در حال خواندن
دومین قائم مقام وزارت ICT منصوب شد
0

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حکمی رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات را به سمت قائم مقام وزیر در فناوری و امور بین‌الملل منصوب کرد.
نود آی سی تی – محمدحسن نامی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی حکمی مرتضی براری رییس پژوهشکده ارتباطات و فناوری اطلاعات را به سمت قائم مقام وزیر در فناوری و امور بین‌الملل منصوب کرد.
سمت قائم مقام وزیر در فناوری و امور بین‌الملل نخستین‌بار توسط رضا تقی‌پور به عنوان اولین وزیر ارتباطات دولت دهم در وزارت ارتباطات شکل گرفت.
در متن حکم براری آمده است: امید است در جهت تحقق اصول ۴گانه دولت شامل عدالت‌گستری، مهرورزی، خدمت به بندگان خدا، پیشرفت و تعالی مالی و معنوی کشور در جهت انجام وظایف و مسوولیت‌های محوله جدیت و تلاش وافر ایفا نمایید.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر