در حال خواندن
سامسونگ با کیفیت‌ترین نمایشگر تبلت را وارد بازار می‌کند
0

رایانه لوحی Roma نمایشگر لمسی ۱۰.۱ اینچی با کییت ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی را در خود جا داده است که تصاویر را با کیفیت ۲۹۹ پیکسل در هر اینچ مربع به نمایش می‌گذارد.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سلولار – نیوز، اگر آخرین شایعات منتشر شده درست از آب دربیایند، رایانه لوحی Roma سامسونگ نسخه TouchWiz از رایانه لوحی Nexus 10 خواهد بود.
همچنین گفته شده است که این محصول از کارت حافظه microSD و شبکه مخابراتی ۴G LTE هم پشتیبانی می‌کند.
شرکت سامسونگ در حال کار کردن روی رایانه لوحی جدیدی است که نمایشگر ۱۰ اینچی را در خود جا داده است و این طور که منابع آگاه می‌گویند، قرار است این محصول را با نام Roma وارد بازار کند.
رایانه لوحی Roma نمایشگر لمسی ۱۰.۱ اینچی با کییت ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی را در خود جا داده است که تصاویر را با کیفیت ۲۹۹ پیکسل در هر اینچ مربع به نمایش می‌گذارد که با این رقم، این نمایشگر فوق‌باکیفیت را از محصولات مشابه متمایز می‌کند.
این رایانه لوحی به پردازنده دو هسته‌ای Exynos 5 با توان ۱.۷ گیگاهرتز برای هر هسته پردازشگر مجهز می‌کند و برای آن رم ۲ گیگابایتی در نظر گرفته شده است.
از دیگر محصولات به کار رفته در این محصول کره‌ای می‌توان به دوربین دیجیتالی ۵ مگاپیکسلی، دوربین دوم با کیفیت ۱.۹ مگاپیکسل، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و امکان افزایش حافظه از طریق کارت microSD تا ۱۲۸ گیگابایت اشاره کرد.
طول، عرضه و ضخامت این محصول ۱۰ اینچی به ترتیب ۲۵۷، ۱۷۷.۷ و ۸.۴ اینچ و وزن آن هم ۵۸۳ گرم اعلام شده است.
رایانه لوحی Roma مبتنی بر سیستم‌عامل Android 4.2 Jelly Bean ساخته شده و برای آن باتری پرقدرت ۹۰۰۰mAh در نظر گرفته شده است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر