در حال خواندن
رگولاتور تا دلش می‌خواهد مخابرات را جریمه می‌کند
0

به گفته معاون رگولاتوری شرکت مخابرات ایران، در شرایط فعلی از نظارت تنها جنبه تنبیه و توقیف برداشت می‌شود؛ این در حالی است که نظارت باید با در نظر گرفتن شرایط فعلی سنجیده شود.
نود آی سی تی – علی سپهری راد در همایش مخابرات ایران در خصوص نظارت بر فعالان بازار ICT و اپراتورها گفت: بازتعریف بحث نظارت امروز ضروری شده است.
معاون رگولاتوری شرکت مخابرات ایران افزود: در شرایط فعلی از نظارت تنها جنبه تنبیه و توقیف برداشت می‌شود؛ این در حالی است که نظارت باید با در نظر گرفتن شرایط فعلی محک زده شود.
وی گفت: زمانی که پارامترها و شرایط فعالیت برای شرکت ایده‌آل نیست نمی‌توان نظارت سفت و سخت بر شرکت‌ها داشت و توقعاتی که در شرایط ایده‌آل از شرکت می‌رود را انتظار داشت.
وی گفت: اینکه تا مخابرات کاری می‌کند رگولاتوری به سمت ابزار تنبیهی برود درست نیست زیرا شرکت مخابرات یک شرکت صرفاً تجاری نیست و ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در زندگی افراد جامعه دارد که اقتصاد بخش کوچکی از تأثیرات این شرکت در جامعه و زندگی مردم است.
وی بیان کرد: رگولاتوری باید در نظارت بر مخابرات این نکته را نیز در نظر داشته باشد که اگر برای شرکت مخابرات اتفاقی بیافتد کشور دچار مشکل می‌شود.
به گزارش فارس، معاون رگولاتوری شرکت مخابرات ایران گفت: البته رگولاتوری هم‌اکنون نیز تا دلش می‌خواهد مخابرات را جریمه می‌کند و امر عجیبی نیست.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر