در حال خواندن
رگولاتوری به توسعه اینترنت کمک کند
0

مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران نیز در خصوص اعلام نظر رگولاتوری که مخابرات نباید بابت رانژه فعلا از شرکت‌های PAP هزینه دریافت کند گفت: هنوز هیچ چیزی از سوی رگولاتوری مبنی بر این موضوع برای ما ارسال نشده و ما نیز از طریق سایت رگولاتوری متوجه این موضوع شدیم.
نود آی سی تی – داوود زارعیان با بیان این مطلب افزود: از نظر ما نحوه برخورد رگولاتوری در این زمینه منطقی و تابع قانون نیست چرا که رانژه کردن خطوط مشترکان شرکت‌های PAP برای مخابرات هزینه در بر دارد و قرار شده تا از این پس قسمتی از این هزینه را شرکت‌های PAP جبران کنند.
وی بیان کرد: اگر سازمان تنظیم مقررات خواهان توسعه اینترنت در کشور است بهتر است به جای رفتارهایی از این دست برای هموار شدن مسیر به هر دو طرف کمک کند.
 
هزینه ماهیانه افزایش یابد پول رانژه نمی‌گیریم
زارعیان در پاسخ به این سوال که اگر شرکت‌های PAP خواهان رانژه کردن خطوط توسط کارکنان خودشان باشند آیا این موضوع امکان پذیر است، گفت: براساس قوانین افرادی که وارد ام دی اف می‌شوند باید مورد اعتماد باشند اما ما خوشحال می‌شدیم این بخش از کار را به شرکت‌های PAP واگذار می کردیم و آنها خودشان اقدام به رانژه کردن خطوط می‌کردند.
مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران گفت: در حال حاضر ما بابت نگهداری هر خط تلفن ماهانه هزارتومان از شرکت‌های PAP دریافت می‌کنیم و این در حالی است که این رقم واقعا نسبت به میزان سرمایه‌گذاری انجام شده توسط مخابرات ناچیز است.
وی افزود: یکی دیگر از راه‌حل‌های دیگر در این رابطه این است که شرکت‌های PAP هزینه نگهداری ماهانه خطوط را افزایش دهند و ما مانند گذشته رانژه کردن خطوط را رایگان برای آنها انجام دهیم.
 
 

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر