در حال خواندن
رگولاتوری ایرانسل را توبیخ کرد
0

به گفته معاون نظارت سازمان رگولاتوری، ارسال پیامک‌ ورود به امارات ناشی از نبود آنتن و ضعف سیگنال‌‌های ایرانسل در جزیره ابوموسی اتفاق افتاده که دستور نصب سریع آنتن و حذف پیغام ورود به شبکه امارات، به ایرانسل ابلاغ شد.
نود آی سی تی – حسن رضوانی در خصوص ابهام پیش آمده در مورد پیامک‌های دریافتی مشترکان ایرانسل در جزیره ابوموسی افزود: این پیغام در شبکه ایرانسل به صورت خودکار برای کسانی که وارد کشور امارات می‌شوند، ارسال می‌شود.
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بیان کرد: اتفاق اخیر رخ داده در خصوص شرکت ایرانسل، به دلیل نبود آنتن تلفن همراه ایرانسل و ضعیف بودن سیگنال‌های این اپراتور در جزیره ابوموسی و در نتیجه غالب شدن شبکه اپراتور اماراتی اتفاق افتاده است.
وی عنوان کرد: به دلیل این سوءتفاهم ایجاد شده، به ایرانسل گفته شد که از این پس پیغام ورود به شبکه کشورهای دیگر را برای کشور امارات حذف کند.
معاون رگولاتوری افزود: به این ترتیب از این پس دیگر برای هیچ یک از مشترکانی ایرانسل که وارد امارات می‌شوند، این پیغام ارسال نخواهد شد.
وی گفت: همچنین این اپراتور اعلام کرد که اقدامات نصب آنتن در جزیره  ابوموسی در حال تسریع است.
گفتنی است، مشترکان ایرانسلی که وارد جزیره ابوموسی ‌می‌شوند، پیامی با این مضمون را دریافت می‌کنند:‌ “ایرانسل امیدوار است سفر خوب و خوشی داشته باشید و آرزوی اقامتی امن در امارات متحده عربی را برای شما داریم‌.”
 
ارسال این پیام از سوی اپراتور ایرانی خارجی MTN ایرانسل، این شائبه را ایجاد کرده بود که جزیره ابوموسی جزو خاک امارات تلقی شده است.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر