در حال خواندن
دور دوم تخریب مدیرعامل مخابرات آغاز شد
0

یک منبع آگاه از دریافت یکصد میلیون تومان پاداش توسط صابر فیضی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خبر داد.
نود آی سی تی – یک منبع آگاه از دریافت یکصد میلیون تومان پاداش توسط  صابر فیضی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خبر داد.
براساس مصوبه مجمع و هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران پاداش یکصد میلیون تومانی برای مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در نظر گرفته شد.
این در حالی است که تعداد زیادی از مدیران عامل مخابرات استان‌ها و بعضاً مدیران هم سطح ایشان که در دیگر استان‌ها و یا حتی در مناطق محروم تر و یا حتی مناطق مرزی خدمت می‌کنند، پاداش بسیار ناچیزی دریافت می‌کنند که اصلاً با این رقم قابل مقایسه نیست.
کارکنان شرکت مخابرات ایران که بسیاری از آنها  پس از خصوصی شدن حقوق‌شان کم شده است و این گونه تبعیض‌ها را ظلم آشکار می‌دانند، از صاحبان سهام درخواست دارند تا مجدانه این موضوع را پیگیری کنند. آنها در درخواستشان طرح و تصویب این‌گونه موارد را در مجمع و هیأت مدیره مخابرات ایران غیر متعارف و ناعادلانه می‌دانند.
انتظار می‌رود دستگاه‌های نظارتی، مسوولان دولت و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به این عمل خاص واکنشی نشان دهند و موجبات نارضایتی کارکنان دولت و مردم را برطرف سازند.

 دور دوم تخریب صابر فیضی در حالی آغاز شده که مدعیان وی از هر وسیله‌ای برای رسیدن به هدف خود استفاده می‌کنند، چنانچه در خبر هم خوانده شد اگر موضوع پرداخت پاداش با این مبلغ هم صحت داشته باشد توسط هیات مدیره و مجمع تصویب شده و این موضوع چه ربطی به مدیرعامل مخابرات دارد. در ضمن مگر خود اعضای هیات مدیره پاداش نگرفته‌اند و یا شرکت‌های خصوصی دیگر با ابعاد شرکت مخابرات پاداش‌های میلیونی به مدیران عاملشان نمی‌دهند. در ضمن مگر طوماری با امضای کارکنان مخابرات به خبرگزاری فارس ارسال شده که از طرف مابقی کارمندان این شرکت خواهان برخورد با این موضوع هستند.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر