در حال خواندن
رونمایی از بانکداری سیم‌کارتی بانک ملی
0

برای نخستین بار در کشور خدمات بانکداری امن مبتنی بر سیم کارت در حاشیه دومین روز بیست و چهارمین همایش بانکداری اسلامی راه اندازی شد.
نود آی سی تی -خدمت جدید بانک ملی امروز در حاشیه دومین روز از بیست و چهارمین همایش بانکداری اسلامی توسط محمد رضا حسین زاده و مدیر عامل ایرانسل رو نمایی شد.
حسین زاده در روند برگزاری این مراسم در خصوص قابلیت‌های این سرویس بانکداری  افزود: استفاده از کلید رمز نگاری جهت ایجاد امنیت در تراکنش های بانکی، استفاده از قابلیت های امنیتی سیم کارت ، تبادل اطلاعات مشتریان به صورت رمزنگاری شده، امکان فعال سازی سرویس از راه دور از قابلیت های این سیستم است.
به اعتقاد این عضو هیات مدیره بانک ملی، در این سیستم سرویس رمز یکبار مصرف مبتنی بر سیم کارت ارائه خواهد شد. البته سهولت استفاده و کاهش هزینه‌های کاربر از ویژگی‌های دیگر این سیستم است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر