در حال خواندن
دلار همچنان ارزان می شود
0

با ادامه سیر نزولی قیمت دلار در بازار تهران و همچنین قیمت جهانی طلا و انواع فلزات گرانبها قیمت انواع سکه و طلا همچنان سیر نزولی خود را طی می کند.
قیمت هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲ گرم) در لحظه تنظیم این گزارش در بازارهای جهانی به قیمت ۱۳۷۵ دلار و ۳۰ سنت رسیده است که نسبت به روز گذشته ۸۰ سنت کاهش قیمت داشته است. بنابراین گزارش ،قیمت جهانی طلا نسبت به یک ماه گذشته ۵۳ دلار و ۷۰ سنت افزایش و نسبت به سال گذشته ۲۹۵ دلار ۸۰ سنت کاهش قیمت داشته است. بنابراین گزارش، به نقل از سایت کیتکو قیمت هر اونس نقره در بازارهای جهانی به ۲۳ دلار و ۱۷ سنت رسیده که نسبت به روز گذشته ۵۲ درصدم درصد کاهش داشته است، همچنین هر اونس پلاتونینیوم ۱۵۴۴ دلار معامله می شود که نسبت به روز گذشته ۶ صدم درصد کاهش داشته است. هر اونس پالادیوم نیز به قیمت ۷۵۸ دلار عرضه می شود که نسبت به روز گذشته ۱۳ صدم درصد کاهش داشته است. هرگرم طلای ۱۸ عیار روز گذشته در بازار تهران ۱۰۴ هزار و ۲۵۲ تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز صد و ۳۸ هزار و ۹۳۸ تومان معامله شده است. 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر