در حال خواندن
رعایت مصوبه ساماندهی آنتن ها برای دارندگان پروانه الزامی است
0

تمامی دارندگان پروانه فعالیت از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی که در پروانه آنها مجوز تاسیس ایستگاه رادیوئی پیش‌بینی شده است ملزم به رعایت مقررات و ضوابط قانونی در محل نصب آنتن‌ها و دکل‌های خود هستند.
نود آی سی تی – عظیم فرد، مدیرکل صدور پروانه سرویسهای رادیوئی این سازمان با اعلام مطلب فوق، افزود: شورای اسلامی شهر تهران مصوبه “ساماندهی دکل‌ها، آنتن‌ها و ایستگاههای ارتباط رادیوئی در شهر تهران” را تصویب کرده است و دارندگان تاسیسات مشمول این مصوبه، ضمن رعایت این مقررات، باید با نهادهائی که در  این مصوبه پیش‌بینی شده همکاری کنند.​مصوبه ساماندهی دکل‌ها، آنتن‌ها و ایستگاههای ارتباط رادیوئی در شهر تهران در اینجا قابل مشاهده است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر