در حال خواندن
رگولاتوری موضوع کم‌فروشی را ریشه ای بررسی می کند
1

به گفته معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات، موضوع مربوط به کم‌فروشی و پرداخت خسارت از طرف شرکت ارتباطات زیرساخت به شرکت‌های اینترنتی و بخش‌هایی از آن را استان به استان بررسی می‌کنیم تا موضوع به تفکیک مشخص شود.
نود آی سی تی – حسن رضوانی با بیان این مطلب گفت: آنچه تاکنون با آن برخورد کردیم، کم‌فروشی و کاهش سرعت اینترنت است.
وی درباره مدت زمان بررسی شکایت از طرف اپراتور‌ها یا رگولاتوری و با بیان اینکه این موضوع به نوع تخلف‌ بستگی دارد، افزود: در بعضی مواقع موضوعات به سرعت حل شده و نیازی به بررسی زیاد ندارند اما برخی مباحث مستلزم پی‌گیری و بررسی بسیار است.
رضوانی ادامه داد: مردم باید شکایت خود درباره سرویس‌ها را به اپراتورها ارایه کنند و اپراتورها موظفند در کوتاهترین زمان ممکن به آنها پاسخ بدهند، اپراتورها بر اساس مفاد پروانه خود موظفند ساز و کاری را به منظور پاسخگویی به شکایات مطرح شده از سوی مشترکان فراهم کنند.
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات ارتباطات گفت: اپراتورها همچنین موظفند علاوه بر تقویت بحث رسیدگی به شکایت‌ها، با بالا بردن توان خود در حوزه پاسخگویی به مشترکان، شکایت‌های احتمالی را به حداقل برسانند.
وی پیش از این با اشاره به نحوه رسیدگی به شکایات در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفته بود: مشترکان می‌توانند شکایت‌های خود را درباره نحوه فعالیت اپراتورها به‌صورت حضوری و غیرحضوری به این سازمان ارایه کنند.
منبع: ایسنا

خدا خیرتان دهد که اعتراف می کنید موضوع کم فروشی اینترنت واقعی است، رگولاتوری اگر توان جریمه نقدی یا تعلیق را ندارد اسامی کم فروشان را اعلام کند تا از این طریق مردم از یک سرویس دهنده خوب استفاده کنند.
 

درباره نویسنده
عبدالله افتاده
  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۲-۱۰ در ۰۹:۲۷

    اصلا سیستم نظارتی در چه حدی ابزار دارد وچقدر می تواند کنترل داشته باشد

ارسال یک نظر