در حال خواندن
سامسونگ تولید Galaxy S4 mini را تایید کرد
0

پس از انتشار شایعات سرانجام خبر تولید Galaxy S4 mini از جانب مقامات سامسونگ تایید شد که پیش‌بینی می‌شود این محصول شباهت زیادی به مدل S4 داشته باشد.
نود آی سی تی – گوشی هوشمند Galaxy S4 سامسونگ به‌تازگی معرفی شده است و پیش از ورود به بازار محبوبیت فراوانی بین کاربران کسب کرده است. اما این طور که “لی کوئن هایوک”(Lee Keon Hyok) مدیر سامسونگ الکترونیکس توضیح داده است، این شرکت قصد تولید مدل کوچک‌ شده این گوشی هوشمند را دارد.
به گزارش فارس به نقل از جی‌اس‌ام‌آرنا، او در این خصوص توضیح داد: «گوشی هوشمند Galaxy S4 تا اواخر آپریل وارد بازار جهانی نمی‌شود. این گوشی به اندازه کافی سریع است، نمایشگر بزرگی دارد، کیفیت و شفافیت تصویر آن بالاست و بهترین محصول سامسونگ در این زمینه محسوب می‌شود. اما مدت کوتاهی پس از عرضه این محصول قرار است مدل کوچک شده آن با نام S4 mini وارد بازار جهانی شود».
با این اتفاق پس از انتشار شایعات سرانجام خبر تولید Galaxy S4 mini از جانب مقامات سامسونگ تایید شد که پیش‌بینی می‌شود این محصول شباهت زیادی به مدل S4 داشته باشد.
مرکز خبری KnowYourMobile هم به تازگی در این باره اعلام کرده است که این گوشی کوچک شده دوربین دیجیتالی ۸ مگاپیکسیل با قابلیت تصویربرداری HD یا همان ۱۰۸۰ پیکسلی را دارد که البته کیفیت دوربین دوم آن هنوز مشخص نشده است.
این گوشی هوشمند کوچک احتمالا با پردازنده مرکزی Exynos 5210، رم یک گیگابایتی، حافظه‌های داخلی ۸، ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD به دست کاربران می‌رسد. قرار است این محصول با قیمت ۳۰۰ پوند(۴۵۰ دلار) به دست کاربران جهانی برسد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر