در حال خواندن
دلیل ابطال مناقصه USO اعلام شد
0

میپنا – وزیر ارتباطات در پاسخ به سوال فناوران درباره ابطال مناقصه مربوط به USO وزارت ارتباطات از سوی سازمان بازرسی کشور گفت: این مطلب را هم من شنیدم که سایتی این موضوع را منتشر کرده است، اما این مطلب درست نیست، چرا که اصلا در این زمینه قراردادی نبسته بودیم که اکنون بخواهد باطل شود.
میپنا – محمود واعظی با بیان این مطلب گفت:‌ ما در پنج ماه امسال به بیش از ۶۰۰۰ روستا اینترنت و خدمات ارتباطی ارایه کردیم و برنامه ما آن است که تا پایان امسال تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار به خدمات ارتباطی دسترسی داشته باشند در نتیجه این موضوع وقفه‌ای در طرح USO نخواهد داشت. اما از سوی دیگر ابراهیمی،‌ مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این‌باره به فناوران گفت: قرار بود فاز جدیدی از پروژه USO را شرکت مخابرات ایران شروع کند. پیشنهاد ما این بود که این فاز با ترک تشریفات به مخابرات ایران داده شود چرا که تنها شرکتی که می‌تواند این کار را انجام دهد مخابرات ایران است. وی ادامه داد: قبلا این فاز به شرکت دیگری داده شده بود که الان به دلیل مباحث فنی با مشکل روبرو شده‌اند و می‌خواهند اجرای آن را از آن شرکت گرفته و به ما واگذار کنند. شرکت قبلی قرار بود از طریق ماهواره این کار را انجام دهد اما به دلیل تاخیر زمانی این فناوری و نامطلوب بودن نظر کاربران نسبت به کیفیت خدمات ارایه شده قرار شد ما این فاز را هم اجرا کنیم. چرا که ما اصلا از ماهواره استفاده نمی‌کنیم و این خدمات را بر بستر شبکه زیرساختی که داریم انجام خواهیم داد. ابراهیمی‌افزود: ظاهرا سازمان بازرسی کل کشور به روند ترک تشریفات اعتراض داشته است و عنوان کرده است که بر ای اجرای این فاز نیز باید آگهی مناقصه منتشر و مناقصه برگزار شود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر