در حال خواندن
در صورت تایید ضرایب تعرفه تلفن ثابت افزایش می‌یابد
0

به گفته رییس شورای رقابت، امسال شرکت مخابرات تغییر پارامترهای دستورالعمل قیمت‌‌گذاری پالس تلفن ثابت را به اطلاع شورا رسانده که در صورت تایید ضرایب اعلامی در کارگروه، تغییرات در دستورالعمل مربوط به سال ۹۰ اعمال خواهد شد.
نود آی سی تی – جمشید پژویان با بیان این مطلب گفت: در سال ۹۰ شورای رقابت برای شرکت مخابرات ایران دستورالعمل تعرفه‌گذاری پالس تلفن ثابت را تعیین کرد.
وی افزود: دستورالعمل برای این است که هر سال نیاز به درخواست تعیین قیمت‌ نباشد.
وی ادامه داد: بنابراین اگر از نظر شرکت مخابرات ایران امسال تغییری در پارامترهای دستورالعمل ایجاد شده، باید به شورا اطلاع دهند و ضرایب را اعلام کنند.
پژویان افزود: در صورت تایید ضرایب اعلامی در کارگروه، تغییرات در دستورالعمل اعمال خواهد شد.
رئیس شورای رقابت گفت: براین اساس امسال شرکت مخابرات ایران درخواستی به شورای رقابت ارسال کرده و در آن تغییرات پارامترهای دستورالعمل تعیین تعرفه پالس ثابت را برای تایید به اطلاع شورا رسانده است.
بر اساس گزارش خبرگزاری فارس، پیش از این رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران از ارسال پیشنهاد تغییر آبونمان و افزایش تعرفه پالس به شورای رقابت خبر داده بود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر