در حال خواندن
دهقان از رای بالایی برای تصدی وزارت دفاع برخوردار است
0

دکتر دهقان سابقه و عملکرد بسیار خوبی تا کنون داشته است. من شناخت کامل نسبت به ایشان دارم و ایشان یکی از موفق ترین نیروهای انقلاب است.
همان گونه که آقای روحانی قول داده بود تا از تمام گروه ها استفاده کند که اینگونه نشد ولی کابینه ای که ایشان معرفی کرده در حال بررسی در مجلس و توسط نمایندگان مردم  است و تا چند روز دیگر مجلس نظر قطعی خود را در این مورد اعلام خواهد کرد.به گزارش تابناک، اسماعیل کوثری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دربارۀ معرفی دکتر  حسین دهقان برای تصدی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به خبرنگار تابناک گفت : دهقان سابقه و عملکرد بسیار خوبی تا کنون داشته است. من شناخت کامل نسبت به ایشان دارم و ایشان یکی از موفق ترین نیروهای انقلاب است.رییس کمیته دفاعی مجلس ضمن ارزیابی مثبت نظر کمیسیون امنیت ملی در مورد دهقان اظهار داشت: فکر می کنم که دهقان در صحن علنی مجلس نه تنها مشکلی نداشته باشد، بلکه رای خوب و بالایی هم کسب کند.کوثری ادامه داد: درباره اقای دهقان در کمیسیون جمع بندی نهایی شده است ولی درباره کلیه وزرای پیشنهادی هنوز جمع بندی نشده است. اما  می توان گفت که از افراد معتدل و کارآمد و با سابقه کاری استفاده شده است و هر چند در مورد چند نفری انتقاداتی وجود دارد.وی تصریح کرد: نمایندگان نسبت به کلیات کابینه مشکل ندارند. از سوی دیگر عضو دیگر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص وزیران کشور، اطلاعات، امورخارجه و دفاع  که به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مربوط می شوند به خبرگار  تابناک گفت: این وزراء به کمیسیون آمدند و نظرات خود را ارائه دادند و به سؤالات نمایندگان نیز پاسخ دادند. من فکر می کنم که این وزرا جزء بهترین‌ ها بودند.وحید احمدی، نماینده مردم کنگاور و صحنه در مجلس گفت: ارتباط با این چهار حوزه صلاحیت فردی مشکلی وجود نداشته است هر چند شاید برخی از اعضاء مجلس نسبت به نوع استمرار کار سؤالاتی داشتند، ولی برداشت من این است که این افراد به صورت حرفه ای در این کار تسلط دارند، و این آمادگی و استعداد را دارند که مشکلی در حوزه های خود نداشته باشند.وی در خصوص پیشنهاد دکتر دهقان برای تصدی ورزات دفاع گفت: این دوستان در حیطه کاری خودشان افراد توانمند و افرادی بودند که دارای برنامه کاری هستند و انتظار هست که این افراد در حوزۀ خود توفیق جدی پیدا کنند. بنابراین من فکر می کنم مجموعۀ این افراد که برای کمیسیون امنیت ملی به عنوان حوزۀ تخصصی معرفی شده اند، هم برای این کار مناسب هستند و هم می توانند نظر مجلس را جلب نمایند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر