در حال خواندن
سازمان نصر تهران: پژویان عذرخواهی کند
0

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در اعتراض به برخورد جمشید پژویان رییس شورای رقابت با یکی از اعضای صنف فناوری اطلاعات بیانیه صادر کرد.
نود آی سی تی – در این بیانیه آمده است:«روز سه‌شنبه یازدهم مهرماه نمایندگان سازمان نصر تهران در پی یک قرار از پیش تعیین شده با رییس شورای رقابت و انعکاس دیدگاه‌ها و انتظارات صنف در دفتر رییس این شورا حضور یافتند. لیکن در حالی که نمایندگان سازمان منتظر شرفیابی به حضور ایشان بودند، با برخوردی غیرمنتظره و تعجب برانگیز روبه‌رو شدند. رییس شورای رقابت در حضور همگان پس از گشودن درب اتاق بلافاصله با کلماتی اهانت‌آمیز و سرشار از توهین خطاب به یکی از مدیران بخش خصوصی که نماینده صنف بود، از او استقبال کرد. دراین شرایط هیات بدون هیچ پاسخی محل را ترک گفتند. آنچه در این میان حایز اهمیت است و این سازمان تحت هیچ شرایطی از آن چشم‌پوشی نخواهد کرد اشاعه چنین برخوردهایی با نمایندگان بخش خصوصی است، آن هم در جایگاهی که وظیفه مسلم آن شنوایی است و مسوولیت آن دادخواهی در حوزه‌ مسایل کلان اقتصادی کشور است.
به نظر می‌رسد هنوز عده‌ای در مناصب کشور حضور دارند که خوی نظام ارباب رعیتی در وجودشان رخنه دارد. لذا بر دستگاه‌های نظارتی است که به این گونه افراد یادآور گردند که ۳۰ سال است در کشور تحولاتی اتفاق افتاده است که رفتار با ارباب رجوع و مردم تابع قواعد و ادب و احترام است.
جای تاسف است که این گونه افراد در مناصبی قرار می‌گیرند که قرار است تشخیص حق از ناحق دهند و عرصه رقابت را عاری از هرگونه تبعیضی سازند. اینک آیا می‌توان انتظار داشت افرادی که اصول اولیه ادب و احترام را به جا نمی‌آورند و تسلط بر اعصاب خود ندارند و مردم و کارآفرینان را با الفاظ رکیک خطاب می‌نمایند، از عهده‌ وظیفه‌ای که حضرت علی (ع) از بار آن هراس دارد، برآیند.این سازمان ضمن محفوظ داشتن حق بخش خصوصی در پیگیری‌های قانونی راسا از طریق ریاست محترم جمهور و سایر دستگاه‌های نظارتی پیگیری لازم را به عمل خواهد آورد. پیشنهاد می‌نماید رییس فعلی شورای رقابت با عذرخواهی رسمی، به نحو شایسته جبران مافات نماید.»
شنیده‌های خبرنگار روزنامه فناوران حاکی از آن است که قرار بوده طرف ملاقات رییس شورای رقابت عبداله فاتح مدیرعامل شرکت پارس‌آنلاین باشد. ظاهرا برای وی مشکلی پیش می‌آید و به جای او زهرا خسروی معاون حقوقی شرکت پارس‌آنلاین در جلسه حاضر می‌شود.
گفته می‌شود غیبت فاتح در این جلسه سبب ناراحتی و عصبانیت رییس شورای رقابت شده و از همین روی خواسته شورای رقابت را ترک کند.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر