در حال خواندن
در شرایط تحریم باید از اپراتور کاملا ایرانی حمایت کنیم
0

به گفته عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، رایتل با توجه به خدمات مناسبی که ارایه می‌کند و اینکه می‌تواند با ایجاد فضای رقابتی قیمت‌ها را کاهش دهد، در این شرایط بهتر است با این اپراتور همراهی شود.
نود آی سی تی – نادر قاضی پور با بیان اینکه برای توسعه ارتباطات در کشور باید تعداد اپراتورهای فعال افزایش یابند، گفت: در شرایطی که بخشی از صنعت به دلیل تحریم‌ها با مشکل مواجه شده‌اند، باید از این اپراتور که در چنین شرایط دشواری بدون شریک و حامی خارجی مشغول ارایه خدمات است بیشتر حمایت کنیم.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شواری اسلامی افزود: زمانی که اپراتورهای مختلف در کشور فعالیت و رقابت کنند به طور حتم شاهد افزایش خدمات، آنتن دهی و کم کردن هزینه‌ها هستیم ولی باید به این نکته نیز توجه کرد که اپراتورها نباید در افزایش قیمت‌ها با یکدیگر رقابت کنند.
وی با بیان اینکه هم اکنون رایتل خدمات جدیدی را به مردم ارایه می‌کند، گفت: اضافه شدن اپراتورهایی همچون رایتل موجب افزایش سرعت توسعه ارتباطات در کشور می‌شود و باید بسترهای لازم برای حضور اپراتورهای چهارم و پنجم نیز فراهم شود.
قاضی پور ادامه داد: هر اپراتوری که در ایران سرمایه‌گذاری می‌کند باید سوددهی داشته باشد و نباید اجازه دهیم که شرکت‌های قدیمی حق شرکت‌های تازه تاسیس را از بین ببرند و یا اینکه شرکت‌های جدیدتر حق شرکت‌های قدیمی را پایمال کنند و تمام اپراتورها باید در چارچوب قوانین وزارت ارتباطات فعالیت کنند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر این که رایتل با توجه به خدمات مناسبی که ارایه می‌کند و اینکه می تواند با ایجاد فضای رقابتی قیمت‌ها را کاهش دهد باید هرچه سریع‌تر در تمام کشور گسترش یابد، گفت: امیدواریم تا عید سال ۹۲ مردم در تمام شهرها بتوانند از خدمات رایتل استفاده کنند.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر