در حال خواندن
سارقان موبایل بخوانند!!خبر خوش برای سارقان ایرانی
0

یکی از اپراتورهای تلفن همراه که به مشترکین خود خدمات پیشرفته ای همچون اینترنت پر سرعت، تماس تصویری و …ارائه می کند از امکاناتی همچون ردیابی گوشی تلفن همراه عاجز است.
نود آی سی تی – بشر به امکانات روزمره و تسهیل آن نقش به سزایی داشته باشد. در دنیایی که شرکت ها با به رخ کشیدن فناوری های پیشرفته خود به میدان می آیند، جایی برای عقب ماندگی از این حرکت پر شتاب وجود ندارد.
یکی از اپراتورهای تلفن همراه که به مشترکین خود خدمات پیشرفته ای همچون اینترنت پر سرعت، تماس تصویری و …ارائه  می کند از امکاناتی همچون ردیابی گوشی تلفن همراه عاجز است. یکی از مشترکین تلفن همراه، در ارتباطی با ما، از عدم ردیابی تلفن همراه توسط این اپراتور شکایت کرد. این مشترک که برای تنظیم عریضه مفقودی تلفن همراه، به دادسرای یکی از شعب تهران مراجعه کرده بود ضمن عنوان این مطلب افزود: مسئول شعبه از غیر فعال بودن  امکان ردیابی تلفن همراه خود توسط اپراتور مورد نظر خبر داده است. این در حالی است که این شرکت، مدعی ارائه پیشرفته ترین تجهیزات الکترونیکی و چند رسانه ای می باشد.
به گزارش فرهنگ نیوز، ضمن تماس با خدمات مشترکین این اپراتور با این پاسخ روبرو شد:” امکان ردیابی تلفن همراه در این اپراتور موجود است”. اما خبرنگار ما، با حضور در یکی از شعب دادسرا اظهارات مشترک را تأیید نمود که هیچ پیگیری لا اقل از شعبه پیگیری شده، برای ردیابی تلفن همراه مسروقه یا مفقوده صورت نمی گیرد و این بدان معناست که اپراتورهای پیشرفته ای با اینترنت های پر سرعت، از اپراتورهای سالخورده هم عقب مانده تر شده است . در حقیقت با این بررسی  اپراتور مذکور امکان ردیابی گوشی تلفن همراه را در خود ندارد و این خبر خوشی برای سارقین تلفن همراه به حساب می آید.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر