در حال خواندن
ساخت استـیـکر اختصاصی تلگرام در چند ثانیه
4

یکی از قابلیت های منحصر بفرد تلگرام امکان ساخت استیکر برای کاربران است به نحوی که شما میتوانید عکس‌های خود را پنج برابر سریع تر برای دوستانتان ارسال کنید.
نود فناوری – برای ساخت استیکر اختصاصی تان می توانید از ربات <کلیپی> (clippy) استفاده کنید یعنی کافی است این ربات را به لیست دوستانتان بیفزایید. برای اینکار روی لینک زیر کلیک کنید.???? https://telegram.me/clippyاگر شما هرعکس با فرمت jpg یا png را به این ربات بفرستید آن را به استیکر تبدیل کرده و برای شما ارسال می کند.توجه کنید هر چه عکس‌ها با کیفیت‌تر باشند، نتیجه بهتری حاصل خواهد شد. ضمناً هر کاربر در این ربات روزانه تعداد ۵ استیکر می‌تواند بسازد.گفتنی است، به مرور و با آزمون و خطا در همین برنامه پاسخ بسیاری از سوالات خود را در این خصوص خواهید یافت.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر