در حال خواندن
دوره حفاظت از بازار رایتل ۱۵ ماه افزایش یافت
0

به گفته رییس سازمان تنظیم مقررات اپراتور سوم توانسته با توجیه نهادهای بالادستی دوره حفاظت از بازار خود را از ۲۴ ماه به ۳۹ ماه افزایش دهد.
نود آی سی تی – محمد علی فرقانی با بیان این مطلب گفت: مدیران اپراتور سوم با پیگیری مشکلاتی که تحریم‌های اقتصادی به این اپراتور تحمیل کرده است توانستند با جلب نظر موافق نهادهای بالادستی خارج از وزارت ارتباطات، دوره حفاظت از بازار خود را افزایش دهند.
وی در پاسخ به این سوال که اگر رگولاتوری در این خصوص تصمیم گیر بود چه اقدامی انجام می‌داد، افزود: براساس قوانین آنچه که اکنون رایتل ارایه کرده‌ است ما آن را اجرا می‌کنیم اما اگر از منظر کارشناسی و سازمان تنظیم مقررات این موضوع را بررسی کنیم ما نظر متفاوتی نسبت به تصمیم امروز داریم.
وی در خصوص نظارت بر عملکرد اپراتور سوم گفت: در حال حاضر نظارت‌ها و فشارها بر روی رایتل همچنان ادامه دارد تا هر چه سریع‌تر این سرویس در کشور راه‌اندازی شود و در برخی از نقاط نیز جریمه‌هایی به اپراتور سوم ابلاغ شده است.
فرقانی در پاسخ به این سوال که با توجه به افزایش دوره حفاظت از بازار این اپراتور جریمه‌های نقدی که تاکنون از سوی رگولاتوری به رایتل ابلاغ شده است احتمالا برگشت خواهد خورد، گفت: قاعدتا این اتفاق می‌افتد، ولی ما از نظارت‌های خود کوتاه نخواهیم آمد و فشارهای لازم برای توسعه هر چه سریع‌تر نسل سوم تلفن همراه در کشور را به این اپراتور می‌آوریم.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر