در حال خواندن
دو موبایل نوکیا ۸ پرو و نوکیا ۹ در سال جاری رونمایی میشوند
0

نود فناوری-به تازگی شایعاتی پیرامون برنامه های این کمپانی منتشر شده که بر اساس آن ممکن است در سال جاری میلادی شاهد رونمایی از دو موبایل نوکیا ۸ پرو و نوکیا ۹ باشیم.

بر این اساس نوکیا ۸ پرو نیز در ادامه بهینه سازی نوکیا ۸ از همان دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد، هرچند در گزارشات دیگر به تعبیه دوربین دوگانه با سنسورهای ۱۶ مگاپیکسلی در این موبایل اشاره شده است. دوربین سلفی نیز ۱۳ مگاپیکسلی با فلش دورنگ و گشودگی دهانه لنز f/2.6 خواهد بود.

نوکیا ۸ پرو احتمالا میزبان نمایشگری ۶٫۰۱ اینچی با رزولوشن Full HD پلاس و نسبت تصویر ۱۸:۹در کنار چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ خواهد بود.


این موبایل در دو مدل عرضه می شود که یکی از ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برخودار است. مدل بهینه تر نیز از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد که روی کاغذ آن را به یکی از قدرتمندترین اسمارت فون های موجود بدل می کند.

بر اساس شایعات منتشر شده HMD پنل پشتی نوکیا ۸ پرو را از شیشه می سازد که می توان آن را نشانه ای از پشتیبانی این اسمارت فون از شارژ بی سیم تلقی کرد.

از دیگر مشخصات احتمالی می توان به باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی، اندروید ۸٫۱ و سنسور اثر انگشت در پنل پشتی اشاره کرد. بعید نیست کمپانی سازنده این موبایل را همچون مدل قبلی به اندروید وان مجهز کند. انتظار می رود نوکیا ۸ پرو در اواسط تابستان عرضه شود.

برنامه های کمپانی فنلاندی برای سال جاری میلادی به همین جا ختم نشده و احتمال می رود در شهریور ماه از پرچمدار نوکیا ۹ رونمایی کند.

این اسمارت فون علاوه بر چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ و دیگر مشخصات سخت افزاری فوق العاده، احتمالا از شارژ بی سیم، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و دوربینی با لنز پنجگانه بهره خواهد برد.

درباره نویسنده
مهدی مقدم

ارسال یک نظر