در حال خواندن
روسیه یک گوشی لوکس ساخت/تصویر
0

شرکت روسی گرسو که در زمینه تولید ابزارهای لوکس فعالیت می‌کند، از گوشی هوشمند تازه‌ای رونمایی کرده که مبتنی بر سیستم‌عامل آندروید است.
گوشی لوکس جدید گرسو Radical R1 نام دارد و در ساخت آن از تیتانیوم استفاده شده که از مقاومت زیادی برخوردار است.بدنه گوشی با دست ساخته شده و بخش پشتی آن از الیاف گرانبها تشکیل شده است.نمایشگر هم از شیشه ضدخش با فناوری Gorilla Glass تشکیل شده که از خراشیدگی آن جلوگیری می‌کند.گوشی Radical R1 دارای سه کلید زیر نمایشگر لمسی است که کلیدها از جنس آلومینیوم تشکیل شده و شامل کلید Home، بازگشت و دسترسی به منو است.روی بدنه نیز لوگوی گرسو از جنس تیتانیوم قرار گرفته و گوشی در رنگ‌های سفید و زرد در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.به گزارش موبنا،ابعاد گوشی مذکور ۱۲×69×138 میلی‌متر است، از صفحه نمایش ۴.۵ اینچی با وضوح HD برخوردار است و از نسخه ۴.۱.۲ Jelly Bean سیستم‌عامل آندروید پشتیبانی می‌کند.این گوشی به پردازنده چهار هسته‌ای با قدرت ۱.۲ گیگاهرتز مجهز شده و از دوربین هشت مگاپیکسلی و ۳۶ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است.گفته می‌شود که Radical R1 یک گوشی دوسیم‌کارته است و با قیمت یک‌هزار و ۸۰۰ دلار به فروش می‌رسد.ظاهرا گرسو قصد دارد این گوشی را در نمایشگاه CES که تا دو هفته آینده در لاس‌وگاس برگزار می‌شود، رونمایی کند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر