در حال خواندن
زمان برگزاری آزمون و منابع امتحانی تشریح شد
144

با توجه به دریافت تعداد زیادی سوال از سوی خوانندگان محترم سایت نود آی سی تی، نسبت به زمان برگزاری آزمون استخدام مخابرات، برگرداندن اضافه دریافت، نحوه طرح سوالات، اعتراض به هزینه ثبت نام، چگونگی دریافت کدرهگیری برای کسانی که موفق به دریافت آن نشدند و بسیاری از سوالات دیگر آنها را با دکتر داوود زارعیان، مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران مطرح کرده ایم که می خوانید.
لطفا راهنمایی بفرمایید ما از چه منابعی استفاده کنیم، تا بتوانیم از فرصت باقیمانده بهترین استفاده را بکنیم؟
ما منابع آزمون را به طور کلی ذکر کردیم مثلا در حوزه ارتباطات ما گفتیم جامعه شناسی ارتباطات جمعی و متقاضیان باید در حد دانسته های یک لیسانسه این رشته بخوانند، دانسته های یک لیسانس هم یک تا دو کتاب است و ما بیشتر از این توقع نداریم.
یا گفتیم روش تحقیق که باید به اندازه یک لیسانسه آمادگی داشته باشند، بنابراین ما انتظار خارق العاده ای از متقاضیان نداریم. معمولا دانشجویانی که در هر رشته ای لیسانس گرفتند می دانند که تقسیم بندی طرح سوالات به چه ترتیبی است و حال اگر بنا باشد کتاب و منابع خیلی خیلی خاص معرفی کنیم طبیعتا شدنی نیست و از طرفی چون احساس می کنیم که برای همه شرایط یکسان را اطلاع رسانی کردیم حق برابر برای تمام متقاضیان در نظر گرفته شده است.   متقاضیان نگرانی از این بابت نداشته باشند آزمون در سطح لیسانس برگزار می شود سوالات هم از منابعی طرح می شود که در دانشگاه ها و موسسات تدریس می شود.
ما در لیست منابع آزمون به تمامی این سوالات پاسخ دادیم و هر متقاضی به رشته مورد نظرش مراجعه کند و از منابع عنوان شده استفاده کند.
 
آیا شرکت مخابرات ایران برای کارکنان فعلی خود که نزدیک به ۱۰ سال سابقه کار دارند و توانایی علمی آنها به دلیل اخذ مدرک لیسانس در سال های گذشته با افرادی که تازه فارغ التحصیل شده اند برابر نیست امتیازاتی قایل شده است؟
اولا ما در آزمون اولویت جذب نیرو را برای کارکنان فعلی گذاشته ایم ثانیا برخی از کارکنان فعلی که توانایی حضور در آزمون را ندارند یا چنانچه قبول نشوند شرکت شسکام را در حال تاسیس داریم که با ایجاد این شرکت بسیاری از مشکلات این عزیزان برطرف خواهد شد. ما تلاش کرده ایم شرایط مساوی برای تمامی متقاضیان در آزمون در نظر بگیریم.
 
آیا پاسخ های غلط نمره منفی دارد؟
هر چهار پاسخ اشتباه یک نمره منفی برای متقاضی تلقی می شود و متقاضیان به این مورد توجه داشته باشند که آزمون نمره منفی دارد اما ما سعی کردیم سطح نمره منفی را خیلی بالا نگیرم. آزمون
در دو بخش تخصصی و عمومی برگزار می شود. در بخش عمومی حدود ۳۰ سوال و در بخش تخصصی بین ۵۰ تا ۶۰ سوال طرح خواهد شد.
 
چرا هزینه ثبت نام زیاد است به نظر می رسد مخابرات در فکر کسب درآمد از این آزمون است؟
اگر نگاهی واقع بینانه به موضوع داشته باشید سازمان تامین اجتماعی نیز همانند مخابرات آزمون گذاشته و از هر متقاضی مبلغ ۲۳ هزار تومان دریافت کرده است. پس اینطور نیست که مخابرات هزینه زیادی برای آزمون در نظر گرفته است.
اگر تعداد شرکت کنندگان به ۱۰۰ هزار نفر برسد برای هر نفر نزدیک به ۳۵ تا ۴۰ هزار تومان هزینه برای مخابرات خواهد داشت. اگر کمتر از این عدد شرکت کنند به ازای هر نفر مبلغ تا ۵۰ هزار تومان هم افزایش پیدا می کند. بنابراین این طور نیست که مخابرات یا سایر سازمان ها به دنبال کسب سود از این طریق باشند.
این در حالی است که مراحل ثبت نام شامل، مراحل ثبت نام، خرید نرم افزار اینترنتی، صدور کارت، طراحی سوال، توزیع سوال به صورت ویژه و قرنطینه شده به استان ها است، اجاره مکان برای برگزای آزمون، استخدام موقت چندین هزار مراقب برای نظارت، تصحیح اوراق، مراحل گزینش حضوری و بسیاری دیگر از هزینه ها را شامل می شود و این در حالی است که این رقم به غیر از استفاده از کارکنان شرکت مخابرات است.
 
آنهایی که از چندین بار از طریق چند کارت اقدام به پرداخت هزینه آزمون کرده اند تکلیفشان چیست؟
شرکت مخابرات پس از اتمام ثبت نام در هفته آینده با توجه به میزان ثبت نام متقاضیان و وازیر مبلغ ورودی به شرکت مخابرات ایران به راحتی امکان شناسایی افرادی که چند بار پول از حسابشان یا سایر کارت ها پرداخت کرده اند وجود دارد و این کار با نرم افزارهای موجود به راحتی امکان پذیر است و سریعا اضافه دریافت ها به حساب افراد برگردانده خواهد شد.
۹۰ درصد ثبت نام ها درست انجام شده و مابقی ۱۰ درصد دیگر یا کدر رهگیری نگرفتند یا چندین بار پول از حسابشان کسر شده که به سرعت این مشکل را حل می کنیم.
 
عامل کندی سرعت سایت چیست و آیا مشکلات دور اول ثبت نام برای دو دوم برطرف می شود؟
به هیچ وجه سایت شرکت مخابرات برای این منظور مشکل نداشت و ما ۱۴۰ مگابیت پهنای باند پیش بینی کردیم که در پر ترافیک ترین زمان تنها ۲۴ درصد از پهنای باند اشغال شد. مشکل اصلی در نرم افزار خریداری شده برای ثبت نام بود چرا که ما پیش بینی حداکثر ۴۰ هزار متقاضی برای ثبت نام داشتیم و نرم افزار نیز برای همین میزان در نظر گرفته شده بود و استقبال دور از انتظار موجب شد تا برای برخی از افراد مشکلاتی ایجاد شود. در هفته آینده با بالا بردن ظرفیت نرم افزار پیش بینی می شود دیگر هیچ گونه مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.
 
زمان برگزاری دقیق آزمون چه روزی است؟
قبل از دو مرحله ای شدن ثبت نام زمان آزمون ۲۳ تیر ماه در نظر گرفته شده بود که با تمدید یک هفته ای ثبت نام، احتمالا زمان برگزاری آزمون به ۳۰ تیرماه منتقل خواهد شد اما متقاضیان حتما توجه داشته باشند که فعلا دو زمان برای آزمون وجود دارد که به پس از پایان ثبت نام در هفته آینده زمان دقیق آزمون اعلام می شود.
 
آیا با توجه به میزان استقبال امکان افزایش ظرفیت استخدام بیش از ۲۵۰۰ نفر وجود دارد؟
رشته های فعلی رشته های اصلی و مادر مخابراتی هستند و نیاز سنجی استخدام براساس نیاز استان ها انجام شده و فعلا در خصوص افزایش این عدد تصمیمی گرفته نشده است.
 
آیا انتخاب متقاضیان به صورت دو برابر ظرفیت انجام خواهد شد؟
بله انتخاب براساس دو برابر ظرفیت انجام می شود و با توجه به مراحل گزینش علمی، عمومی و اخلاقی  نیمی از این افراد در مرحله گزینش حذف خواهند شد.
 
آیا افراد می  توانند محل خدمت را شهری دیگر در نظر بگیرند و در شهر محل سکونت در آزمون شرکت کنند؟
خیر . متقاضیان در شهری که به عنوان محل خدمت در مراحل ثبت نام انتخاب می کنند در جلسه آزمون شرکت کنند.
 
آیا خانواده شهدا بدون آزمون به مرحله گزینش می رسند؟
مخابرات در ارتباط با سهمیه ها سلیقه ای نمی تواند حرکت کند و ما طبق قانون کشور در این بخش عمل خواهیم کرد.
 
چند تذکر برای متقاضیان:
به گزارش نود آی سی تی، فرآیند کار ثبت نام به طور کامل اینترنتی است، با این حال برخی با مراجعه حضوری، پرداخت از طریق شعب بانکی و ارسال مدارک به شرکت مخابرات اقدام به ثبت نام کرده اند که قابل پذیرش نیست و افراد از طریق سایت اینترنتی شرکت مخابرات ایران به نشانی WWW.TCI.IR اقدام به ثبت نام کنند.
 
کلاهبرداری به اسم فروش نمونه سوالات آزمون استخدام مخابرات 

انتشار اخبار مبنی بر فروش نمونه سوالات شرکت مخابرات ایران از طریق برخی سایت ها آغاز شده که مورد تایید مدیران شرکت مخابرات ایران نیست و متقاضیان باید مراقب سوء استفاده های احتمالی در این رابطه باشند.
برای خواندن متن کامل اینجا کلیک کنید.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده
  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۵ در ۰۵:۲۷

    لطفا با توجه به هزینه های ثبت نام برای داوطلبین ، طوری برنامه ریزی شود که آزمون با سایر استخدامی های دولتی تداخل نداشته باشد ، در روز ۲۴ تیر آزمون استخدامی بانک صنعت و معدن می باشد.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۵ در ۰۵:۳۲

    به دلیل برگزاری ازمون های دیگر امکان دارد تاریخ امتحان به مورخه های۳۰/۴/۹۱ یا ۶/۵/۹۱ موکول شود با تشکر(سرلک از لرستان)

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۵ در ۰۶:۵۷

    برای بعضی از متقاضیان ک از نظر مالی واقعا در مضیقه هستند۲۵۰۰۰تومان کمرشکن میباشد حداقل اضافه پرداختی را زودتر برگردانید تا بتوانیم باآرامش خاطر درس بخوانیم
    خواهشا رسیدگی شود

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۵ در ۰۹:۳۰

    با سلام
    لطفا بفرمایید استخدام به صورت دایمی میباشد یا قراردادی ،۵ ساله ، ۳ساله و …… ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۶ در ۰۳:۱۴

    نظری ندارم،باتشکر

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۶ در ۰۳:۳۵

    با عرض سلام.برای مکان آزمون در زمینه ی ارتباطات سیار مشخص نبوده.لطف میکنید بگید کجا باید آزمون بدیم؟؟؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۶ در ۰۴:۴۳

    من از نیروهای شرکتی با ۸ سال سابقه کار دررشته فیزیک تبریز هستم که تبریز رشته فیزیک را جزورشته های مورد نیاز استان اعلام نکرده آیا می توانم از استان دیگری ثبت نام کنم و در صورت قبولی تکلیف محل کار من چه خواهد شد لطفا به این سوال که کارگزینی اداره مان جوابی برای آن ندارد به خاطر ماکه همکارتان در طول این ۸سال بوده ایم جواب بدهید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۶ در ۰۴:۵۲

    الان که این را مینویسم در شیفت شب اداره مخابرات مسئول کشیک سیستم های مخابرات هستم آیا تمام این شب نخوابیدنها وخدمتها با یک آزمون از بین خواهد رفت تمام این جدا ماندن مادر وفرزند در طی این سالها به امید روزی که خواسته های فرزندم راآن طوری که دوست دارم برآورده نمایم همگی آرزویی محال است خواهش میکنم آن قدر که به فکر همکاران رسمی هستید یک صدمش را به فکر ماباشید شاید مرحمی برای تمام روزهای سختی که کشیدیم باشد

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۶ در ۰۸:۵۰

    سلام .
    من بصورت اینترنتی ثبت نام کردم ولی وقتی به قسمت بررسی پذیرش مدارک می رفتم ، وضعیت منو در حال بررسی نوشته بودند ، می خواستم بدونم آیا تمام کسانی که در مرحله اول ثبت نام کرده اند ، ثبت نام آنها پذیرفته شده است ؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۶ در ۱۰:۱۶

    سلام فقط میخام که ازمنابعی که درلیست مشاغل اعلام کردید سوال بدید و امیدوارم که قبول بشم بعد از سالها آزمون دادن این دیگه اخریش باشه

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۶ در ۱۰:۳۰

    سلام ببخشید بازرگانیها مدیریت ریسک نخوندند دانشگاه بجاش لطفا اقتصاد بذارید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۶ در ۱۰:۳۱

    مدیرت بازرگانیها کتاب مدیریت ریسک نداشتند از گیلان

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۶ در ۱۱:۲۰

    آیا دروس عمومی و اختصاصی دارای ضرایب متفاوتی هستند یا بطور یکسان و با یک ضریب محاسبه میشوند؟؟؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۶ در ۱۲:۳۰

    اگر امکان دارد زمان آزمون همان ۳۰ تیر در نظر گرفته شود چون زمان آزمون بانک صنعت و معدن روز ۲۳ تیرماه می باشد،با تشکر

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۶ در ۱۲:۳۹

    سلام .پس تکلیف من که بعد از شش سال کار در مخابرات به علت طرح تعدیل نیرو و از این جور طرح ها که تو پست آدمای بدشانسی مثل من میخوره و از کار برکنارم میکنه چیست؟آیا در این طرح استخدامی اولویتی دارم؟چون در فرم ثبت نام جای بخصوصی نبود که بتونم این موضوع رو درج کنم.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۶ در ۱۲:۵۲

    با توجه به اینکه اولویت با کساییه که قراردادی هستن و الانم مشغول کارن نتیجه میگیریم که ما که تازه میخوایم ثبت نام کنیم سر کار هستیم.این هم یه نوع اشتغال زاییه!!!

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۶ در ۱۲:۵۵

    با توجه به اینکه اولویت با کساییه که قراردادی هستن و الانم مشغول کارن نتیجه میگیریم که ما که تازه میخوا%D

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۰۱:۰۷

    سلام…آیا معدل لیسانس تاثیری داره؟؟؟به نظرم تاثیر داشته باشه بهتره

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۰۱:۰۸

    سلام…آیا معدل لیسانس تاثیری داره؟؟؟به نظرم تاثیر داشته باشه بهتره

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۰۱:۲۴

    در حالتی که با زدن دکمه پرداخت وارد صفحه خطا می شود و می گوید CONNECTION IS OPEN … NOT CLOSED

    و کد رهگیری نمی دهد ولی در عین حال مبلغ ۲۵ تومان از کارت کسر میشود که بعدا با گرفتن پرینت گردش آخر معلوم میشود. آیا راهی برای پیگیری وجود دارد

    از کارت من دو تا ۲۵ تومان کم شده- اما در عین حال سایت می گوید شما هزینه ثبت نام پرداخت نکردید

    و کدرهگیری هم ندارم چون با زدن دکمه پرداخت ERROR می داد و دیگر هیچ اتفاقی نمیفتاد

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۰۱:۲۹

    سلام . من لیسانس مخابرات هستم ولی با توجه به تجربه کاری میخواستم ، امتحان رشته IT یا نرم افزار را بدهم . آیا مقدور است ؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۰۲:۳۴

    از کارت خودم و کارت دادشم برای یک ثبت نام سه بار پول کسر شده خواهشاً آنها را برگشت دهید. زمان آزمون را ۲۴ تیرماه نگذارید چون با ازمون بانک صنعت و معدن تداخل دارد. اینجوری پول بچه ها به هدر نمی رود.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۰۲:۴۰

    با تشکر

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۰۳:۰۰

    سلام
    در تاریخ ۴/۲۳ آزمون بانک صنعت و معدن برگذار می شود.لطفا زمان آزمون را ۴/۳۰ قرار دهید.
    با تشکر

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۰۳:۱۹

    farzandaneh mokhabartiii …. anhaeee k pedar va madare mokhaberatii daran chiii …. emtizaeee kamii dar nazar gereftid

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۰۳:۳۱

    واقعا تاسف باره. ببین چه بر سر این ملت و مردم آورده اید که برا یه استخدامی که باید هزار مرحله رو طی کنی و آخرش معلوم نیست چقدر بهت حقوق بدن و چه جوری استخدام بشی ملت اینقدر دست و پا می زنند و التماس می کنند. واقعا تاسف باره. از طرف یک شرکت کننده در آزمون

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۰۴:۱۳

    تورو خدا پارتی بازی نباشه!
    همه میگن تا خانواده شهدا و جانبازان و .. مونده مارو استخدام نمیکنن گرچه توی رشته ات تخصص داشته باشی!

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۰۴:۱۶

    خواهشا زمان آزمون رو به همون ۳۰ تیر منتقل کنید ، ۲۳ تیرماه آزمون ورودی بانک صنعت و معدن هست که با این آزمون تداخل پیدا خواهد کردحالا استخدام هیچی پولمون هدر می ره….

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۰۴:۱۸

    چقدر کارمندای قراردادی و با سابقه این انصاف هر دفعه ما یک هزینه ثبت نام بدیم؟فقط به فکر خودتونین؟ خوب همین قراردادی ها خودشون چه جوری استخدام شدند؟ یک امتیاز هم به تازه واردها و جویای کار بدهند….
    قابل توجه خانم های لرستانی

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۰۴:۲۳

    خوب؟ کارکنان مخابرات که تقاضای برقراری عدالت دارند؛ خانواده های شهدا هم که تقاضای سهمیه دارند.
    پس یا باید جزو اینا باشیم یا اونا. ….
    یا بریم بمیریم.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۰۴:۵۸

    سلام من ثبت نام کردم و وقتی می خواستم پول پرداخت کنم ارور می دهد چه کنم .

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۰۵:۴۷

    خواهش میکنم ظرفیت پذیرش را در همه رشته ها به نسبت مساوی افزایش دهید.خواهش می کنیم.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۰۵:۵۲

    خواهش میکنم عدالت عدالت عدالت عدالت عدالت را برای همه رعایت کنید.اخر تکلیف ما که نه جزء خانواده شهدا هستیوم ونه مخابراتی چیست.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۰۵:۵۳

    خواهش میکنیم منابع ازمون را دقیق تر اعلام کنید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۰۶:۱۷

    شماره ملی و شناسنامه را داده ام .وپول را واریز کردم .و به علت شلوغ بودن پول از حسابم گرفته شد وثبت نام نشدوحتی نتونستم اطلاعاتم رابدم الان که ۴روز گذشت rollbackنشد .باید چه کار کنیم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۰۷:۰۶

    چندین بار وجه از حسابم کم شده….

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۰۷:۰۶

    با سلام
    پنج سال از بهترین لحظات عمرم را صرف کار مخابرات کردم به امید وعده هایی که داده شد و هیچ وقت عملی نشد . بعد از پنج سال به بهانه تعدیل نیرو کار خود را از دست دادم وزندگیم دچار چالشهای زیادی شد و حسابی سرخورده شدم در حالی که افرادی ناکارامد فقط صرف داشتن یک رابطه قوی هنوز مشغول به کارند حتی بدون تحصیلات . الان هم مثل روز برام روشنه که خیلی بیشتر از این ۲۵۰۰ نفر افراد تحصیل کرده شرکتی با سوابق بسیار خوب و از نظر فنی در سطح بسیار بالا حتی گاهی بالاتر از پرسنل رسمی هستند که در واقع بار اصلی بر دوش همین افراد است و واقعا حق آنهاست که تکلیفشان مشخص شود. اگر واقعا این تعداد نیرو نیاز است کاش مسئولین محترم اول فکری به حال این نیروها وامثال من بیچاره که جوانیمان را گذاشتیم و هیچ خیری ندیدیم میکردند بعد به تازه تحصیل کرده های بیتجربه میرسید که ۱۰سال دیگه تازه میشن الان ما. ماهم مجبور نباشیم همه تخصصمون رو کنار بگذاریم و تازه بشینیم پای دروس دانشگاهی که همون ۱۰ سال پیش هم به دردمون نخورد والان هم بااین معیار سنجش قطعا نسبت به تازه تحصیل کرده ها بازنده ماییم . بازهم واقعا برای خودم وهمه نیرو های شرکتی متاصفم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۰۷:۰۷

    چندین بار پول از حسابم کم شده…..

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۰۷:۳۸

    کسانی که پول را ازطریق بانک ریخته اندتکلیفشان چه میشود؟تروخداجواب بدهید۲۵هزارتومان برای یک بیکارپول زیادیست

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۰۸:۰۴

    فقط امیدوارم واقعا هیچ گونه پارتی بازی نباشد و حق به حق دار برسد
    ممنونم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۰۸:۰۹

    با سلام
    حقوق کارمندان شرکتی درشهرهای مختلف با هم فرق میکند لطفا سیاستی اتخاذ شود تاحقوق یکسان پرداخت گرددمثلا در شهرکرمان حداکثراضافه کار ۲۳ ساعت می باشد اما در تهران ۸۰ ساعت می باشد خواهش میکنیم عدالت علی گونه را برقرارکنید . واز مدیرعامل شهرمذکور توضیح بخواهید.
    با تشکر

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۰۸:۲۱

    با سلام کسانی که رشته تحصیلی آنها مخابرات گرایش سوئیچ است و از دانشگاه کاربردی فارغ التحصیل شدند و مخابرات ۱ و ۲ را اصلا نداشتند تکلیف چیست؟ لااقل منابع را دقیق مشخص کنید که در چه حدی است با این همه گستردگی مباحث.همچنین محل آزمون شرکت ارتباطات سیار اصلا مشخص نیست و احیانا بعد از این همه امتیازهایی که برای فرزندکارکنان و المپیاد و……….. و رد شدن نیمی از افراد در مصاحبه گذاشتید بتونیم قبول شویم محل خدمت ما کجا می باشد؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۰۸:۲۸

    سلام.خواهش میکنیم آزمون در ساعت ۸صبح و همینطور روز تعطیل برگزارنشود.چون ما شهرستانی هستیم وبرای حوزه امتحانی باید به شهر دیگه ای برویم وساعت ۸صبح یک روز تعطیل هیچ ماشینی برای ما نیست وبا وجود ثبت نام مجبوریم قید آزمون را بزنیم.حداقل ۲۵۰۰۰دادیم به حرفمون توجه کنید.مرسی

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۰۸:۳۰

    چرا سهمیه معلولین در استخدام رعایت نشده است

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۰۸:۳۳

    با سلام
    من در دومین روز ثبت نام مرحله اول ثبت نام کردم ولی متاسفانه آدرس اینترنتی خود را اشتباه دادم و کد رهگیری را هم ندارم باتوجه به اینکه ۱ هفته از ثبت نام می گذرد خواهشنا در گرفتن کد رهگیری مرا راهنمایی نمایید.با تشکر و سپاس فراوان از زحمات بی وقفه شما

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۰۸:۳۸

    سلام لطفا یکی از حوزه های امتحانی در شهرکرد باشد.چون واقغا برای ما مشکله که برای آزمون به اصفهان بریم.ممنون.یکی از اهالی استان چهارمحال وبختیاری

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۰۸:۴۸

    سلام

    من هزینه ثبت نام از کارتم کسر شد ولی خطا داد سیستم بهم شماره رهگیری نداد و پیغام میده شما پرداخت نکردید.
    چه کار میشه کرد؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۰۸:۵۲

    ببخشید زمان برگزلری آزمون بانک صنعت و معدن هم ۲۳ تیره.زمان ازمون مخابرات را طوری انتخاب کنید که تداخل نداشته باشه تشکررررررررررررررر

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۰۸:۵۲

    جناب مهندس زارعیان با سلام
    مهندس گرامی بنده یکی از نیروهای شرکتی هستم که در مرکز نگهداری ارتباطات سیار و در قسمت بهینه سازی شبکه مشغول به کار میباشم، با وجود سابقه کاری ۵ ساله در این قسمت و کسب تجربیات و مهارتهای فراوان در حوزه کاری و نیز شرکت در کلاسهای متعدد تخصصی و قبولی در آنها با نمرات بالا (بابت نمونه کلاس راه اندازی BSC Huawei 6900 که در اسفند ۹۰ در برج همراه برگزار شد) از لحاظ علمی در رشته تحصیلی، قطعا توان رقابت با هموطنی که دارای مدرک ارشد بوده و در دانشگاهها و موسسات مختلف تدریس می کند (موارد متعددی وجود دارد) و یا فارغ التحصیلی که برای آزمون ارشد ۹۱ از سال پیش تلاش کرده و آمادگی کامل کسب کرده را ندارم ، این رقابت همانند رقابت بین ورزشکاران المپیک و پاراالمپیک در یک گروه می باشد. اینکه عنوان می شود برای امثال بنده امتیازاتی قائل هستید، درست اما این مساله بسیار گنگ و مبهم است، لطفا تا حد ممکن شفاف سازی فرمایید که این امتیازات چقدر بوده و چگونه اعمال می شود؟ مثلا در نتیجه آزمون کتبی ترتیب اثر داده خواهد شد؟ در گزینش موثر است یا هر دو؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۰۸:۵۲

    ببخشید زمان برگزلری آزمون بانک صنعت و معدن هم ۲۳ تیره.زمان ازمون مخابرات را طوری انتخاب کنید که تداخل نداشته باشه تشکررررررررررررررر

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۰۹:۱۰

    این امتحان یه بازی باخت- باخت برای کارکنان شرکتی شاغل در مخابراته که علی رغم سابقه چندین ساله و موفق در مخابرات، هیچ ارزشی براشون قائل نشدن. فقظ با یه ارزیابی خیلی ساده میشد فهمید که کارایی خیلی از این نیروها چندین برابر کارکنان رسمی هست (حداقل توی محل کار ما اینطوره) و این امتحان صرفا برای یه ظاهر سازیه که بگن ما هم استخدام کردیم. من که با این سیستم کاملا سرخورده شدم چون بعد از هشت سال فهمیدم که این شرکت هیچ ارزشی برای نیروهای متخصص و کارآمد قائل نیست. خوب معلومه اگه الان از کسانی که ۱۲ سال پیش امتحان دادن و قبول شدن و الان کارمند رسمی شرکت هستن امتحان گرفته بشه، مطمئنا هیچ شانسی نخواهند داشت و ما هم مستثنی از این قانون نیستیم.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۰۹:۱۸

    سلام من هزینه ثبت نام از کارتم کسر شد ولی خطا داد سیستم بهم شماره رهگیری نداد و پیغام میده شما پرداخت نکردید. چه کار میشه کرد؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۰۹:۲۰

    خواهشا زمان آزمون به ۳۰ تیر بندازید باتشکر

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۰۹:۲۱

    سلام
    موقع واریز پول سیستم خطا داد ولی پول از حسابم کسر شد و ثبت نام هم نشدم کد رهگیریهم که ندارم چیکار باید بکنم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۰۹:۲۱

    به دلیل هم زمانی آزمون در ۲۳ تیر با آزمون دیگر آن را به ۳۰ تیر موکول کنید باتشکر

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۰۹:۳۲

    باسلام
    با توجه به اینکه هر فرد باید در شهر ثبت نامی آزمون بدهد لذا خواهشمندم آزمون ساعت ۹ صبح و یا بعد از آن برگزار شود که بتوانیم خودمان را به جلسه آزمون برسانیم
    باتشکر فراوان

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۰۹:۳۴

    با سلام – من کد رهگیری را نگرفتم و از کارت همکارم نیز ۵۰۰۰۰۰ ریال کسر شده است تکلیف چیست . خانم عصمتی مقدم از مشهد

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۰۹:۴۳

    سلام محل آزمون ارتباطات سیار مشخص نشده . کدام شهر؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۰۹:۵۳

    سلام.چرا اینقدر بعضی ها خود خواهن تا حالا شرکتی کار کردی خوب بهتر از ما بودی که ده ساله با مدرک بیکاریم.به نظرم عادلانه نیست که این افراد امتیاز داشته باشند.ملاک فقط باید سواد باشه.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۰۹:۵۶

    با سلام
    طبق گفته خودتان مخابرات در اعمال بعضی سهمیه ها سلیقه ای نمی تواند عمل کند وطبق قانون عمل می کند،پس چرا شرط معدل اعمال نمی شود؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۱۰:۰۸

    تا این تاریخ که ۹۱/۰۳/۲۷ می باشد نه ۱۰۰۰۰۰هزار تومان مازادی که از حسابمان کسر شده به حسابمان برگشته و نه کد رهگیری دریافت نمودیم پس کی تکلیف ما را مشخص می کنید؟؟؟؟؟!!!!!!

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۱۰:۱۵

    ممنون از راهنمایی های خوبتون لطفا زمان برگزاری ازمون با سایر آزمون ها تداخل نداشته باشه چون هزینه زیاد ادم دلش میسوزه امتحانشو از دست بده

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۱۰:۳۱

    سلام ببخشید مدیرت بازرگانیها کتاب سرمایه گذاریو ریسک نداشتند چرااین کتاب راواسه آزمون گذاشتید؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۱۰:۳۴

    ببخشیدکیکد رهگیریمیفرستید لطفا قبل۳۰ ام خرداد بفرستیدتامطمئنبشم ثبت نامم درست است ممنون گیلان g.gerdshahi@yahoo.com

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۱۰:۳۷

    با سلام اینجانب کارشناس فنی در مخابرات مازندران هستم با ده سال سابقه کاری هنوز هم حقوق کارگری ۳۳۰۰۰۰ تومان بدون اجرای طرح طبقه بندی مشاغل میگیرم از صبح تا دو چهل وپنج دقیقه سرپا هستیم وقت یه استکان چای خوردن هم نداریم بعد این همه مدت آگهی گذاشتید اونم میخوایید امتحان از دروس دانشگاهی که چند سال پیش فارق التحصیل شدم بگیرید حداقل درصد سهمیه این کارگرای بدبختی مثل من و مشخص کنید دقیقا مشخص کنید فرزند همکار چند امتیاز داره منابع آزمون با این گستردگی عناوین چه هستند و ضریب دارند ؟ ضرایب هر کدام چیست؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۱۰:۴۱

    منابع آزمون دقیقا ذکر کنید برای رشته حسابداری حسابداری مالی یعنی حسابداری ۱و۲و۳ پیشرفته ۱و۲ این خودش ۷ تا کتابه آخر شما که دم از کار کارشناسی میکنید تو مدت ۱ ماه برای یک شاغل چطور امکان دارد این همه کتاب را با این همه سرفصل بخواند دانشجوهای فارغ التحصیل جدید هم مشکل دارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۱۰:۴۳

    خواهشا عاجزانه تمنا دارم وضعیت نیرو های شرکتی بدبختی که ۱۰ سال از عمر خودشونو واسه مخابرات گذاشتن به دادشون برسید چرا شستکام چرا هی عناوین رو عوض میکنید چرا انقدر از ما بهره کشی میکنید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۱۰:۴۴

    لطفا ضرایب دروس و منابع دقیق تری را اعلام کنید حجم و گستردگی منابع حسابداری خیلی زیاد است

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۱۰:۴۵

    میزان درصد فرزند همکار چقدر است

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۱۰:۴۸

    لطفا درصد پذیرش کارگران قراردادی مخابرات را بفرمایید با این حقوق ۳۳۰ کارگری ۲۵۰۰۰ پول ثبت نام دادم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۱۱:۰۱

    لطفا ازمون را در تاریخ ۲۳ تیر برگزار نکنید چون با ازمون استانداری لرستان تداخل پیدا میکند
    با تشکر

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۱۱:۰۴

    با سلام
    خواستم خواهش کنم اگر امکان دارد زمان ازمون را به بعد از ماه رمضان موکول بفرمایید تا داوطلبان فرصت بیشتری برای خواندن داشته باشند
    خدا خیرتون بده

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۱۱:۰۹

    در مورد خانواده شهدا ایا سهمیه وجود دارد یا نه چون در مرحله ثبت نام گزینه ای نبود

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۱۱:۱۰

    ۲۳ تیر آزمون بانک صنعت و معدن هم هست….لطفا ۳۰ تیر آزمون را برگزار کنید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۱۱:۱۰

    ما جمعی از داوطلبان ازمون مخابرات هستیم که دانشجوی ترم اخر هستیم
    از شما صمیمانه خواهش میکنیم که ازمون را در مرداد ماه برگزار بفرمایید تا ما هم فرصت بیشتری داشته باشیم
    صمیمانه از مسیولین محترم خواهش و التماس میکنیم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۱۱:۱۶

    سلام بچه های صنعتی هم مدیریت ریسک نداشتند

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۱۱:۱۶

    ایا نیروهای قراردادی شرکت باید در این ازمون شرکت کنند؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۱۱:۲۴

    سلام آخه چرا زمان آزمون تغییر میکنه کسی که میخواد تو آزمون شرکت کنه باید از الان آماده باشه
    من برنامه ریزی کردم و ثبت نام کردم و ۳۰تیر امتحان دارم الن پولی که من دادم الکی حروم میشه
    آخه این چه برنامه ریزیه مردم الکی حرص میخورن تورو خدا زمان آزمونو همون ۲۳ تیر بذارید. پولشم که کم نیست بگیم طوری نیست

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۱۱:۴۶

    با سلام ، خواهش می کنم در مورد نیروهای شرکتی قدری منصف باشید چون همه ما خیلی وقت است که لیسانس گرفتیم و یک ماه فرصت خیلی کمی هست که بتونیم خودمان را آماده کنیم واسه امتحان با این همه مشکلاتی که داریم امیدوارم هوای مارو داشته باشید . با تشکر .

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۱۱:۴۸

    با سلام و احترام
    تمام مراحل ثبت نام در آزمون را به سختی طی کردم و همچنین مرحله پرداخت را هم طی کردم و هزینه ی ثبت نام هم از کارتم کسر شد ولی کد رهگیری دریافت نکردم و الام نگران هستم که آیا ثبت نامم با موفقیت طی شده است یا خیر

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۱۲:۰۰

    ای بابا بعد از این همه زحمت و کار کردن با حداقل حقوق زیر خط فقر حالا اگه قبول نشدیم یا تعدیل نیرو یا به امید شرکت هنوز قطعی نشده شسکام……………….

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۱۲:۰۲

    شما اصلاً تو ثبت نام هیچ توجه ای به خانواده شهدا بودن نکردید لااقل تو آزمون های دیگه یه گزینه برای دلخوشی می زاشتند…..

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۱۲:۰۵

    تو رو خدا بگین تکلیف ما که ۱۰ سال به بالا سابقه داریم و ظرفیت رشتمون هم ۱ نفر اعلام شده و ما در حدود ۱۵۰ نفریم (رشته الکترونیک)چیه ؟بعد از این همه وعده قراردادی کردن لیسانسه ها این شده حال و روز ما به خاطر خدا یه تدبیر اساسی بیندیشید و اینقدر ما رو سر کار نگذارید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۱۲:۱۵

    ما جمعی از خانمهای شرکت مخابرات لرستانیم که پاره وقت شدیم با ماهی ۳۰۰ هزار تومان حقوق و همه امیدمان به این استخدامی بود حالا هم که اعلام کردند در کلیه ی رشته ها فقط ۳ نفر خانم پذیرش کردن حال تکلیف ما چیست با توجه (به اینکه سابقه ی بالایی هم داریم) آخر تبعیض نژادی تا این حد ، خدا را خوش می آیداین عدالت است ؟واقعا شبها با آرامش سر بر بالین میگذارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۱۲:۱۷

    خواهشا زمان آزمون رو به همون ۳۰ تیر منتقل کنید ، ۲۳ تیرماه آزمون ورودی بانک صنعت و معدن هست که با این آزمون تداخل پیدا خواهد کرد.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۱۲:۱۹

    منابع آزمون استخدامی چیه هست

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۱۲:۳۸

    با سلام
    من مراحل ثبت نام را به طور کامل انجام دادم و پول رو هم واریز کردم اما کد رهگیری دریافت نکردم. هیچ گونه ایمیل هم از طرف شما به من نرسیده که کدرهگیری من رو ارسال کرده باشید، واقعا تکلیف ما چیست؟!!!!

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۱۲:۴۶

    باسلام.برای دانشگاههای برتر اولویتی در نظر گرفته نشده؟آیا واقعا” ازنطر شما تفاوتی بین دانشگاهها وجود ندارد؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۱۲:۴۹

    اگه شما طبق قانون کشوری عمل می کنید پس چرا مانند ارگانهای دیگه اول مشکل نیروی های شرکتی خود رو حل نمی کنید……………………………………………………..

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۱۲:۵۰

    خانواده شهدا در مخابرات بدبختیرین افرادند که هر از گاهی د شعارها از انها حمایت می شود اما در عمل……………….

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۱۲:۵۳

    کارکنان بدبخت شرکتی های مخابرات اکنون با به چشم یک متقاضی در آزمون دیده شوند ایا این انصافه …………………….

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۱۲:۵۵

    من با ۱۰ سال سابقه کار جز خانواده شهدا و داری مدرک مرتبط وقتی در هنگام تایید سابقه مسئولین مخابرات به من خندیدن و گفتند که نوبت به شماها نمی رسنه …….آیا این انصافی و دیگه برای ما انگیزه ای برای مطالعه است حیف اون ۲۵۰۰۰تومان

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۱۲:۵۶

    باسلام من چندین بار اقدام به ثبت نام کردم ولی سرانجام با ارسال پیغام خطا موفق به دریافت کد رهگیری نشدم در حالیکه چند بار پول از حسابم کسر شده.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۷ در ۱۲:۵۷

    ضرایب دوروس عمومی و تخصصی را بطور کامل و تفکیک شده بنویسید تا در این فرصت کم بر روی دوروس مهم تر تمرکز کنیم.با تشکر

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۸ در ۰۱:۰۰

    سلام. من کارت ورود به جلسه نگرفتم! چه جوری میتونم دریافت کنم؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۸ در ۰۱:۰۵

    من مبلغ ۱۲۵۰۰۰ تومان در پاچه ام رفته است. و هنوز هم خبری از برگشتش نیست که نیست.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۸ در ۰۱:۱۸

    پول اضافی که برای ثبت نام دادیم چه می شود؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۸ در ۰۱:۳۹

    با سلام
    میخواستم اگه بشه اطلاعات ثبت نام را اصلاح کنم لطفا راهنمایی کنید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۸ در ۰۱:۴۵

    ۲۵۰ تومان پول بی زبون به حساب شما ریخته شده اونو برگردونید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۸ در ۰۴:۱۴

    تورو خدا محل آزمون رو استان یا شهرستانی که ثبت نام کننده در آن ساکن هست رو قرار بدین.عاجزانه خواهش میکنم نذارین پول زبون بستمون حروم شه.براشما چه فرقی داره طرف کجا آزمون بده مگه سوالات یکی نیستن !یکم به شهرستانیای بدبخت هم بها بدین

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۸ در ۰۴:۱۶

    بالخره نگفتین محل آزمون اونایی که ارتباطات سیار رو زدن کجاس؟جواب بدین خب

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۸ در ۰۷:۴۴

    محل آزمون شرکت املاک کجاست ؟ لطفا پاسخ دهید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۸ در ۱۱:۳۰

    من از طرق بانک واریز وجه کردم.تکیف چیه؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۸ در ۱۱:۳۷

    با سلام .اگه زمان آزمون ۲۳ تیر ماه باشه با چندین آزمون استخدامی تداخل داره مگه شانس شرکت در آزمون استخدامی ادارات در سال بیشتر از یک باره؟ لطف کنید زمان آزمون را به ۳۰تیر ماه یا یک زمان دیگه موکول فرمایی .با تشکر

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۸ در ۱۱:۴۴

    با سلام لطفا منابع آزمون رو هرچه سریتر اعلام کنید تا الکی وقتمون سر منابع بیخودی هدر نره

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۸ در ۱۲:۱۰

    کد رهگیری چی شد ؟ پول که برنگشته به حساب.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۸ در ۱۲:۱۴

    با عرض سلام و خسته نباشید.
    برای اطمینان از کامل شدن ثبت نام و دیدن اطلاعات باید چه کرد؟
    تویه جدول رشته های شغلی و محل ها واسه بعضی رشته ها تویه قسمت محل جغرافیای خدمت و تعداد مورد نظر نوشته شده شرکت املاک ، این واسه من نا مفهومه نمیدونم منظورش کدوم استانه ؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۸ در ۱۲:۲۱

    با سلام، باور می کنید که هزینه ثبت نام را از اینور و اونور گیر میاریم بعد هم ثبت نام نمیشیم و وجه کم میشود بدون دریافت کد رهگیری همچنان ماتم زده نشستیم.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۸ در ۱۲:۲۲

    با سلام می خواستم سوال کنم که کسانی که در شرکت ارتباطات سیار شرکت کرده ان وشهری برای انها مشخص نیست ازمون اینها در کجا برگذار می شود . با تشکر

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۸ در ۱۲:۲۵

    سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان
    یک خواهشی داشتیم
    لطفا برنامه ریزی کنید تا زمان آزمون با آزمونهای دیگه تداخل نداشته باشد
    این خودش، یک مشکل اساسی
    خواهشا بدون برنامه ریزی نباشه

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۸ در ۱۲:۲۷

    باسلام لطف کنید آزمون را در ۳۰تیر ماه بر گزار نمایید چون با آزمونهای دیگر از جمله آزمون بانک صنعت و معدن تداخل داره با تشکر .

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۸ در ۱۲:۳۱

    امیدوارم که آزمون بصورت عادلانه برگزار بشه و حقی از کسی تضییع نشه

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۸ در ۱۲:۳۵

    با سلام ببخشید از انجا که ازمون سازمان امور مالیاتی هم با ازمون تاریخ شما یکی است می خواستم ببینم که ساعت ازمون ها هم یکی است یا خیر؟ لطفا ساعت ازمون را اعلام کنید.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۸ در ۱۲:۳۸

    سلام آزمون بانک صنعت ومعدن ۲۳ تیر برگزارمیشه و خیلی ها شرکت کردن لطفا زمان آزمون را به ۳۰ تیر موکول کنید تا تداخل نداشته باشه

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۸ در ۱۲:۴۸

    باسلام
    منظورتون ازاینکه سوالات درحد لیسانسه یعنی چیزی شبیه آزمون کارشناسی ارشد ؟یاسطح سوالات پایین تره؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۸ در ۱۲:۵۵

    سلام. من کارت ورورد را دریافت نکردم! چه جوری میتونم در بگیرم؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۸ در ۱۲:۵۸

    با سلام از شما خواهش می کنیم در صورت امکان ازمون رو دیرتر برگزار کنید. بسیاری از ماه ها قبل خبر برگزاری ازمون رو داشتند و فرصت بیشتری داشتند برای امادگی نسبت به ما که ۱ماه هست شنیدیم .

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۲۹ در ۱۱:۴۲

    با عرض سلام.برای مکان آزمون در زمینه ی ارتباطات سیار مشخص نبوده.لطف میکنید بگید کجا باید آزمون بدیم؟؟؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۳۰ در ۰۴:۰۹

    آزمون رو بعد از ماه رمضان قرار بدن خیلی خوب میشه .!!!!!!!!!!!!!!!! pLZ

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۳۰ در ۰۴:۱۵

    سلام و خسته نباشید
    می خوام مشخصات ثبت نام خودم رو اصلاح کنم
    از چه طریق اقدام کنم؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۳۰ در ۰۶:۴۰

    خواهشا زمان توزیع کارت ورود را اعلام کنید. من موفق به دریافت کارت در تاریخ ۲۲خرداد نشدم!

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۳۰ در ۰۷:۳۸

    سلام
    خانواده شهدا قابل احترامند.ولی رو چه اصلی باید بتوونن بدون آزمون ب مرحله گزینش برسند ک این دوست عزیزسوال کردن؟
    پس تخصص و اطلاعات علمی چی؟
    اینکه یک نفر ۵-۴ سال وقت بذاره و مدرک بگیره،هزینشو خانواده شهدا میدن؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۳۰ در ۱۱:۵۷

    لطفا محل آزمون شرکت ارتباطات سیار را شهرستان هم بذارید به خدا برای ما شهرستانیها سخته بیاییم تهران تو شهر غریب و خیلی و خیلی بزرگ.تو رو خدا جواب بدید میشه یا نه

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۳۱ در ۰۶:۳۴

    سلام خسته نباشید
    من در تاریخ ۲۳/۳/۹۱ داشتم ثبت نام میکردم،پرداخت پول هم انجام دادم ولی وقتی تایید رو زدم error داد. اما ۲۹/۳/۹۱ به شماره همراهی که دادم کد رهگیری ارسال شد.آیا من ثبت نام شدم؟با تشکر

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۳۱ در ۰۹:۳۲

    بابا مگه بچه های مدیریت واحدی به نام ریسک و سرمایه داشتند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۳۱ در ۱۰:۴۰

    با سلام
    رشته من مهندسی تکنولوزی مخابرلت گرایش سوییچ است
    آیا میتوانم در ازمون شرکت کنم؟
    با سپاس

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۳-۳۱ در ۱۱:۳۷

    سلام خسته نباشید چرا بعضی افراد شهریه واریز نکردند ولی کد رهگیری دریافت کردند چنین چیزی ممکنه؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۰۱ در ۰۱:۵۷

    سلام -لطفا زمان برگزاری آزمون رو در مرداد تعیین کنید تا هم تداخل با بقیه آزمونها پیش نیاید و هم فرصت کافی برای مطالعه این همه دروس باشد . ممنون

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۰۱ در ۰۸:۵۲

    توکل به خدا ثبت نام کردم به امید اینکه ازمون بعد از ماه رمضان باشه
    یا حق

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۰۱ در ۰۹:۰۹

    اطلاعات را دقیقتر تشریح و توضیح دهید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۰۱ در ۰۹:۱۳

    با عرض سلام چطور میتونیم اطلاعاتمان را ویرایش کنیم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۰۱ در ۱۲:۴۴

    با سلام
    لطفا ازمون را بعد از ماه رمضان برگزار کنید
    التماس میکنم امید مارو نا امید نکنید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۰۱ در ۱۲:۴۸

    با سلام و خسته نباشید
    این بنده حقیر یکی از داوطلبانی هستم که برای رشته الکترونیک لرستان متقاضی هستم که البته لرستان فقط یک نیروی زن از الکترونیک میخواهد خواستم خواهش کنم اینطور نباشد که این ۱نفر از کارکنان انجا باشد چرا که حق دیگرانی مثل من که با همه امیدم برای این ازمون درس میخوانم ضایع میشود
    با تشکر

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۰۲ در ۰۲:۴۳

    با عرض سلام.لطفا آزمون رو
    بعد از ماه مبارک رمضان بگذارید.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۰۲ در ۰۵:۲۳

    سلام. من همه ی مراحل ثبت نام رو انجام دادم اما کد رهگیری رو نه از طریق ایمیل و نه از طریق مسج دریافت نکردم.آیا مشکلی هست؟با توجه به اینکه کد رهگیری رو در آخر مرحله ثبت نام از خود سایت گرفتم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۰۲ در ۰۸:۱۶

    سلام, تورو خدا آزمون رو بعد از ماه رمضان برگزار کنید.
    آخه ما که ترم آخریم باید تا آخر تیر پروژه تحویل بدیم.
    خواهش میکنم ازتون, ما رو این استخدامی کلی سرمایه گذاری کردیم.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۰۲ در ۰۹:۵۹

    باسلام .
    لطفا زمان دریافت کارت ورود به جلسه را اعلام کنید.
    من تمام مراحل ثبت نام را انجام داده وکد رهگیری هم دریافت کرده ام اما موفق به دریافت کارت ورود به جلسه نشده ام.
    با تشکر

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۰۳ در ۰۱:۲۰

    باسلام
    لطفا تاریخ دقیق برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه را اعلام نمایید
    باتشکر.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۰۳ در ۰۱:۳۸

    با سلام میخواستم بدونم سؤالای عمومی هم از مقطع لیسانس طرح میشه یا دیپلم؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۰۴ در ۰۸:۲۳

    با سلام من یک شرکت کننده در ازمون هستم
    عزیزایی که نمیدونستین شرکت ارتبات سیار کجاست و اون را انتخاب کردید شما همون بهتر که قبول نشید و راه برای ماها که باهوشتریم باز بمونه. چون راههای زیادی برای فهمیدنش بود

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۰۴ در ۱۱:۵۷

    سلام.خواهشا امتحانو موکول کنین به بعد ماه رمضون………باور کنید خدا رو خوش نمیاد که ۳۰تیر که معمولا یوم الشکه با دهن روزه بیاییم سرجلسه…….ت ش

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۰۵ در ۱۱:۵۸

    تو رو خدا بخونید,آخه چرا اینقدر استرس برای همه ایجاد میکنین بابا مگه آزمون دکترا می خواییت بگیرین این بساط رو جمع کنید و زودتر تاریخ آزمون رو بگین و اینقدر کشش ندین به خدا مردم گناه دارن چرا باید این همه زجر بکشن برای یک آزمون ,انتخابات هم اینقدر تمدید نشد که فرصت ثبت نام آزمون مخابرات شد

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۱۲ در ۰۶:۲۷

    سلام
    من در مرحله اول ثبت نام کردم کد رهگیری به من داده نشد بعداً توسط پیامک کد رهگیری را گرفتم حالا هرچی برای اصلاحیه میزنم میگه کسی با این مشخصات یافت نشد لطفا راهنماییم کنید .در ضمن به سایت دسترسی ندارم این هم شمارم ۰۹۱۹۶۰۸۱۶۱۴

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۴-۱۳ در ۰۷:۵۹

    سلام در مرحله اول ثبت نام شرکت کردم و بعد از یک هفته از طریق پیامک کد رهگیری رو دریافت کردم اما دیروز ۱۲ تیر برای من اس ام اس اومد که باید هزینه ثبت نام رو پرداخت کنم. الان بانک پارسیان دروازه پرداخت مخابرات یا خطا میده یا هزینه از حساب من کسر میکنه( چون پیامک از حساب بانکیم به من میرسه). بلاخره ثبت نام من نهایی شده یا خیر؟ تا فردا ۱۴ تیر هم سامانه ثبت نام باز نیست. مریم

ارسال یک نظر