیابونها هی دنبال این خانوم اون خانوم بگردی.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۱۵ در ۰۷:۰۴

    اگه شرعی کار کنن خیلی هم خوبه حجم فساد در جامعه کم میشه.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۱۹ در ۱۲:۲۱

    آقایونی که می گید هشاعه فساد هست وقتی سن ازدواج برا پسر داره می رسه به ۳۰ یا بالاتر این اشاعه فساد نیست؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۰۲ در ۰۵:۲۷

    لطفا به این نماینده با فهم شعور مجلس بفرمایید که اولا به چه دلیل اینکار باعث اشاعه فحشا وفساد در جامعه میشود؟اگر شرعی ودر چارچوب باشد چه اشکالی دارد دوما شما که میفرمایید این عمل خوب نیست وباعث اشاعه فحشا و… میشود راه حل آن را هم ذکر بفرمایید که چه بکنیم تا فساد وفحشا در جامعه کم بشود من میخواهم بدونم این آقایان در مجلس چیکار میکنند چرا یه تدبیری و یه راهکاری برای این بحرانی که در جامعه وجود داره و در حال نابودی جوانان ماست نمیکنند
    آقاحرف زیاد است اما چه سود و کو گوش شنوا …

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۱۲ در ۰۲:۱۰

    اگر ازدواج موقت در ایران باب شود دیگر هیچ ولد زنایی به دنیا نخواهد آمد و کمتر فردی را پیدا می کنی که برای ارضای نیاز جنسی دست به گناه بزند
    این برای من و تو که همسر داریم شایدخیلی مسخره و فاحشه خانه جلو کنه ولی فکر دخترهای سن بالای اجتماع و زنان بی سرپرست باش که این خودش هم نیاز مادی و هم نیاز عاطفی و جنسی آنها را تامین می کند و هم زنان خیابانی و مردان توانمند جایی را برای رفع نیاز خود پیدا می کنند
    هیچ اشکالی ندارد
    متاسفم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۱۲ در ۰۴:۰۹

    این سایت خیلی هم خوبه حداقل آقایون دیگه مزاحم ناموس ما در خیابان ها نمی شوند (همین طور برعکس)

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۱۳ در ۰۱:۱۲

    افتضاح

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۱۳ در ۰۵:۳۹

    اونهاییکه با ازدواج موقت مخالفت میکنن در واقع یک فکرخمود وبوسیدهای دارند چونکه مثل کبک سرشون میکنن زیر برف فکر میکنن هیچ کس اونها رو نمی بینه . اونها در واقع حلال خدا را حرام وحرام خدا حلال میدانندچونکه اگر ازدواج موقت نکنن مجبورند زنا کنن یا خود ارضایی نمایند

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۱۳ در ۰۷:۵۰

    واقعا وحشتناکه بهتر نیست فکر بهتری دراین موردبشه ایاازنظر شرعی درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۱۳ در ۰۸:۲۹

    خواهشمندم توضیح دهید که چه فرقی با فاحشه خانه های لاس وگاس دارد فقط که این اسلامی است و فرقش خواندن یک ایه است همین

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۱۴ در ۱۰:۳۲

    به دنبال راهکار قانونی باشید جلو فساد و بی بندو باربی بی حدو حصر جامعه رو بگیرید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۱۴ در ۱۰:۵۴

    اگرفحشااست چرادرمحلس صیغه راتثویب کردند

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۱۵ در ۰۱:۱۹

    عالیه حرف نداره

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۱۵ در ۰۳:۲۸

    این سایت ها خیلی هم خوبه جلوی گناه کردن رو میگره

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۱۵ در ۰۴:۱۰

    یه ذره کلاهتونو بذارین بالاتر.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۱۵ در ۰۴:۱۲

    اون اقایانی که نظر مثبت دارن نظر خانومهاشون هم همینه؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۱۵ در ۱۱:۰۸

    خوبه سرگرمی باحالیه برای هردو جنس مذکر و مونث/مررررررررررررسی/

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۱۵ در ۱۱:۳۳

    ای بابا، ای روزا هر کی سعی داره یه دکانی باز کنه…

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۱۶ در ۰۹:۲۷

    این حرفها همه کشک است عقد یک ساعته دیگه چی صیغه ای هست !مگه زن مسخره وبازیچه هست واقعا از بعضی از خانم ها بعید هست که بخواهند تن به این کارها بدهند .

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۱۷ در ۰۳:۲۶

    به نظر من که سایت خوبیه

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۱۷ در ۰۶:۴۰

    چرا سایت ازدواج دائم درست نمی کنند با این کارا فساد رو ترویج می دن

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۱۷ در ۱۲:۴۲

    به نظرمن این کار جلوی همجنس بازی وخود ارضایی رو نمیگیره
    بلکه بیشتر طرف رو به این کارها میکشونه چون غریزه جنسی چیز تموم شدنی نیست که فرد با یک بار رفتن به این جور جاها ارضا بشه بهترین راه حل ازدواج دائم است

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۱۸ در ۱۱:۳۸

    من میگم کسایی که میگن شرم اوره دارن خدا رو زیر سوال میبرن خدا بیشتر میفهمه یا شما.درسته قبول دارم این کار برای ما یکم سخته اما اسلام چون یک دین کاملیه فکر همه جارو کرده واین راه را برای کسانی قرار داده که چاره ای جز این ندارن با این حلال الهی خیلی از مشکلات حل میشه مخصوصا اون کسایی که از سن ازدواج دارن خارج میشن یا اونایی که دیگه باکره(چه با ازدواج و چه با ز…) نیستن یا اونایی که شرایطشو ندارن و …ما باید جایی غیرت نشون بدیم که خدا خواسته نه جایی که دلمون میگه چرا وقتی میتونیم با یک صیغه ی ساده گناه رو تبدیل به حلال کنیم چرا نکنیم البته اگه قانونی تصویب بشه برای مدیریتش عالی میشه

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۱۹ در ۰۵:۵۲

    هر کاری که انسان انجام میده برای امرار و معاش همش دم از رضای خدا میزنه این چه عملی است که یک گوشه از بیرون شهر بود قبلها ولی متاسفانه الان کل شهر را گرفته. هم متاسف و هم افسون باید خورد که جامعه پاک به نام اسلام را اینگونه خراب می کنند بلال از استان بوشهر

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۱۹ در ۰۵:۵۹

    واقعا عذاب آور است متاسفم برای جوانان که هوای نفس از دستشان در رفته دروغ به مردم نگوئید اگر مردمی است

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۱۹ در ۰۶:۰۱

    صلوات بده

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۱۹ در ۰۶:۰۱

    صلوات بده

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۱۹ در ۰۹:۲۲

    واقعا که حرف نداره

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۲۱ در ۱۰:۲۰

    خیلی عالی به شرطی که شماره تلفن و عکس داشت باشد

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۲۱ در ۱۲:۰۵

    خاک توی سر مردا که غیرت ندارن کار کنن بایه زن درحد خودشون ازدواج کن

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۲۲ در ۰۳:۲۹

    در طول تاریخ بیشترین ضربه هارا متدینین کج فهم به اسلام زده اند.انها که بجای خدا و رسولان خدا و اولیای خدا نظر میدهند.
    مگر خداوند به ما اگاه تراز خودمان نیست؟
    مگر پیامبر و امیرالمومنین بهتر از ما نمیدانند؟
    پس چرا خودسرانه آنچه را آنان حلال گفته اند موجب فساد میدانیم؟!
    چرا در احکام الهی تدبیر نمیکنیم؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۲۴ در ۰۳:۰۵

    سیراز گرسنه خبرنداره سوارازپیاده اگه بده چراخداحلالش کرده مهمتراینکه جوونی که توان مالی ازدواج رو نداره چکارکنه.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۲۴ در ۱۰:۵۰

    عالیه حرف نداره قابله توجه ترشیدهاکه نوشتن ایادرست بله درست

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۲۵ در ۱۲:۳۹

    :دی
    نمیدونم چی بگم !!!
    برای بعضیا خوبه و برای بعضی ها هم بده ….
    ولی واقعا نیاز جامعه هست تا دیگه اگر کسی تو خیابون دنبال ناموس مردم رفت بزنن ….
    اگر کسی واقعا هدفش ارضا شدنه بره با یکی از همین زنهایی که صیغه میشوند کارشو بکنه وگرنه کسی که دنبال ناموس مردم میفته کرم داره و باید حسابی ادب بشه !!!!

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۲۸ در ۰۷:۰۹

    فک کنین یکی از اونارو انتخاب کنی و بری ببینی خودیه.
    خیلی بده ها.
    به نظر من که خوب نیست.عوض اینکه واسه اونا دنبال شوهر بگردن باید براشون دنبال کار بگردن و هیثیت خانوما رو زیر سوال نبرن و علت رو ریشه یابی کنن ، ببینن مشکلش چیه که تو این راه افتاده.
    البته از نظر ارضاء شدن و این حرفا هم مهم هست ولی بهتر نیست ازدواج کنن عوض اینکه هر روز بی هدف به این کار پست و نادرست ادامه بدن و باعث بشن دید دنیا نسبت به موجودیت زن عوض بشه و بعنوان یک وسیله بهش نگاه کنن.
    خیلی حرف زدم.عاقلان دانند.هر کسی رو هم تو قبر خودش میزارن.
    با تشکر.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۳۱ در ۰۲:۱۷

    اگر هدف رضای خدا باشه حرف نداره

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۳۱ در ۰۸:۱۵

    به نظر من واقعا برای ما که ادعای مسلمانی داریم و در یک کشور مسلمان زندگی می کنیم که از هر طرف برای نابودیمون تلاش می کنند این بهانه ها که بدیم دست بیگانه خیلی شرم آور کاش به جای اینکه این صحبتها را بکنین آردس همچین سایت هایی را قطع می کردین یا ردیابی می کردین و طرف سر جاش می شوندین .

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۰۳ در ۱۲:۰۹

    آقایونی که نظر مثبت درباره ی این سایت و کارشون دادند آیا اگر خواهر و مادرشونم صیغه ی این یکی اون یکی بشه بازم موافق چنین مراکز و اعمالی اند ؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۰۴ در ۱۱:۴۰

    اصلا صیغه حرامه………..

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۰۵ در ۰۲:۱۲

    خیلی هم خوبه

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۰۵ در ۰۸:۰۰

    از وقتی صیغه باب شد فساد جامعه رو ازجا برداشت به اسم صیغه هرکثافت کاری میکنن ومثلا شرعی؟/؟/؟؟واقعا این شرعه؟؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۱۸ در ۱۰:۳۸

    به اسم شرع هرکاری میخواید انجام میدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟متاسفم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۲۰ در ۰۵:۰۸

    آشغالایی مثل شما لیاقت هیچی رو ندارن فقط میخوام بگم با دهن کثیفتون اسم خدا رو نیارین. من میتونم شمارو بعنوان یه زن خراب تو جامعه تحمل کنم اما نه بعنوان یه کسی که نیاز غیر اخلاقی بعضیهارو زیر کلاه شرع رسمیش کنه

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۲۰ در ۰۸:۵۰

    چی بگم اگه میخ توش نباشه عالیه

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۲۰ در ۰۸:۵۴

    خاک تو سر کار بده همه کار می کنن

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۲۰ در ۰۸:۵۵

    برعکس منفیه چون خانم بهش حتی نشون نمی ده

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۲۰ در ۰۸:۵۶

    نکنه سراغ داری شیطون

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۲۰ در ۰۸:۵۸

    خوب ما مردم ایران برعکس عمل می کنیم ساعتی تصویب نکرده که

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۲۲ در ۰۱:۴۸

    تکلیف منی که شوهر دارم و شوهرم سالی یک بار به زور میاد و به خاطر بچه هام نمیتونم جدا بشم / چیه؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۲۲ در ۱۱:۰۸

    خیلی عالیه

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۲۲ در ۱۲:۳۰

    واقعا واسه ی این سایت و این کارا متاسفم…………

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۲۳ در ۰۲:۱۵

    ازدواج کنید مشکل شمامردا اینه که تنوع طلبین واقعا براتون متاسفو

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۲۳ در ۰۳:۴۹

    هی نگین فساد از خانوماست! تو قرآنم اول به مرد تذکر میده بعدش به خانوما…. ای آقایون بی غیرت هر کاری می کنن بعد فسادشو می چسبونن به خانوما ؟؟؟؟!!!!

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۲۳ در ۰۳:۵۲

    منم مثل شما براشون متاسفم……

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۲۳ در ۰۶:۳۵

    بابا صیغه در شراط خاصی حلاله نه اینکه هر کی نفسش بهش غالب شد زود به اسم دین و در غالب صیغه جواب خواسته هاشو بده. متاسفم از بی جنبگی های بعضی. بیچاره دین از دست کج فهمی ها.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۲۳ در ۱۰:۱۹

    عالیه !

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۲۳ در ۱۰:۲۰

    عالیه

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۲۳ در ۱۰:۴۳

    ب نام دین سر دین را بریدند ۲بال مرغ آیین را بریدند…………

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۲۴ در ۰۷:۴۶

    واقعا که افتضاحه حال ادم به هم میخوره این کار همون بی ناموسیه که اسم شرع ودینو میزنن روش که توجیهش کنن اینا که هی میگن تو قران اومده یه بار تاحالا قرانو خوندن یافقط کتاب خدارو به نفع خودشون برداشت میکنن/خاک توسر اون زنای بدبخت کنن

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۲۴ در ۰۷:۵۹

    خاک توسر هر چی زن اشغال وخرابه که کثافتا برچسب دین هم میزنن/جزاشون به اون دنیا و کثیفتراز اونا مردایی که میرن سراغشون/از همشون متنفرم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۲۴ در ۱۱:۰۱

    من برای اسلام متاسفم که دست مردها رو اینجوری باز گذاشته .این یک خیانته وقتی که مردی زن داشته باشه و دنبال ازدواج موقت باشه

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۲۴ در ۱۱:۵۸

    بالاخره یه آدم حسابی اینجا پیدا شد حرف حساب بزنه دمت گرم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۲۵ در ۰۱:۱۱

    واقعا یعنی زنا کاری با چند تا کلمه به کاز شرعی و درست تبدیل میشود؟!جای تاسف دارد

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۲۵ در ۱۰:۳۰

    خدااصلا صیغه راحلال نکرده واین کار زناست…درضمن اگه اینا که درمورداینکار نظرشون مثبته وجدانا خواهریامادرش رواونجاببینه چیکارمیکنه.؟!..خوب بگو.برای خودگول زنی بعضیا متاسفم…..تورو خدادرست فکرکنیم وایمانمون روبالاببریم وطبق گفته امام علی (ع)هرچه رابرای خومی پسندی برای دیگران هم بپسند وبرعکس..

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۰۱ در ۱۱:۵۶

    ای بابا یکی اسم این سایتو بگه مام بریم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۰۲ در ۰۱:۵۰

    اگر جوانی از روی شهوت دست به تجاوز بزند گناهش پای چه کسی است پس خفه شو این سایت یا سایتهای دیگر کار بسیار خوبی کردند که هرکه نیاز دارد استفاده کند.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۰۴ در ۱۲:۳۶

    خوبه درصورتی که قانونی و ثبت شده باشه.ی نیاز که باید ببرطرف بشه

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۰۷ در ۰۳:۵۲

    در حال حاضر و در جامعه ای که ما زندگی میکنیم میشه با رعایت اصولش، ازدواج موقتو قانونی اعلام کرد…

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۱۱ در ۱۰:۵۴

    منم واسه جفتتون متاسفم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۱۲ در ۱۲:۳۶

    اصل سیغه خوبه تازمانی که نیاز باشه

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۱۳ در ۰۴:۳۰

    صیغه حرام بوده و میباشد

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۱۴ در ۱۰:۳۲

    سلام شما میگید سالی یکبار شوهرتون به خونتون میاد یعنی سالی یکبار بچه ها ش را میبینه.شما که طلاق بگیرید که بهتره و هم بجه ها تون یه پدر بالای سرشون دارن.لااقل هم نیاز های خودتون برطرف میشه.یا که اصلا طلاق بگیرید از شوهرتون و به کسی نگید و به صیغه یه مرد دیگری در بیایید.اینجوری بهتره

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۱۴ در ۱۰:۴۱

    کسی که صیقه رو قبول نداره بهتره راجع به تفاوت ان با زنا تحقیق کنه بعد نظر بده.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۱۵ در ۰۲:۲۳

    اگه راس میگی بیا جلو

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۱۵ در ۱۰:۲۱

    باید هر کس و با شرایطش در نظر گرفت من یکی که ازدواج کردم هیچ وقت حتی فکرشم نمیکنم .

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۱۶ در ۰۸:۲۵

    خیلی هم خوبه اینطوری اگه سو استفاده نشود خیلی هم خوبه

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۱۶ در ۱۱:۱۹

    شرم آور !!! این فرهنگ سازی هست که توسط حضرات عظام انجام گرفته.
    قبلا اصلا این مسائل نبوده. فوقش طرف یک بازاری و خجره دار کله گنده ای بوده که زنی رو تحت سرپرستی می گرفته . خب نیاز هر دو نفر برآورده میشده اما امروزه شده نقل و نبات یه مشت جوونک در سنین پایین.
    آقا هنوز مهر و امضای سند ازدواجش خشک نشده ذره بین گذاشته رو رفتارای زن بیچارش که با هزارتا امید اومده تو خونه این مردیکه ، بعد شروع میکنه به بهانه گیری از زنش و مدام تهدیدش میکنه که میرم زن صیغه می کنم.
    تو غلط می کنی و جد و آبادت و هرکی که این مسخره بازیهارو یادت داده.

    آقایون محترم لطفا ظرفیت داشته باشید .

    به خدا ظرفیت در گرانی است همه کس ندهند.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۱۷ در ۱۲:۳۹

    تسلیت قلب صبورم…!!!

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۱۸ در ۰۹:۴۸

    آخه شما که هیچی ازقوانین اسلام نمیدونید چرا اظهار نظر میکنید؟
    همین شماها بیچاره های بی دین باعث رواج فساد درجامعه شدین.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۱۸ در ۱۱:۲۶

    د.کار خیلی خوبیه

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۲۰ در ۰۵:۲۹

    واقعا شرم آوره این دیگه چه جور فاحشه خونه ایه

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۲۰ در ۰۵:۳۰

    همه اونایی که موافق این کارن هرزن

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۲۱ در ۰۴:۱۹

    بسیا بسیـــــــــار عــــــــالیه لطـــــــفا مسئــــــــولان پشتیـــــبانی کنن راهـــــکار خوبیه بـــــرای کمــــــتر شـــــدن فحشــــــــا بین مـــــــــردم واقعــــا ایده خوبیه.امیدوارم ادامه پیدا کنه گسترش بدن.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۲۱ در ۰۴:۲۱

    بسیار بسیار عالی من شدیدا موافقم سایت رو باید گسترش داد.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۲۱ در ۰۴:۲۴

    درود برتو ای خـــانـــــوم حلاله حلاله

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۲۲ در ۱۱:۵۴

    این کار خیلی هم خوبیه فقط قیمتها بالاست.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۲۷ در ۰۴:۲۳

    خیلی خوبه دیگه پشت چراغ قرمز نمیمونیم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۹-۰۱ در ۱۱:۱۴

    آخ آقا شرمنده من فکر کردم این سایت صیغه ایه ماله شماست
    ببخشید به شما بی احترامی کردم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۹-۰۲ در ۰۷:۵۳

    خوبه ولی مهریهاشون بالاست

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۹-۰۳ در ۰۲:۳۰

    باسلام. من متاهلم و بنابراین بی غرض مینویسمو اقای نماینده محترم من و شما سنی ازمون گذشته و هر دو صاحب فرزندانی هستین بزرگ. این قفل بزرگی که معتقدی باید به شرت جوانان زده شود نوه های شما را هم گریبانگیر میشه. دختر و پسری که ۵۰۰ هزار تومن درامد ندارن چطور زندگی دائم درست کنن. مرد صاحب عقل. نماینده فهیم. آدم باشعور.میخ.اهی تصمیم بگیری خودتو اول جای اون جوان بگذار.کناه اونا گردن شماست. آنها راهشو پیدا میکنن. در بدترین حالتش خود ارضایی.عزیز دلم اگر توی خیابونها جلو چشم دختر وپسر شما فحشا باشه بهتره یا پوشیره. چرا اینقدر جامعه کثیف شده جز اینکه محدودیت برا جوانها درست کردیم.قربان درک بالات جلو دین خدا بدعت گذاردن و تفاسیر خود دراوردی کردن از شارع مقدس چه حکمی دارد./؟ اگر صیغه حرام است مجتهدین بگویند اگر نیست خواهشا شما فتوا ندهید. کار فتوا دادن در حیطه من و شما نیست و باید دروس فقهی را طی کرد. عقل سلیم اقای مدبر که ۶۰سال از سنت گذشته و از جوانیت چیزی بخاطر نداری چطور جلو غریزه میحواهی قد علم کنی و فرمان سرکوب غریزه خدادادی را بدهی. شمارا بخدا با دین ستیز نکنید.با دین دین را نکوبید.بگذارید گناه از جامعه رخت برکند. این شیطان است که حرفش را از زبان بعضی از ما میزند و مسلمانان را عرق گناه میکند. فردای قیامت چه کسی پاسخگوست.جوانان ما اینقدر بی منطق نیستند که قدرت تشکیل زندکی داشته باشند و تنوع طلبی پیشه کنند.شاید با کم شده این معصیتها خداوند نظر لطف به مردم کند و ریشه بسیاری از مشکلات خشکانیده شود.دو ست بی منطق و نادان شما: برادر دینیت

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۹-۰۷ در ۰۱:۱۷

    اگر ازدواج موقت اززمان خود پیامبر به ما ارث رسیده مطمعناٌ خوب است و شکی نباید داشته باشیم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۹-۰۷ در ۰۱:۱۹

    شما ازمرحله خیلی پرتی

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۹-۱۴ در ۰۸:۱۸

    علی ابن ابی طالب (ع) فرمود:
    اگر متعه را حرام نمی کردند (اشاره به تحریم متعه توسط عمر بن خطاب در زمان حکومت) تا قیامت احدی از مردم زنا نمی کرد جز شقی ترین بندگان خدا
    آنهایی که به این فعالیت ها ترویج فساد و فحشا می گویند، هیچ از وضع خیابان ها و کوچه ها و خانه های فساد خبر دارند؟ از روز به روز آلوده شدن رحم های دخترکان این جامعه خبر دارند؟ آینده این همه ناپاکی و فساد چگونه امتی خواهد بود؟ فقط خدا می داند، خداوند عاقبت ما و نسل ما را به خیر کند

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۹-۱۴ در ۰۹:۰۷

    خیلی عالی است اگر از راه شرعی باشد خانمها نکران نباشند روحتان آرامش پیدا میکنه امتحان کنید وذهنتان آرام میشه ودر کنارش یک خواب لذت بخش دارید اما آقایان حواسشون باشه چون خانمها از نظر اسلام (المراه ریحانه)یعنی زن گل است وهر مردی لیاقت هر گلی رو نداره

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۹-۲۷ در ۰۴:۳۶

    بله عمر بین خطاب آن را بر خلاف سیره رسول الله حرام نمود

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۱۰-۰۶ در ۰۸:۰۴

    اگر این سایت راه اندازی بشه ترافیک تهران خیلی کم میشه .

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۱۰-۲۰ در ۰۸:۴۵

    oiijkm

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۱۰-۲۵ در ۰۴:۱۶

    با تشکر از این سایت خوب
    لطفاً از این مراکز برای خانمهایی هم که لازم دارندتاسیس نمایید.و برای تعدادی از آقایان زحمتکش در آن مرکز اشتغال زایی ایجاد نمایید.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۱۰-۲۷ در ۰۷:۳۶

    با گناه جلوی گناه رو میگیرید؟
    عجیبه والا مثل اینه که به یه بچه بگی بابا جان مخفیلنه هله هوله خوردن بده . بیا پیش خودمون هله هوله بخور!
    خیلی مسخره است!

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۱۰-۳۰ در ۱۰:۲۶

    ازدواج موقت سنت پیامبر اسلام است و راه حلی است برای مشکلی بنام فساد که سه چهر دسته افراد با آن مخالفند ۱-زن های متاهل که متاسفانه بعضی از آنها ضمن مخالفت به شورشان نیز نمی رسند.۲-آنهایی که دین را نمی شناسند و نگاهی سطحی به دین دارند و جالب اینه که گمان می کنن دین نماز و روزه است۳- اون هایی که تحت تاثیر فرهنگ انگلیسی اند و خودشون رو طرفدار حقوق زن می دانند.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۱۱-۰۵ در ۰۶:۲۵

    سلام، چیزی که مسلم است دین بزرگ اسلام برای آسایش و راحتی بشر آمده نه برای سخت تر کردن کارها، چنین دین کاملی که قطعاً راه حل هایی برای افرادی که نتوانند یا نخواهند ازدواج کنند (چه مرد و چه زن) ارائه کرده است در کشوری که به هیچ یک از تعالیم آن احترام نمیگذارند اجرا می شود. حداقل کاری که می تواند یک جنبه مثبت از اجرای تعالیم الهی پیداکرد شاید بتواند همین باشد. یعنی برآورده کردن نیاز طبیعی هر بشر یعنی نیاز فطری هر انسان که توسط خداوند در وجود او قرار داده شده.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۱۱-۱۳ در ۱۲:۴۲

    واقغا که عالیه آیاتو استان کرمانشاه از این مراکز وجود داره اگه هست آدرسشو بزارین ممنون میشم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۱۱-۱۳ در ۱۲:۴۴

    حرف نداره

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۱۱-۲۶ در ۰۳:۴۹

    بسیار عالیست

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۱۲-۰۱ در ۰۴:۳۸

    بهتر از وضعیت قبلیه

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۱-۰۷ در ۱۱:۵۵

    موافق

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۲-۲۹ در ۱۱:۵۶

    مثل اینکه شماهم اهل دلیا

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۳-۰۲ در ۰۳:۴۹

    یک رحم زن وقتیکه در فاصله یک سال با چند مرد مخالطت داشته باشه یعنی چی؟
    خو پس زنا چرا حرام است؟
    ایدز چرا بعضی ها را میگیره …..از مخالطت زیاد با آب مردان مختلف…
    قربون شریعت خداوندی
    که صیغه را بند کرد ولی هنوز مشتریان پا به قرصی داره

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۳-۳۰ در ۱۱:۳۲

    آقای ناشناس فرقش فقط خواندن همان یک کلام یا جمله است اگر نیست پس شماهم با دختری که دوست داری بدون خواندن صیغه عقددائم ازدواج کنید(یا اگر دختر داری)بدون صیغه دائم او راشوهر بده البته اگر برآیین محمد ومذهب علی علیهماالسلام هستی

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۳-۳۰ در ۱۱:۳۷

    ببخشیدبه نظر شما نظر خدا وپیامبر خدا بالاتره یا نظر خانوم ها وقتی خدا وپیامبر خدا حلال کرده اند خانومها کی باشند که موافقت یا مخالفتشون ملاک باشد(حلال محمد حلال الی یوم القیامه وحرامه حرام الی یوم القیامه)درضمن کسی نگفته زن شوهر دار صیغه بشود بلکه صیغه برای زنان بیوه است ومردانی که مشکل دارند مثلاً ازهمسر خود دور هستند یا نه همسرشان قادربه پاسخگویی نیست وبرای پسران جوانی که قادر به ازدواج دائم نیستند

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۳-۳۰ در ۱۱:۳۸

    بله تن به کارهای غیر شرعی بدهند ولی تن به کار شرعی ندهند که هم ثواب دارد برای طرفین وهم خودشان ارضا می شوند

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۵-۱۱ در ۰۱:۱۹

    ۹۹/۹ درصد نظرات بالا موافقن پس چرا نباشه؟؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۵-۱۱ در ۰۷:۱۶

    لطفا توجه کنید… لطفا توجه کنید…

    ببینید دوستان عزیز ، من بیشتر نظرات شما را مطالعه کردم ، بنده با صیغه موافق هستم ولی متاسفانه مردم ما اصلا فهم دینی ندارند یا خیلی کم می فهمند یا کج فهم هستند؛ مسولین ما هم البته این مسائل را می فهمند اگر نمی فهمیدند مطمئن باشید چنین مسولیتی یه او محول نمی شد ولی آنها از بلایی که بر سر فرهنگ جامعه در زمان آقای خاتمی اومد واهمه دارند ایشان بحث آزادی را مطرح کردند و لی مردم جاهل بد فهمیدتد؛ آنها از این می ترسند مبادا به این مساله دامن بزنند و جامعه آمادگی لازم برای فهم این قضیه را نداشته باشد که البته همینطور هم هست.

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۵-۲۱ در ۱۰:۳۰

    یکی ادرس این سایت را بده. من نمیخوام چشم به ناموس مردم داشته باشم

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۵-۲۲ در ۱۰:۴۵

    ازخودت رساله فتوا صادر نکن

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۵-۲۲ در ۱۰:۴۶

    بروسنی هرزه هم خودتی

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۵-۲۷ در ۱۱:۱۶

    باهاتون موافقم . شروعش با مرداست . ولی زنها هم همیشه نه نمیگن..

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۵-۲۷ در ۱۱:۲۱

    بله که خیانته ..تازه کجاشو دیدی … یه کم تو اسلام جلوتر بریم چیزای دیگشو هم میبینی… مثل قتل به اسم جهاد .. مثل دروغ به اسم مصلحت…

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۵-۲۷ در ۱۱:۳۱

    کار درست رو که هممون می دونیم چیه . اما زنا با چند تا کلمه شرعی میشه خوبم میشه. توشم شک نکن چون تا حالا به اندازه ۱۴۰۰ سال امتحان شده..

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۵-۲۷ در ۱۱:۳۶

    کی نیاز نداره آقای جوان. از بچه ۱۴ ساله تا پیر مرد ۱۰۰ ساله همشون میخوان. اما شاهکارو کسی کرده که به نفسش سه تا کلمه رو بگه.. نه نه نه

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۵-۲۷ در ۱۱:۳۹

    آخه نیاز که برطرف نمیشه . مثل آب دریا میمونه هر چی بخوری باز تشنه تر میشی .

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۵-۲۹ در ۰۲:۴۳

    اگه شرعی باشه خوبه

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۶-۱۶ در ۱۰:۱۲

    حضرت آیت الله ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شیطان اینو میگه ؟؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۶-۲۱ در ۱۱:۴۶

    چی میگی

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۶-۲۶ در ۰۷:۳۶

    مهریه چیست ؟
    .
    .
    .
    .
    .همه ی زنها خودشان را میفروشند ! عده ای برای یک شب و عده ای برای یک عمر !
    هیچکس نباید خودشو بفروشه . زنها هم برن نیاز جنسیشونو برطرف کنن اما پول نخوان که اگه بخوان اثباتیه برای خودباختگیشون

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۶-۲۶ در ۱۲:۰۵

    این کار محاسنی داره ومعایبی
    ۱.با این وجود آقایون تنوع طلب شده وهر زنی را که ببینند حداقل فکر آن زن آنان را آسوده نخواهد گذاشت. وطالب وصال با او هستند واز مسیر اصلی زندگی خود که بندگی خداست غافل میشوند
    ۲.ازدواج دائم به شدت کم میشود.
    ۳.فطرت زن وهیثیت او خدشه دار میشود وحالت ابزاری پیدا میکند.در صورتی که مقام زن بالاست (مرد از دامن زن به معراج میرود)
    ۴.ازدواج موقت حلال است ولی خداوند آن را برای کسانی قرار داده که به هر دلیلی توان ازدواج دائم راندارند ونمی توانند تقوی پیشه کنند چنانچه خداوند در قرآن فرموده کسانی که توان ازدواج ندارند با کنیزان ملکی خود ازداج کنند(ازدواج موقت)ولی اگر تقوی پیشه کنند برایشان بهتر است اگربدانند

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۷-۰۷ در ۰۸:۲۶

    سلام به نظر من سایت صیغه نیاز زن متارکه هست که یک یا دو بچه داره کشور ما به علت مردهای بی قید و معتاد پر از زن طلاق گرفته شده اند و زنها به خاطر سواد کم و پرستاری از بچه هایشان مجبورند تو خونه باشند آیا فکر می کنند که شکم این کودکان چطوری پر بشه وقتی گرسنه اند . من بسیا ر از این سایتها تشکر می کنم . زن تنها با یک فرزند

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۷-۱۰ در ۱۲:۰۲

    خاک تو سر همتون داری با اسلام بازی می کنید زندگی همه رو بهم ریختی زناست نه صیغه

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۷-۱۶ در ۰۸:۱۷

    سلام، امام صادق می فرمود که حضرت علی (ع) بارها می گفت: اگر عمر بر من سبقت نمی گرفت (و متعه را تحریم نمی کرد) جز انسانهای شقی (و یا خیلی کم) کسی زنا نمی کرد

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۷-۱۷ در ۱۱:۱۱

    سایت خوبیه کارمردهاروراحت کردید

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۷-۲۷ در ۰۲:۰۶

    خوب پس ما باید چیکار کنیم؟سایت به این خوبی ازدواج موقت هم داره.کجاش اشاعه فحشاست؟کار همه رو راحت کرده.نکنه ازدواج موقتم گناهه؟ای بابا

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۸-۱۱ در ۰۸:۵۱

    با سلام ، وقتی خودمان به فکر صداقت ، راستگویی ، وفادار بودن به عهدی که میبندیم نیستیم از چه کسی می توان انتظار داشت که به ما ، به افکارمان کمک کند. مشکل خود ما هستیم
    جان گر به لب ما رسد، از غیر ننالیم
    با کس نسگالیم
    از خویش بنالیم که جان سخن اینجاست
    ازماست که‌برماست

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۹-۰۷ در ۰۱:۴۲

    شما که صیغه رو درک نمیکنی چرا کامنت مینویسی عزیز؟
    صیغه مال زنهای مطعلقست نه افرادی که شوهر دارن!

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۹-۰۷ در ۱۲:۳۷

    مرضی

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۹-۰۸ در ۰۸:۴۲

    امیر مومنان علی (ع) گفته ای با این مضمون دارند: اگر عمر (علیه لعنه) صیغه را حرام اعلام نمیکرد مگر انسان شقی و بدبخت کسی زنا نمیکرد.
    حالا اونایی هم که با این حکم شرعی مخالفت میکنند عین عمر تعصب بیجا دارند که همینم کار دستشون میده.

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۹-۱۶ در ۱۲:۵۸

    سنی .این حرفا یعنی چه.

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۹-۲۲ در ۱۲:۰۲

    ۰۹۱۷۵۳۰۶۵۲۵
    ۰۹۳۶۸۴۸۵۱۷۵
    pmc_pmc37@yahoo.com
    dokhtarha va khanoomhaye shirazi braye sighe tamas begirand

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۹-۲۷ در ۱۰:۱۹

    از خدا بترسید……. (شــــــــرم کنید جماعت کــــــــافر) حاضر هستین مردها به سمت استمنا و همجنس بازی و زنا و صد بلا و بیماری گرفتار شوند ؟؟؟؟؟ اما با ازدواج موقت مخالفت می کنید!!! ازدواج موقت بهترین راه برای جلوگیری از فساد و گناه می باشد. و بهترین راه حل هم از لحاظ اقتصادی اجتماعی و فرهنگی است… من به عنوان یک مرد شیعه این حق رو برای خودم محفوظ می دونم که ازدواج موقت داشته باشم… چون حق قانونی و دینی منه… حالا چه مجرد باشم چه متاهل! به کوری چشم کافران، منافقین و زنانی که بیخود و بی جهت حسادت و مخالفت می کنن… من تا عمر دارم با افتخار و سرفرازی به تعداد خیلی زیاد ازدواج موقت انجام می دهم چون از فرمایشات پیامبر اکرم (ص) و حضرت علی (ع) و ائمه اطهار می باشد و هرکس مخالفت کند مسلمان نیست و کافرست…و در پایان صحبتم می گویم : بی خود و بی جهت مسئله ازدواج موقت را که حکم الهی می باشد را زیر سوال نبرید! وقتی در مورد آن اطلاع و آگهی ندارید… منابع خیلی زیاد در اینترنت، مجلات، کتاب ها موجود است تا آگهی خود را در این زمینه بالا ببرید تا از روی نادانی و جهل صحبت نکنید.

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۹-۲۸ در ۰۳:۰۲

    صیغه چه شر عی با شه یا نبا شه از نظر من حر ا م ا ست

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۱۰-۰۴ در ۱۱:۲۴

    صیغه دراسلام حلاله ولی مساله اینه که خیلیها از طریق این سایت به اسم صیغه سواستفاده های زیادی میکنند وهمچنین شرایط احکام صیغه مثل نگه داشتن عده برای خانمها رو رعایت نمیکنن بنابراین من فکر میکنم اینگونه سایتها نمیتونه محیط اخلاقی وسلامت شرعی امنی رو فراهم کنه

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۱۰-۱۶ در ۰۲:۴۳

    شما چی کاره اید؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۱۰-۱۸ در ۰۱:۱۴

    چی بگم با این وضعییت اقتصادی دیگه ازدواج برای طبقه ضعیف جامعه امر نا ممکنی هستش بس چه بسا بهتر که این شرایط باشه تا فساد در جامعه ته نشین بشه

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۱۰-۲۰ در ۰۹:۴۹

    انسان باید آزاده باشد از فرمایش خداوند بزرگ است چه زن چه مرد

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۱۰-۲۸ در ۰۸:۲۷

    برو گمشو بابا

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۱۱-۱۵ در ۰۱:۰۳

    شمادیگه چرا؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۱۱-۲۳ در ۰۸:۵۵

    همتون سره کارید……

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۱۲-۰۴ در ۱۱:۲۰

    نظر من مثبت است بیشتر مردهای که زن دارند چشمایشان دنبال دخترهای مردم است وقتی ضیغه ازاد باشد کسی دیگه نگاه نامحرم نمی کند

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۱۲-۰۴ در ۱۱:۲۶

    ن ضاشناس ۵/۱۲/۱۳۹۲ ضیغه کردن در اسلام کار بسیا خوبی است

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۱۲-۰۴ در ۱۱:۲۷

    اسضیغه در اسلام کار بسیار خوبی ت

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۱۲-۰۶ در ۰۳:۲۳

    خیلی هم خوبههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۱۲-۰۹ در ۱۰:۱۴

    chera inja hich ki balad nist kalamat farsi ro dorost talaffoz kone?

    aval berid farsi harf zadan yaad begirid, jomle bandi ro yaad begirid bad biayd nazar bedid baba

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۱-۰۳ در ۰۹:۴۲

    همتونو گزاشتن سر کار.این چیزا چیه میگید

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۱-۰۳ در ۰۹:۴۵

    اگه راست باشه من که بدم میاد.

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۱-۱۶ در ۰۴:۲۱

    صیغه در اسلام عمل خوب وپسندیده ودستورات آن بدین گونه است زن ومرد وقتی که به توافق رسیدند در وهله اول بایستی دو نفر شهود داشته باشند و قرار مدارشان ومدت صیغه در در دو برگ کاغذ نوشته شود. وتا چندیکه این زن در صیغه مرد باشد زن مرد است وزن نمیتواند مرد دیگزی اختیار کند تااینکه مدت صیغه تمام شود زن مدت دوماه نمیتواند با کسی صیغه ویا ازدواج کند باید عده نگه دارد تا مشخص گردد زن حامله نیست اگر حامله باشد بچه مال مردی است که دوماه پیش آن زن را صیغه کرده است

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۱-۱۶ در ۰۶:۲۹

    من کاملا با صیغه موافقم من یه مجردم اگه صیغه نباشه ممکنه هزا ر بلای بدتر دیگه سر من بیاد

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۱-۲۴ در ۰۷:۲۴

    یعنی زن انقدر بی ارزش که اون برای چندساعت وچندوقت بخوان ای خانموا ارزش خودتون بدونید صیغه ساعتی وچند روزیعنی فحشا

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۱-۲۶ در ۰۷:۲۶

    آفرین خیلی عالی گفتید منم موافقم……

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۱-۲۶ در ۰۷:۴۰

    واقعا که عالیه .با صیغه. فساد از جامعه برداشته میشه. ای کاش میشد صیغه را برای نوجوان های ما هم بکنند تا این قدر به استمنا دست نزنند. یه فکری هم به حال این نوجوان ها بکنین. اوناهم آدم هستن به صیغه نیاز دارن. باور کنید من خودم دارم منفجر میشم. به صیغه نیاز دارم تا چشمم به دنبال این و اون نباشه. نمیتونم خود ارضایی کنم چون خیلی گناه داره. حلا من چیکار کنم؟….هرکی موافقه نظر بده

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۲-۰۲ در ۱۲:۰۰

    داداش تو حاضری خواهرت یا مادرت با یه یکی صیغه کنه

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۲-۰۳ در ۰۷:۱۷

    سلام.من یه مرد۵۰ساله ام .همسرم مرده وبچه دارم.ده جارفتم خواستگاری یا به خاطربچه قبول نکردندیا۵۰۰سکه مهریه خواستندکه جرات نکردم.اگه بزارن اجراوبرم زندان بچم بی سرپرست میشه .حالااونهایی که باصیغه مخالفن بگن راه مشروع وقانونی برای رفع نیازهای انسانی من وهزاران نفرمثل من چیه…

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۲-۰۴ در ۰۱:۰۲

    واقعا که… براتون متاسفم.. واسه اینکه مردا به هوسشون برسن و یوقت خدای نکرده گناه نکنن از زنا به عنوان یه ابزار ۱ ساعته استفاده کنن و بعد بگن برو پی کارت؟؟؟ واقعا خدا اینو میگه؟؟؟ چرا اونایی که مجردن ازدواج نکنن و اون مردایی که زن دارن به زن خودشون قانع نباشن؟؟؟ واقعا جامعه کثیفیه برا همتون متاسفم .یکم شرم کنید.یکم خجالت بکشید

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۲-۰۵ در ۱۰:۰۲

    سلام آبجی صیغه یعنی شان ومنزلت وجایگاه زن روپایین آوردن خلیفه دوم اهل سنت صیغه رومغایر میnونه باشان یه بانو ی محترم مثل شما

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۲-۰۶ در ۰۴:۰۹

    دوست عزیز پس حاضری در ازای دریافت مبلغ ناچیز خواهرمحترمه شمارو صیغه کنم?
    مسلمان واقعی اون شخص هست که اون چیزی رو برای خودش نمیپسنده برای دیگران هم نپسنده یاساده تر بگم از دیوار کسی بالا نرو تاازدیوارت کسی بالا نره

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۲-۰۶ در ۰۴:۲۲

    دوستان صیغه مغایر باشان ومنزلت یک بانوی عفیفه وپاکدامن هست اینو من نمیگم اینو خیلفه دوم اهل سنت میگه اگرکسی مخالفه پس حاضرمیشه خواهر عزیزشون رو درمقابل دریافت مبلغی ناچیز صیغه کنم؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا جای تاسف داره که آدم دست به همچین کارکثیفی بزنه بلانسبت پس فرق من که صیغه میکنم باحیوان چیه؟ ازدیوارکسی بالانرید تا از دیوارتون کسی بالا نره

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۲-۱۰ در ۰۱:۳۸

    خیلی خوبهههههههههخخخ

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۲-۱۲ در ۰۳:۳۹

    خودت فهمیدی چی بلغور کردی …..ازاده!!!!!!!!!

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۲-۱۲ در ۰۳:۵۱

    آفرین عزیزم اگر امکان دارد بنده هم میخواهم از این حق قانونی ودینی خود اسنفاد کنم فقط شما یکی از اشنایانتان را در سایت معرفی کنید تا همهگان استفاده کنیم

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۲-۱۲ در ۰۳:۵۷

    راس میکه درامدش هم که عالیه فقط اسمش بد در رفته ….تو خودتو ناراحت نکن عزیزم

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۲-۲۵ در ۰۶:۵۱

    والا چی بگم….
    از ی لحاظی خوبه, اما مدت یکساعته ش ی جورایی سوو استفاده س دیگه…
    نباید خودموونو گول بزنیم….
    اما در کل صیغه بد نیست البته اگه به تمسخر گرفته نشه و شرایط و ضوابطش حفظ بشه…

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۳-۰۶ در ۰۲:۳۷

    سلام اگرصیغه میشی شماره منه اسمس بده۰۹۱۳۵۳۷۲۱۱۸

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۳-۰۸ در ۰۴:۳۰

    میپسندم کارخوبیه

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۳-۰۹ در ۱۱:۳۷

    اخییییییییی

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۳-۲۱ در ۱۰:۱۷

    خیلی خوبه حداعقل مزاحمت تو خیابونها کمتر میشه

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۴-۰۹ در ۰۱:۰۱

    سلام آدرس سایتوبده

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۴-۱۵ در ۰۹:۴۹

    با سلام اگه موردی بود لطفا به اینجانب معرفی کنید ۴۹ ساله از تهران

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۴-۲۱ در ۰۶:۱۷

    با سلام
    من نمیدونم چی درسته
    یکی میگه صیغه کردن فاحشه درست نیس
    شما اسمه اونی که فاحشه نیست بعد ساعتی صیغه میشه رو چی میذارید
    میگن اگه اون فاحشه توبه کرده باشه صیغه کردنش مشکلی نداره
    پس بفرمایید که فاحشه ها توبه کنند بعد با نیت پاک صیغه ی ساعتی بشوند
    خدایا ما باید چه بکنیم
    من متاهل هستم و زنم بارداره باید با غریزه ی خود چه کنم
    میل جنسیه منم فوقعلاده بالاس باید از کجا یکی رو پیدا کنم فاحشه نباشه و شرایط صیغه ساعتی داشته باشه

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۴-۲۳ در ۰۴:۱۹

    بجای اینکه راهکارهای درست و منطقی در این رابطه ارایه کنند فقط ساز مخالف میزنن .محدویت و سد ساختن جواب نمی دهد

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۴-۲۹ در ۰۲:۴۱

    آره بخدا ……
    گل گفتی …. مشکل اکثر متأهل ها همینه .
    لطفا کمک کنید ……

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۵-۰۱ در ۰۳:۰۳

    خیلی خوبه

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۵-۱۵ در ۰۶:۲۸

    به نظر من حرف نداره این سایت تو را خدا یک دختر خانم با ادب وفهم منو پیدا کنه و بامن تماس بگیره من قصد ازدواج موقت دارم ممنون

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۵-۱۵ در ۰۶:۳۰

    خدایی این خوبه منظورم این سایت هستش من قصد ازدواج دارم لطفا یک دختر خانم یا یک زن زیر ۳۰سال بامن تماس بگیرد متشکر۰۹۳۰۲۳۸۲۳۷۲

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۵-۱۹ در ۱۰:۰۶

    خیلی کثافتن اینطور دیگر تا چند سال دیگر هیچ مردی ازدواج نمیکنه

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۶-۰۱ در ۰۳:۴۳

    عالی واقعا فساد از بین میره

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۶-۱۰ در ۱۰:۳۳

    عمر انسان خیلی کوتاه تر از اون چیزیست که فکرشو میکنید خواهش میکنم که به مسائل مهمتر به پردازید

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۶-۲۷ در ۱۲:۱۲

    سال میخامیش

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۷-۰۱ در ۱۱:۵۸

    لطفا آدرس سایتو بدید خیلی واجبه

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۸-۱۱ در ۰۷:۴۸

    نمی دونم چی بگم

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۸-۲۰ در ۱۲:۵۳

    شما داناتر از خداوندین اگه میگه حلاله بس حلاله منتها کسی دوس نداره انجام نده واجب که نیس!

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۸-۲۳ در ۰۳:۲۶

    اگر صیغه ای است حلال است

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۸-۲۵ در ۰۹:۴۵

    خو لامصب موقعیت ازدواج رو فراهم کن بعد بیا ….. , …خودتون رو زدین به کوری و چشم رو فلاکت جوونا بستین … آخه از خدا بیخبر ,آهن و سنگ هم باشی وقتی نتونی ازدواج کنی ,ازهمه طرف هم تحریک بشی چه گلی تو سر خودت میریزی….اینقدر تشنه اینم چشامو ببندم و روز حساب بیدار شم که فقط خدا میدونه…عجب صبری خدا دارد….یا حق!

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۹-۰۹ در ۰۴:۴۳

    اجازه میدی ناموست هم تواین سایت ثبت نام کنه؟؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۹-۰۹ در ۰۴:۴۸

    بعنوان یه دختر ایرانی متاسفم تواین مملکت زندگی میکنم .باز صد رحمت به تن فروشان غربی که به نام دین نان نمیخورند.اینهمه حلال در قران هست انگاری اقایون فقط ازصیغه خوششان می اید وسف وسخت دنبال اجراکردن حلال خداهستن واقعا متاسفم.بااین اوضاع هرگز بایه مرد ایرانی ازدواج نخواهم کرد.مردی که معلوم نیست قبل ازدواج باهمه ارتباط دارد وبعد ازدواج هم به شکلی دیگر انوقت زبانش سه متر بلنده که دختر سالم نیست .لیاقت همه شمامردهای حشری اینه که باهمسن مادربزرگتون صیغه بشید.متاسفم برای این مردان دائم التحریک کشورم.

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۹-۱۲ در ۰۱:۱۰

    با تشکر از سایت خوبتون که بازدیدکنندگان روزانه بسیار دارد.و تشکر فراوان از مدیر سایت/اگر زحمتی برای ادمین نیست آدرس سایت موضوع را بدید.ممنون میشم

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۹-۱۲ در ۱۰:۴۷

    وقتی زن به مردش خوب حال بده مرد اینکار را نمیکنه

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۹-۱۲ در ۱۰:۵۱

    از خدا بخاه که چرا تو را دختر آفریده و وظایف زنانه در مقابل یک مرد چیست . آیا تو داری فرار میکنی پس آخرش چی ؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۹-۱۲ در ۱۰:۵۴

    من بخاطر شغلم آزاد نیستم و زن هم ندارم و دوست ندارم زن بگیرم طبق اسلام باید زن صیغه ای بگیرم این حق مسلم ماست

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۹-۱۲ در ۱۰:۵۸

    لطفا کمکم کنید باید چگونه ثبت نام بکنم . از زحمات شما سپاسگذارم .

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۹-۱۷ در ۰۱:۳۳

    لذت آوه

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۹-۱۷ در ۰۱:۴۱

    عشق است

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۹-۱۸ در ۰۴:۴۳

    سلام خوبه فقط شماره محلی که صیغه.ای

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۹-۱۸ در ۰۴:۴۵

    سلام شماره دفتر صیغه دربیرجند

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۹-۲۹ در ۰۵:۳۶

    جوونایی که پول ندارن زن بگیرن، این نوع صیغه براشون خوبه، حلاله حلالم هست .

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۱۰-۰۴ در ۰۲:۴۹

    یه سوال دارم،من جوان مجرد کی سی سالمه برم کجا نیاز خودم رو براورده کنم،تو شاید تامین باشی اما ما جوانها احتیاج داریم….

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۱۰-۰۴ در ۰۷:۱۱

    تویی که متاسفی اصلا یکی نیست بگه این کلمه ضیغه رو چرا سرچ کردی که اومدی اینجا میگی متاسفی؟نه بگو دیگه.داشتی رد میشدی؟خخخخخخخخ

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۱۰-۲۶ در ۰۲:۳۹

    ثوابش بخوره تو سرت زن بازیجه دست مردای کثیف نیست سرکوب کردن میل جنسی صد شرف داره به بودن با مردهای بی شرفی که فقط زن رو برای هوس میبینن

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۱۱-۰۴ در ۰۱:۲۰

    جناب قرار نیست که همه برن صیغه بشن. فرمودند اونایی که میخوان. همونطوری که همه زنا نمیکنن و بعضی ها که ممکنه خود ما یا حتی نوامیس ما هم مرتکب عمل زنا بشیم. با صیغه جلوی زنا گرفته میشه. سوال از شما : شما ترجیح میدی ناموست اگه بهش فشار بیاد ونتونه خودداری کنه با دوست ÷سر بگرده و زنا کنه یا صیغه بشه؟؟ یا شاید فکر میکنی ناموس شما تافته جدا بافته است و میل جنسی نداره؟؟؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۱۱-۰۴ در ۰۱:۲۲

    مرد حسابی همه قرارداد ها با خواندن و نوشتن همین جملات منعقد میشه مگه غیر اینه ؟؟ بابا یکم فکر کن بعد حرف بزن

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۱۱-۰۴ در ۰۱:۳۲

    اولا صیغه برای دختر باکره بدون اجازه پدر و زن شوهردار نیست و مخصوص خانمهای مطلقه و بیوه اس
    دوما از شما میپرسم شما حاضری خواهر و مادرت زنا کنن؟؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۱۱-۱۲ در ۱۱:۳۹

    خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی هم عالی دیگه نیازی ب دوست دختر نیست ادم اعصابشم راحت میشه از دست …………………….

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۱۱-۲۹ در ۰۹:۰۰

    عالیه محشره

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۱۲-۰۴ در ۰۴:۳۷

    صیغه نزد اهل سنت حرام هست یعنی برای زنان ارزش قائل هستن

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۱۲-۰۴ در ۰۴:۳۹

    جایگاه زن بالاتر از این هست ک یک ساعت و ۵ساعت و چند ماه صیغه بشه فقط ازدواج دائم

  • ناشناس
    ۱۳۹۴-۰۲-۱۰ در ۱۲:۱۷

    جایگاه والا کجا بود اینجا ایران اسلامیه هیچی سر جاش نیست تو دنباله جایگاهی

  • ناشناس
    ۱۳۹۴-۰۳-۱۴ در ۰۲:۱۶

    ما ک مجردیم.عیسی به دین خودش.موسی به دین خودش.صلاح کشور خویش را خسروان دانند@

  • ناشناس
    ۱۳۹۴-۰۳-۲۳ در ۰۱:۲۰

    برو آشغاله فاسد صیغه زاده

  • ناشناس
    ۱۳۹۴-۰۳-۲۳ در ۰۱:۳۳

    اسلام جهاد هم واجب کرده ، آدمهای هرزه ، یه جوری از خدا و.پیغمبرش حرف میزنن که انگار میخوان درراه طاعت الهی جان بدهند ، واقعا خجالت آوره ، فقط زن و مرد فاسد سمت اینکارا میرن ، از این طرف میگن اگه مرد دور از زن دائمیش باشه خب بره صیغه کنه ، از طرفی هم منت سر زنها میزارن که باید ارضا بشن ، حالا یه سؤال زنی هم که از شوهرش دوره انسانه اتفاقا از جنس همون زنهایی هست که باید ارضا بشن، یعنی صیغه ایها، پس چطوره که این زن چون شوهرداره باید خودنگهدارباشه تا به شوهرش برسه ولی شوهرش باید بره زنهای دیگه رو ارضا کنه ؟آیا به پاکی نزدیکتر نیست اگه مرد و زن متاهل به تاهل خودشون پابند باشند ،
    در مورد مجردا هم توقع شونو.بیارن پایین بهتره
    مردی که با پنجاه تومن رفع نیاز میکنه دیگه تن به ازدواج دائم نمیده چون این جوری با هرچی زنه هرزه و خیابونیه خوابیده شاید هم خودش نتیجه ی چنین ارتباطی باشه

  • ناشناس
    ۱۳۹۴-۰۴-۰۴ در ۰۶:۱۰

    به نظر من اگه مردی بتونه یواشکی از همسرش صیغه بکنه زنش هم باید یواشکی دوست پسر داشته باشه اسم اسلام و این مسائل رو هم وسط نکشین چون طبیعتا زن هم مثل مرد تنوع نیاز داره اونایی هم که خیلی ادعای این رو دارند که این حق رو اسلام بهشون داده لطف کنن بقیه واجبات دین و انجام بدن نمیخوان فقط به این یه مورد اسلام بچسبند چطور زنی که شوهرش ازش دور هست باید شهوت رو در خودش سرکوب کنه و وفادار بمونه اما اون آقا با سرپوش اسلام دنبال شهوترانی خودش بره … این فحشای مدرن با سرپوش دین هست … اگه زن هم بتونه یواشکی دوست پسر بگیره خب اونوقت اشکالی نداره … تقریبا عدالت برقرار شده … و مطمئن باشین همینطور هم میشه

  • ناشناس
    ۱۳۹۴-۰۴-۰۷ در ۰۱:۰۹

    الیه باعث کم شدن فحشا میشه در بلند مدت

  • ناشناس
    ۱۳۹۴-۰۴-۱۸ در ۰۲:۴۶

    خفه

  • ناشناس
    ۱۳۹۴-۰۴-۳۱ در ۱۲:۲۴

    به خاطر بچه ها خودتو نابود نکن

  • ناشناس
    ۱۳۹۴-۰۵-۰۱ در ۰۳:۱۵

    خدا به ما رحم کند بااین ایده های من دراوردی .دیگه صیغه یک ساعتی چه جوریش ….. باورکنید بهایش خفت وذلت زن رو به دنبا ل داره…… پس اصلا فکرش هم نکنید دخترها وزنها خیلی محترمتر ازاین حرفان

  • ناشناس
    ۱۳۹۴-۰۵-۲۴ در ۱۲:۲۴

    تو که اینطور میگی خودتم دنبالش میری پس حرف چرت نگو

  • ناشناس
    ۱۳۹۴-۰۷-۱۱ در ۰۴:۱۲

    نه عزیزم اشتباه برداشت نکن……..بهتره یکم به آمار تجاوز وتعارضات تو ایرات توجه کنی

  • ناشناس
    ۱۳۹۴-۰۷-۱۱ در ۰۴:۱۲

    سلام
    ازدواج زیباترین نعمت خداست.وقتی مسئولین شرایط کار واشتغال رابرای جوانان جامعه فراهم نکنند،جوانان این جامعه ازاین نعمت الهی محروم میشوند.
    تو رو خدا یه فکری به حال این جوانهای عزیز وامید میهنمان بکنید.
    در زمان عرب جاهل دخترها را زنده به گور میکردند اما در این زمان پسرها را نیز زنده به گور میکنند.
    یه کاری کنید…

  • ناشناس
    ۱۳۹۴-۰۸-۰۶ در ۰۷:۰۶

    خیلی خوبه به شرطی شماره داشته باشه

  • ناشناس
    ۱۳۹۴-۰۹-۱۹ در ۰۸:۵۵

    نظر من صیقه قانونی است خیلی خوبه برای رصای خدا باشد اگر خانمی پیدا شود برای صیقه من حا صرم

  • ناشناس
    ۱۳۹۴-۱۰-۱۱ در ۰۱:۰۳

    شما بهترین سایت جهان هستیند

  • ناشناس
    ۱۳۹۴-۱۰-۱۱ در ۱۱:۴۵

    جمع کنین بساطتون رو بابا حال نداریم.خسته نشدید از بس حر از حجاب و نگاه نا محرم و گناه زدین.دیگه شورشو در آوردین به خدا.

  • ناشناس
    ۱۳۹۴-۱۰-۲۱ در ۰۵:۲۸

    اینا دیگه چیه همش کشکه

  • ناشناس
    ۱۳۹۴-۱۰-۲۵ در ۰۴:۰۵

    جم کنید این مسخره بازیارو،،تهش باید اون اتفاق بین دو طرف بیفته،،چ با صیغه،چ بدون صیغه،ک دوتاش هم ی جور کاسبی و هیچ فرقی باهم ندارن،،،

  • ناشناس
    ۱۳۹۴-۱۰-۲۵ در ۱۱:۴۳

    اصل رضای طرفین است مابقی چرت است . صیغه پولیه تو جیب صیغه کننده

  • ناشناس
    ۱۳۹۴-۱۰-۲۹ در ۱۲:۵۶

    خوب نیست بی خیال شیداخرش دردسره

  • ناشناس
    ۱۳۹۴-۱۲-۲۶ در ۱۱:۵۵

    اینها دوست دارن گناه انجام بشه

ارسال یک نظر