در حال خواندن
زیرساخت با استمهال بدهی مخابرات موافقت کرد
0

یک مقام آگاه از موافقت دولت برای استمهال و تقسیط بدهی ۴۵۰ میلیارد تومانی شرکت مخابرات ایران به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.
نود آی سی تی – محمود خسروی مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت با تایید این خبر گفت: توافق شده است مطالبات دولت از شرکت مخابرات ایران به صورت اقساط چند ماهه تسویه شود.وی درباره اینکه آیا مبلغ ۴۵۰ میلیارد تومان بدهی مخابرات طی هفته‌های اخیر افزایش نیافته است؟، توضیحی ارائه نکرد و گفت: اولین چک مخابرات باید سه شنبه پاس شود و پیش بینی می‌شود تا اوایل سال آینده بدهی مخابرات تسویه شود.وی درباره اقدامات صورت گرفته از سوی کارشناسان شرکت زیرساخت برای بهبود شرایط دسترسی کاربران اینترنت هم افزود: طی روزهای آینده میزان پهنای باند در سطح کشور تا دو برابر افزایش می‌یابد و امیدواریم با این شرایط جدید سرعت اینترنت ارائه شده از سوی شرکت های ارائه دهنده خدمات هم افزایش یابد.به گزارش موبنا، عدم پرداخت بدهی ۴۵۰ میلیارد تومانی شرکت مخابرات ایران به شرکت ارتباطات زیرساخت، موجب توقف ارائه خدمات به مشتریان جدید در بسیاری از مراکز مخابراتی کشور شده بود.شرکت مخابرات ایران در سال گذشته در حوزه تلفن ثابت حدود دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان درآمد داشت که از این رقم به دلیل ساختار بیمار به ارث برده از دولت تنها ۲۵۰ میلیارد تومان سود نصیب این شده است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر