در حال خواندن
دومین وزیر احمدی نژاد در راه کابینه
0

نامی از فرماندهان ارتش در دوران دفاع مقدس است و با ۸۴ ماه حضور در جبهه های جنگ ، ۶ بار مجروحیت و ۴۶ درصد جانبازی محتمل ترین گزینه برای ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران است .
قانون – رئیس جمهوری یکی دیگر از اعضای کابینه محمود احمدی نژاد را فردی کار آمد و شایسته تشخیص داده و در نظر دارد از محمدحسن نامی در کابینه خود استفاده کند. محمد حسن نامی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دهم ، دولتمردی است که از ارتش به عرصه سیاست آمده است. او از فرماندهان ارتش در دوران دفاع مقدس است و با ۸۴ ماه حضور در جبهه های جنگ ، ۶ بار مجروحیت و ۴۶ درصد جانبازی محتمل ترین گزینه برای ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران است . با انتصاب نامی به این سمت وی از جایگاه معاونت ریاست جمهوری در جلسات هیات دولت حضور می یابد. حسن روحانی نیز در دوران ۲۰ ساله دبیری شورای عالی امنیت ملی و همچنین دوران دفاع مقدس با  فرماندهان ارتش ارتباط نزدیکی داشته است. روحانی که نخستین ماموریت اش در انقلاب ساماندهی وضعیت ارتش بوده چهره هایی مانند محمود علوی را نیز از  ارتش به کابینه برده است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر