در حال خواندن
دوربین‌های حرفه‌ای به دوربین‌های Lytro تبدیل می‌شود
0

محققان دانشگاه Saarland آلمان موفق به طراحی و تولید محصولی شدند که با استفاده از آن می‌توان دوربین‌های DSLR را به دوربین‌های Lytro تبدیل کرد.
فناوران- این محصول تازه طراحی شده در چهلمین نمایشگاه SIGGRAPH که هفته گذشته در کالیفرنیا برگزار شد معرفی و مورد بررسی قرار گرفت. نمایشگاه SIGGRAPH یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای بین‌المللی در زمینه گرافیک کامپیوتر و تکنیک‌های تعاملی است که بیش از ۲۰ هزار حرفه‌ای را از پنج قاره دور هم جمع می‌کند. تیم تحقیقاتی دانشگاه Saarland آلمان که روی طراحی این محصول کار می‌کنند اعلام کرده‌اند این محصول که KaleidoCamera  نام دارد فغلا یک نمونه اولیه است. انتظار می‌رود بعد از طراحی و تولید نهایی، این محصول مورد استقبال بسیاری از عکاسان قرار بگیرد. فروش دوربین‌های Lytro که به عکاسان امکان زوم کردن بعد از عکس گرفتن را می‌دهد، به تازگی در بازارهای اروپا و آمریکا آغاز شده است. بسیاری  معتقدند تولید این دوربین، می‌تواند آغازگر عصر جدیدی در دنیای عکاسی دیجیتال باشد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر