در حال خواندن
دعوت به روابط نامشروع برای یک مشت کارت شارژ!
0

رییس پلیس فتای استان کرمانشاه از دستگیری عامل انتشار تصاویر و محتوای غیراخلاقی در اینترنت خبر داد.
نود آی سی تی – سرهنگ زحمتکش در تشریح جزییات این خبر گفت: در راستای مقابله با جرایم علیه اخلاق و عفت عمومی، تیم رصد پلیس فتا صفحه‌ای را در یکی از شبکه‌های اجتماعی شناسایی کرد که گرداننده آن با شگردهای خاص تحت عنوان روابط نامشروع اقدام به انتشار فساد و در نهایت کلاهبرداری در فضای مجازی می‌کرد.
رییس پلیس فتای استان کرمانشاه با بیان اینکه با شناسایی این صفحه، اقدامات پلیس برای دستگیری عامل اصلی آن در دستور کار ماموران قرار گرفت، افزود: آدرس گرداننده این صفحه که با ترویج فرهنگ ابتذال و بهره جستن از فضای مجازی، اخلاق و عفت عمومی جامعه را هدف قرار داده بود، شناسایی و پس از اخذ مجوزهای قضایی متهم در کرمانشاه دستگیر شد.
وی گفت: متهم پس از دستگیری به جرم خود اعتراف و اظهار داشت با شگردی خاص خود را دختر جوانی معرفی و از دیگران اخاذی و کلاهبرداری می کردم.
به گفته زحمتکش، متهم با گمراه کردن ذهن مخاطبان سعی در دریافت کارت شارژ تلفن از بازدیدکنندگان سایت به‌منظور برقراری ارتباط داشت که دستگیر شد.
به گزارش ایسنا، رییس پلیس فتای کرمانشاه هشدار داد که والدین نظارت بیشتری نسبت به فعالیت فرزندان خود در اینترنت داشته باشند تا آنان گرفتار سایت‌های آلوده نشوند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر