در حال خواندن
سامسونگ فبلت‌های جدید خود را معرفی کرد+عکس
0

پس از مدت‌ها انتظار سرانجام شرکت سامسونگ دو مدل جدید از رایانه‌های لوحی خود را با نام Galaxy Note 3 Neo و Note 3 Neo LTE+ معرفی کرد.
   به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از جی‌اس‌ام‌ آرنا، مدل Neo که از مدت‌ها قبل شایعات فراوان در مورد آن منتشر شده بود، نسخه جدید Note 3 محسوب می‌شود همراه با قلم هوشمند S Pen به قیمت ارزان به دست کاربران می‌رسد.
این محصول مانند تبلت Galaxy Note 3 وزن، ضخامت و ظرفیت باتری مشابه دارد که البته مدل Neo سبک‌تر و کوچکتر ساخته شده است.
فبلت Note 3 Neo نمایشگر ۵.۵ اینچی را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت ۷۲۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. این در حالی است که مدل قبلی با نمایشگر ۵.۷ اینچی و کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل عرضه شده بود. همچنین این محصول جدید دوربین دیجیتالی ۸ مگاپیکسلی دارد که تصایور را با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل ذخیره می‌کند.
 

 
مدل Note 3 Neo LTE+ پردازنده شش هسته‌ای دارد که دو هسته آن با توان ۱.۷ گیگاهرتز فعالیت می‌کنند و برای چهار هسته دیگر هم توان ۱.۳ گیگاهرتز در نظر گرفته شده است.
گوشی هوشمند/رایانه لوحی Note 3 Neo سامسونگ نمایشگر ۵.۵ اینچی از نوع AMOLED دارد و از دیگر بخش‌های آن می‌توان به رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD، دوربین دیجیتالی ۸ مگاپیکسلی و دوربین دوم ۲ مگاپیکسلی اشاره کرد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر