در حال خواندن
رگولاتوری سال آینده بازار را رقابتی‌تر خواهد کرد
0

برنامه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در سال ۹۲ با چشم‌انداز دستیابی به بازار رقابتی و متوازن برای ارایه خدمات نوین، فراگیر و با قیمت منصفانه در حوزه ICT، دسترسی همه مردم به ارتباطات و فناوری اطلاعات با کیفیت و قیمت مناسب و استفاده حداکثری و بهینه از فضای فرکانسی امن و سالم تدوین شد.
 
نود آی سی تی – محمدعلی فرقانی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این مطلب گفت: در این برنامه، پاسخگویی موثر و به روز به نیازهای ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور مطابق با استانداردهای ملی و بین‌المللی، حفظ حقوق تمامی ذینفعان رگولاتوری با رعایت اصول رقابت، شفافیت، انصاف، عدالت، اخلاق‌مداری، صراحت و نوآوری، توسعه و بهبود فضای سرمایه‌گذاری و کسب و کار در حوزه ICT و احقاق حقوق و حفظ و صیانت از منافع ملی در مجامع منطقه‌ای و بین‌المللی از اهدافی است که برای رسیدن به چشم‌انداز مورد نظر تعیین شده است.
رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود: برنامه سال ۹۲ رگولاتوری با رویکرد استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های داخلی به منظور نهادینه‌شدن دانش فنی در بدنه سازمان تدوین شده است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر