در حال خواندن
روحانی: در شان مردم ما نیست ساعت‌ها در اینترنت منتظر اطلاعات باشند
0

«حسن روحانی» کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که محدود کردن اطلاعات امکان‌پذیر نیست و جوانان را آماده کنیم که در شرایط بمباران اطلاعات قرار بگیرند؛ ما در شرایطی هستیم که محقق و دانشجوی ما می‌خواهد از اینترنت استفاده کند و در شان مردم ما نیست که ساعت‌ها در اینترنت منتظر اطلاعات باشند.
نود آی سی تی – حسن روحانی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه پاسخ به کارشناسان که از شبکه چهارم سیما پخش شد، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چقدر به دسترسی مردم به همه اطلاعات از جمله اطلاعات ماهواره و اینترنت معتقدید؟ گفت: در اینجا دو مولفه وجود دارد، مولفه اول مربوط به دولت است که باید شفاف اطلاعات را در اختیار مردم قرار دهد و باید همه اطلاعات در سایت دولت بیاید و این طور نباشد که مقررات و دستورالعمل‌ها را کسی زودتر و کسی دیرتر بفهمد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر