در حال خواندن
دور جدید ثبت نام سیم‌کارت‌های رایتل آغاز شد
0

دور جدید ثبت‌نام سیم‌کارت‌های رایتل در تهران و کرج از پانزدهم فروردین ماه سال ۹۱ آغاز شد.
نود آی سی تی – دور جدید ثبت نام سیم‌کارت‌های اپراتور سوم تلفن همراه (رایتل) از امروز آغاز شد و هر نفر فقط می‌تواند یک سیم‌کارت ثبت نام کند.
ظاهرا محدودیتی برای تعداد ثبت نام شدگان وجود ندارد و این ثبت نام فقط از طریق سایت این اپراتور به نشانی www.rightel.ir امکان‌پذیر است.
حمید فرنگ، مدیرعامل رایتل نیز پیش از این از ثبت‌نام‌های جدید برای سیم‌کارت‌های اپراتور سوم تلفن همراه در تهران و کرج از ۱۵ فروردین‌ماه سال جاری خبر داده بود.
همچنین مدیرکل برند و ارتباطات رایتل به متقاضیان هشدار داده بود: هرگونه طلب وجهی برای سیم‌کارت‌های رایتل به جز مسیر تکمیل ثبت‌نام در سایت این اپراتور قطعا کلاهبرداری است.
شاهین آرپناهی بیان کرد: پیش ثبت‌نام سیم‌کارت‌های رایتل فقط در دوره اعلام شده و از طریق سایت این اپراتور به نشانی www.rightel.ir و هم‌چنین کانال‌های معرفی شده در این سایت امکان‌پذیر است و متقاضیان توجه داشته باشند که تکمیل ثبت‌نام و مقدمات پرداخت وجه نیز فقط از طریق سایت مذکور ممکن است و رایتل هیچ نمایندگی به جز کانال‌های اعلام شده در سایتش ندارد.
مدیرکل برند و ارتباطات رایتل خطاب به شهروندان تاکید کرد: هرگونه تماسی که بدون ایجاد دسترسی در سایت رایتل که خواهان پرداخت وجه از طرف متقاضی هستند، کلاهبرداری است و شهروندان می‌توانند این موضوع را با مرکز خدمات مشتریان رایتل با شماره ۰۲۱۲۳۵۹۸ مطرح کرده و یا به پلیس و مراجع قانونی اطلاع بدهند تا پی‌گیری شود.
منبع: ایسنا

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر