در حال خواندن
سامانه پاسخگویی به شکایات شرکت‌های مخابرات استانی راه‌اندازی شد
0

سامانه پاسخگویی به شکایات برای دریافت و بررسی پیشنهادات، نقطه نظرات، انتقادات و شکایات و ارایه خدمات مطلوب به مشترکان شرکت‌های مخابرات استانی راه‌اندازی شد.
نود آی سی تی – این سامانه با امکان ارایه کد رهگیری ۱۷ رقمی، تحت نظارت بازرسی شرکت مخابرات ایران ایجاد و راه‌اندازی شده است.
شرکت‌های مخابرات استانی برای دسترسی آسان مشترکان استان به سامانه مذکور، آدرس لینک مورد نظر را در صفحه اصلی وب سایت خود ایجاد کرده و به شکواییه‌ها و درخواست‌ها، تحت بازرسی شرکت مخابرات همان استان، طی مدت زمان ۱۵ روز رسیدگی می کنند.
با استقرار این سامانه دسترسی مردم به مسوولان برای ارسال شکایات و اعلام نارضایتی‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت کاملا الکترونیکی انجام می‌شود تا ضمن رسیدگی به شکایات، امکان برخورداری از نظرات و پیشنهادات مردم به عنوان بازخورد عملکرد شرکت‌ها سریع‌تر انجام شود.
افزایش سطح رضایت‌مندی با توجه به توسعه فرهنگ مشتری مداری و تسهیل فرآیند دریافت، بررسی و پاسخگویی به شکایات به شکلی کارآمد و اثربخش و جلوگیری از سردرگمی آنان برای طرح شکایت‌هایشان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از اهداف راه اندازی سامانه رسیدگی به شکایات است.
منبع: خبرگزاری مهر

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر