در حال خواندن
دو میلیارد تومان وام به تولیدکنندگان حوزه ICT پرداخت می شود
0

به گفته رییس موسسه تحقیقات ارتباطات وفناوری اطلاعات، این موسسه به تولیدکنندگان حوزه ارتباطات و فناوری اطلات دو میلیارد تومان وام با بهره کم پرداخت می‌کند.
 
نود آی سی تی – مرتضی براری با بیان این مطلب گفت: قصد داریم امسال در مرحله نخست از تولیدکنندگانی که با وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات( فاوا) قرارداد دارند حمایت شود و در مرحله بعدی تمام واحدهای تولیدکننده و شرکت‌های دانش بنیان حوزه فاوا ازوام‌هایی با بهره کم استفاده خواهند کرد.
رییس موسسه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: در راستای توسعه آموزش و فرهنگ سازی حوزه فاوا نیز وام‌هایی پرداخت شده است که افرادی که در جهت ترویج حوزه فناوری اطلاعات فعالیت می‌کنند تاکنون وام‌هایی پرداخت شده است که از آن جمله می‌توان به آموزشگاه‌های حوزه اشاره کرد.
وی گفت: بیش از چهار و نیم میلیون نفر در دانشگاه‌های کشور در حال تحصیل هستند که از این تعداد ۱۰ درصد این جمعیت در حوزه کامپیوتر است و این نیروی عظیمی را در این حوزه نشان می دهد.
براری افزود: هدف این موسسه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات حمایت از سرمایه انسانی عظیم در این حوزه است که برنامه‌هایی در این حوزه در نظر گرفته شده است.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر