در حال خواندن
دروغی به بزرگی مودم جیبی وایمکس مبین نت!
34

شرکت ارتباطات مبین نت تنها اپراتور سراسری وایمکس در ایران مدتی است برخلاف سنت معمول و رایج در شرکت های سرویس دهنده عمومی ، رویکرد غلطی را درپاسخگویی به مشترکان و اصحاب رسانه در پیش گرفته است.
 
این شرکت که از مرداد ماه ۱۳۸۹ پا به عرصه ارایه خدمات اینترنت پرسرعت گذاشته است به نظر می رسد باورود به سومین سال فعالیت خود مشتری مداری را از دستورکار خود خارج کرده ودرپاسخگویی به ۳۰۰ هزار مشترک این شبکه  مسیر مخالف را طی می کند و البته از پاسخ گویی به خبرنگاران نیز امتناع می ورزد.
درسال جاری کمتر مشترکی را می توان یافت که توانسته باشد با یک هفته تماس مداوم باشماره ۰۹۶۷۹۰ مشکلات خودرا به گوش مسئولان این شرکت رسانده باشد و کمتر خبرنگاری را می توان یافت که اطلاعاتی از روابط عمومی این شرکت گرفته باشد.
شاهد این مدعا می تواند اقدام به یک تماس با call center این اپراتور از سوی شما مشترکین گرامی باشد و یا تلاش برای ارتباط با روابط عمومی این شرکت معظم از سوی خبرنگاران محترم. این درحالی است که نوع مشکلات مشترکین این شرکت که تماس با مرکزتماس را ایجاب می کند حدیث دیگری است که به آن نپرداخته ایم.
 
یک مورد از هزاران مشکل وایمکس مبین نت
نگارنده اواخر سال گذشته در طرح ارائه اینترنت پرسرعت جیبی به خبرنگاران اقدام به خرید سرویس یاد شده برای خود و یکی از خبرنگاران دفتر نمودم آن هم ازنوع دوساله آن.
فارغ از این که این شرکت در زمان عقد قرارداد با توجه به وعده ارائه اینترنت پرسرعت ۱۲۸ کیلوبیت تا مرز ۵۱۲ کیلو بیت برثانیه از مستند سازی آن به صورت کتبی در بندهای قرارداد امتناع ورزید و آن را به عنوان اینترنت با سرعت ۱۲۸ کیلو بیت برثانیه مکتوب و با عنوان اینترنت ۵۱۲ کیلو بیت شفاها ذکر کرد تا به راحتی از زیربار تعهد بر ارائه سرعت ۵۱۲ کیلو بیت فرار کند . به هر تقدیر برخی از مشکلاتی که در استفاده از این سرویس مواجه بوده ام عبارتنداز :

ترکیدگی مودم خبرنگاردفتر که تعویض آن هفت خوان رستم را یادآوری می کرد.
عدم آنتن دهی در بسیاری از نقاط شهر تهران
قطعی مکرر سرویس اینترنت
نوسان بسیارزیاد سرعت
کاهش مقطعی کیفیت
عدم دانلود آسان در مواقع متعدد
قطعی سیگنال مودم
ناتوانی در تماس با پشتیبانی مبین نت
ناتوانی درتماس و ملاقات با روابط عمومی

و بالاخره مشابه تجربه بسیاری از مشترکین سرویس های وایمکس مبین نت قطع کامل سیگنال دریافتی وایمکس
در طول مدت استفاده از این مودم که به کمتر از ۶ ماه محدود شد با بسیاری از کاربران سرویس گفت و گو کردم اغلب آن ها از موارد زیر گله دارند :

کیفیت و سرعت سرویس
کیفیت باطری مودم
عدم شارژ کامل و مناسب با پورت USB

درحالی که یکی از مهم ترین مزیت های این مودم شارژی بودن آن است که در تبلیغات شرکت مبین نت مورد تاکید قرار می گیرد.
شاکیان این سرویس اذعان دارند که این مودم ها باطری خوبی ندارند و باید سعی کرد تا بیشتر از طریق اتصال مستقیم مودم به جریان برق شهری بهره گرفت تا در حسرت تهیه باطری بک آپ که در بازار گیر نمی آید، نماند.
و مشکل مشترک میان همه کاربران، ناتوانی در برقراری ارتباط با مراجع پاسخگو درمبین نت بوده و هست .
القصه … مدیران اجرایی شرکت ارتباطات مبین نت گویا مدتی است تصمیم دارند به میزان افزایش تجربه و سابقه این شرکت، از میزان توجه به مشتریان خود بکاهند و البته باید گفت در این مسیر موفق نیز بوده اند. چرا که سال های اول و دوم این گونه بی توجهی دراین شرکت دیده نمی شد. به نظر می رسد ظرفیت پاسخگویی این شرکت به میزان افزایش تعداد مشترکین افزایش نیافته است.
اعتراف می کنم بنده به عنوان یک خبرنگار همه تلاشم را بکار گرفتم تا مشکلم را از طریق پشتیبانی مبین نت حل کنم و چون نتوانستم به روابط عمومی پناه بردم .
وقتی نتوانستم مدیر روابط عمومی را بیابم و یا لااقل تلفنی مشکلم را مطرح کنم به مدیران بالاتر متوصل شدم و چون موفق نبودم قلم خبرنگاری را بکار گرفتم و اگر پاسخ نیابم به ناچار به مراجع قانونی متوسل خواهم شد.
وقتی من در کسوت خبرنگار این حوزه نمی توانم پاسخی برای مشکلات عمومی و حتی شخصی مربوط به این سرویس بیابم وای به حال کاربران دیگر که راه حل های پی گیری خبرنگاری را هم نمی دانند.
من برای دریافت پاسخ از اغلب ابزارهای ارتباطی در عصر جامعه اطلاعاتی و ارتباطات استفاده کردم . از پست الکترونیک گرفته تا تلفن ثابت. آنهم برای برقراری ارتباط با مدیر روابط عمومی این شرکت که باید راحت ترین کار در این گونه شرکت ها باشد. اما پس از گذشت بیش از ۱۰ روز دریغ از یک پاسخ حتی اتوماتیک یا با واسطه ؟
مدیران شرکت ارتباطات مبین نت یا از نوع سرویس دهی خود بسیار مطمئن هستند و یا پاسخ گویی به مشترکین  از جمله خبرنگاران را شایسته خود نمی دانند!
آنها نه پاسخ الکترونیکی می دهند و نه از طریق تلفن می توان آن ها را پیدا کرد . از برگزاری نشست خبری یا کنفرانس های مطبوعاتی هم که خبری نیست . اطلاعیه یا خبری هم از این شرکت بیرون نمی آید؟
پشتیبانی این شرکت هم پس از دهها بار مواجهه با بوق اشغال وقتی ارتباط برقرار می شود پاسخ می دهد: این مودم ها اغلب مشکل دارند و باید تعویضشان کرد.
مهندسان پشتیبانی این شرکت در اقدامی سوال برانگیز می گویند با دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی باید تماس بگیرید و درخواست کنید کارشناس فنی آنها به محل استفاده بیایند تا مشکل فنی مودم را بر طرف کنند، آیا منظورشان تعویض مودم از سوی کارشناس فنی دفاتر در محل مورد استفاده مودم است یا این که کارشناس فنی دفاتر باید سیگنال را برای مودم به صورت دستی وصل کند!!!
آیا دفاتر پیشخوان خدمات دولت، کارشناس فنی برای اعزام به محل و رفع مشکلات مودم های جیبی مبین نت در اختیار دارند؟
به نظر شما قرارداد دوساله ارائه سرویس پرسرعت وایمکس سیار مبین نت با ممنوعیت های اعلام شده ارائه اینترنت در سطح شهر  و معابر عمومی و همچنین راه اندازی اینترنت ملی یا پاک که به قول دبیر شورای عالی فضای مجازی هر چه می خواهید اسمش را بگذارید، چگونه و با چه شرایطی در ادامه و بر طبق قرارداد ارائه خواهد شد؟
اما اندکی دیگر صبر می کنیم تا شاید مدیران محترم شرکت ارتباطات مبین نت، به طرح رسانه ای مشکلات وایمکس مبین نت پاسخ دهند !

درباره نویسنده
عبدالله افتاده
  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۰۱ در ۰۶:۳۸

    در وصف این مقاله همین بس که نگارنده احتمالا “کیلو بیت برثانیه” نمی دونسته یعنی چی !!

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۰۱ در ۰۸:۵۷

    دروغی بنام خبرنگار
    این یاوه گویی ها را درکدام باشگاه خبرنگاری آموزش میدهند
    بنده هم مدم جیبی دارم وخیلی ازان را ضی هستم وبسیار کاربری خوب دارد
    البته برای کسانیکه سواد استفاده صحیح از اینتر نت رادارند نه کسانیکه دنبال
    دروغ پراکنی برای مطرح کردن خودشان هستند

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۱۳ در ۰۱:۲۲

    سلام
    برای ارائه درخواست اشتراک وایمکس مبین نت به یکی از نمایندگیهاش تو شهرمون مراجعه کردم.
    قبلا در مقاله ای که پیرامون مقایسه بین وایمکس ایرانسل ومبین نت خونده بودم جمع بندیش به برتری وایمکس مبین نت رای میداد.
    اما مشاهدات خودم از این قراره
    مودم معمولی وایمکس مبین نت بسیار بزرگه مخصوصا اون دو لبه پایینیش (برای ایستادن مودم) که اساسی مزاحم جا گرفتن مودم در کیف لبتاب میشه(آخه وایمکس رو بخاطر قابلیت جابجایی بالا میخوایم بخریم وگرنه اگر بخوایم توخونه باشیم که adsl حرف اولو میزنه).

    مودم یو اس بی وایمکس مبین نت هم درسته بزرگ نیست اما چندان هم کوچک نیست و جوک سال اینکه از زبان نمایندگیش شنیدم که باید فاصله این مودم تا دکل اپراتور مبین نت بیش از ۳۰۰متر نباشه.یعنی مثلا تو شهر بهبهان ما هر کی این مودم رو بخره باید یا خونه ش نزدیک دکل باشه یا نزدیک دکل خیمه بزنه.
    من که نپسندیدم.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۱۵ در ۰۱:۲۲

    سلام
    سپاسگذار پیگیری و قلم شیوای شما هستم. اگر تمام مظلومان تلاش برای گرفتن حقشان کنند، ظالم تا به این حد فربه نمیشود.
    بنده مشکلات عدیده ای با شرکت ارتباطات مبین نت دارم. و وقتی در اینترنت جستجو کردم دیدم ١٠٠ ها انسان آزده شرکت مزبور اند. ای بسا ظلم دیده های خاموش ١٠ ها برابر باشند.
    متاسفانه قوانین مدونی برای شکایت از شرکت های بزرگ فن آوری اطلاعات وجود ندارد.
    اما وظیفه ما اطلاع رسانی است.
    باور میکنید با خواندن بعضی از مصیب نامه های مظلومین این شرکت اشک در چشمم حلقه زده و در بهت فرو رفته ام.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۱۵ در ۰۱:۲۵

    متاسفم برای ظالمانی که برای کوچک کردن مظلومین به بیت و بایت متوسل شده اند. چه روش کثیفی!!!!!!!

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۲۲ در ۰۸:۰۴

    متاسفانه بنده هم با مشکل مواجه هستم و به هر طریقی متوسل شدم آخر سر این جواب رو گرفتم که میبایستی به دفتر اصلی شرکت در تهران مراجعه شود ما که شهرستان هستیم چیکار کنیم !!!!!!!!!!!!!!۱۱

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۰۲ در ۰۸:۳۸

    واقعا که دزدتر از مبین نت در این شرکت ها ی اینترنتی وجود ندارد، من خودم الان به مدت ۲ هفته است که بعد از رفع مشکلات adsl منطقه ، از دو اپراتور دیگر استفاده می کنم ،الن می فهممم که این مبین نت چقدر دزد است

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۰۲ در ۱۱:۱۸

    مبین نت افتضاحه…فقط به هر روشی شده میخواد بفروشه تو صد جا هم حراج کرده یکیش http://www.netbarg.net…نه کیفیت نه مسول درست حسابی نه چیزی…واقعا متاسفم…زنگ بزنی میگه اول پول بریز..همش پول…من ۵تا از دوستام داشتن همشون رفتن پس دادن…حیف پول

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۹-۱۱ در ۰۲:۱۰

    با سلام من دارای اینترنت ۲ مگ هستم با ضریب اشتراک ۱ به۴ سرعت دانلود من ۲۵۰ است در روز در صورتی که ایرانسل یا ضریب اشتراک ۱ به ۸ در تمامی ساعات ۲۶۰ است حتی رایگان مبین نت در ساعات رایگان به ۲-۳ کیلو بایت میرسد ایرانسل با همان سرعت طبق قرارداد همچنین مبین نت تنها شرکتی است که ترافیک اضافه برای سرعت های مختلف را به قیمت های گوناگون میفروشد

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۱۱-۰۷ در ۰۱:۳۶

    دستتون درد نکنه نگارنده درست گفته
    اصلا هم مبین نت اصلا هم خوب نیست
    میگید نه بخرید امتحان کنید حالتون جا بیاد

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۱۲-۲۱ در ۱۱:۱۶

    من یک سال میشه اینترنت ۱۰۲۴ از مبینت نت گرفتم
    اولش دو سه ماهی خوب بود اما یوهو قاط زده
    در همدان همش مشکل قطعی داریم یا سرعت به شدت بالاست تو سایتای تست سرعت هم میریم این واضح ومشخصه مبینت برای سود بیشتر متشرک بیشتر گرفته اما زیر ساختاش مناسب نیست ضریب اشتراکش به نظرم با این وضعی که داره ۱ به ۱۶ هستش نه ۱ به ۴
    شرکت مناسبی نیست
    حالا سیم کارت رایتل اومده با سرعت اینترنت بالا میشه یه جی اس ام مودم گرفت و از اینترنت پر سرعت رایتل اسفاده کرد

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۱-۲۰ در ۰۱:۵۱

    دستت درد نکه میخواستم فردا برم مبین نت بگیرم.طرح نوروزی با این وضعیت منطقی نیست برم سمت مبین نت.حالم از هر چی دزده بهم میخوره

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۱-۲۸ در ۱۰:۳۱

    والا من که نفهمیدم چی نوشتی اگه خودت میفهمی واضحتر توضیح بده ببیمنیم اینها که وگفتی با این جمله بندی شیوا یعنی چـــــــــــــــــــــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۲-۱۲ در ۰۹:۳۵

    با سلام بنده هم صرف اینکه یه راهنمایی رو در خدمت دوستان قرار بدهم به چند نکته اشاره دارم که بیان کننده این مطلب می باشد که نویسنده فوق نه تنها کاملا مغرضانه با قلمی به نام خبرنگاری سوء استفاده نموده اند بلکه ایشان اطلاعی از اینترنت به معنای واقعی ندارند البته بنده با این مطلب موافقم که در بعضی مواقع آنهم به ندرت قطعی سیگنال رو در مبین نت داریم ولی توجه شما را به این نکته هم جلب میکنم که مبین نت صرفا تنها در یک زمینه در حال فعالیت می باشد آنهم اینترنت وایمکس نه مخابرات و تلفن و….. این درحالیست که ایرانسل هرچند هم همه قیمت هایش را پایین بیاورد به دلیل اینکه در چندین زمینه در حال چپاول پول مردم هست نمی تواند اینترنت وایمکس به معنای واقعی را ارائه دهد تنها هدفش نشان دادن و مطرح کردن خود به عنوان یک اپراتور وایمکس هست این درحالیست که میزان سرعت مبین نت با ایرانسل قیاس مع الفارغ است و اصولا این قیاس از اول اشتباه بوده و وایمکس ایرانسل همان اینترنت سیم کارت های خودش است که بسیار بسیار ضعیف است امید است که با انتخاب صحیح لذت از اینترنت رو در تمام طول سال ببرین .

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۴-۰۳ در ۰۵:۱۹

    بنده در عین حالی که قبل از خرید، از طریق نقشه های موجود در وب سایت در رابطه با پوشش شبکه در محل اطمینان پیدا کردم، اما متاسفانه امروز بعد از فعال شدن سرویس با وضعیت اسفباری در رابطه با کیفیت ارتباط مواجهه شدم!؟؟ بعد از تماس با مرکز خدمات شما و چک کردن کلیه تنظیمات، و جابجایی مودم در همه جا!! هیچ بهبودی حاصل نشد!؟
    بنده تحت هیچ شرایطی به هیچکس هیچکدام از سرویس های مبین نت را پیشنهاد نمی کنم.

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۴-۲۷ در ۱۲:۳۸

    من یک عدد مودم جیبی خریدم – بعد از یک هفته تلاش در نهایت بایگانیش کردم تو انباری توی پارکینگ و کلی جنس هم روش ریختم که نکنه خدای نکرده یک وقت دوباره به سرم بزنه برم سراغش
    درضمن اطلاعات من نسبت به عموم استفاده کنندهای اینترنت کم نیست و سالهاست که کار میکنم و مطالعه هم دارم.
    اگر خوب دقت کنید این مبین نت به جایی وصله که سالهاست جوابگوی کارهای خلاف و …… نیست

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۶-۰۲ در ۰۸:۵۶

    تجربه خودم رو میگم
    شده برین با دود به هم پیغام بدین از مبین نت نگیرین.
    مراحل تماس با مبین نت:
    ۱- دست کم ۱۰ دقیقه پشت خط بمونید شاید وصل شدین به اپراتور
    ۲- اصلا اپراتور گوش نمیکنه چی میگی و فقط حرف خودش رو میزنه
    ۳- جز اپراتور هیچ مسئول فنی پاسخ شما رو نمیده
    ۴- وقتی مشکل داشته باشن و نتونن جواب بدن میگن باید صبر کنید.
    ۵- ۱۵ روز اینترنت من قطع بود و فقط گفتن بزودی درست میشه.
    ۶- تا دلتون میخواد تو قسمت صدای مشتری و شکایات پیغام بگذارین هیچ کس زحمت یه تماس با شما رو به خودش نمیده.

    باید عرض کنم ظرف مدت ۲ ماه گذشته این بار دومه که سرویس من بطور کل قطع میشه و هیچ کس پاسخگو نیست. اصولا فقط همین جواب رو میدن : صبر کنید زمان دقیقی به ما اعلام نشده که سرویس شما کی مجددا وصل میشه.
    من که تصمیم گرفتم برم دوباره سراغ ADSL. جدا میگن مبین نت بدترین پشتیبانی ممکن رو داره و احترام به شعور مشتری براشون تو مرحله آخره.

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۷-۲۴ در ۰۱:۰۹

    چرت نگو مبین نت صد سال به یک کیلو ایرانسل نمیرسه یارو راست گفته که از کارگران مبین نت هستی اول برو از کاربران ایرانسل سوال کن بعدا پشت سر شرکتی به عظمت ایرانسل صحبت کن…

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۸-۱۸ در ۱۲:۲۸

    بنام خدا- مبین نت با ترفند رایگان مودم خود را در سال مربوطه به دو برابر قیمت به پیوست تلویزیون سامسونگ ارایه داد با ۸ GB شارژ اولیه . ولی بدون نرم افزارحساب کاربری بدون هشدار محدوده اتمام . بدون امکان شارژ ONLINE و از همه بدتر عدم پاسگویی صحیح و مشتری مدار تلفنی . گویا جذب مشتری را فقط برای دور انداختن مشتری می خواستند. تنها نکته مثبت سرعت بالای اینترنت انها در شهرستان مورد سکونت من بود . افسوس که را هشان شبیه OS2 IBM است در مقابل ویندوز مایکروسافت ، یعنی نابودی محبوبیتشان که منجر به نابودی شرکتشان خواهد شد.

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۹-۱۸ در ۱۰:۰۴

    سلام میخواستم بدونم مودم جیبی رومیشه هم در تهران هم درشهرستان استفاده کرد؟؟؟ یعنی با جابجایی اون مشکلی در ارتباطمون پیش نمیاد؟؟؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۹-۲۳ در ۰۲:۴۲

    من نزدیک ۴-۵ سال از ای.دی.اس.ال شاتل استفاده کردم و راضی بودم. از دو سال پیش از وایمکس مبین نت استفاده می کنم. دو سال اول یک مگابیت در ثانیه و دو ماه گذشته ۲ مگابیت در ثانیه و در منطقه یوسف آباد. تا امروز سرویسی بهتر از این نداشتم تا حدی که از اپراتور دیگری استفاده نخواهم کرد چرا که سرعت دانلود من در طرح یک مگابیت همیشه ۱۰۰ تا ۱۲۰ کیلوبایت در ثانیه و در صورت استفاده از دانلود منیجر تا ۲۰۰ کیلو هم می رسد. از پلن ۲ مگابیت در ثانیه هم راضی هستم البته عجیب است که ترافیک اضافه آن گرانتر است!!! قیمت های مبین نت گران است بویژه ترافیک اضافه. محدودیت یک اکانت برای یک مودم هم محدودیت عجیبی است! چرا که من نباید مجبور باشم برای هر مودم یک اکانت جداگانه خریدار کنم. قصد خرید مودم جیبی داشتم چرا که یکی از دوستان خریده و بسیا راضی است اما با خواندن این کامنتها مردد هستم. اگر لااقل می توانستم د یک طرح، از مودم جیبی همزمان با مودم دسکتاپ هم استفاده کنم حتما می خریدم.

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۱۰-۱۱ در ۱۱:۴۶

    سلام بنده ۲ سالی میشه که از مبین نت استفاده میکنم و بهتر از این ندیده بودم هرگز حتی در شرایطی که اینترنت در کشور با اختلال مواجه بوده من کاهش سرعت یا قطعی نداشتم البته این رو میدونم که مدمهای جیبی افتضاح هستند و من داخلیشو دارم و عالی کار میکنه . البته من در شهر کرمان هستم و از دیگر شهر ها اطلاعی ندارم ، اینجا که عالیه .

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۱۱-۱۳ در ۰۹:۱۴

    سلام من ۱mg نامحدود گرفتم اما سرعتم ۱۶kb وقتیم زنگ میزنم خدمات میگن که تقسیم بر ۱۰ میشه ۷۳ هزارتومان واسه ۱۶kb من ۴۶ هزارتومان به ایرانسل میدادم همینو بهم میداد خدا ازشون نگزره

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۱۱-۱۴ در ۰۹:۰۸

    با سلام
    وایمکس مبینت خیلی افتضا شده
    هم قیمتش گرونه هم کیفیت پایینی داره

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۱۱-۱۸ در ۰۵:۲۴

    من خودم دارم دایاش اشغاله.

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۱۱-۲۰ در ۰۹:۱۱

    ایرانسل رو نمیدونم ولی مبین نت مودمی که بمن داده چینیه نامرغوبه وفتی میبینمش غصم میگیره که چرا جنس بنجل چینی رو خریدم ۲۲۰تومان و با اون شکلایی که تو سایتش تبلیغ میکنه فرقداره و خیلی بیریخت و ساده هست ۱مگ ۱ساله فعال کردم شد۴۰۰تومان با هزینه اضافی که واسطه روش کشید حدود ۴۵۰تومان شد سرعت بین ۴۰ تا ۶۰ متغیره با دکلش هم حدود ۵۰۰متری فاصله دارم از مودم بی کیفیت انتظار بیشتری نمیره
    طرحش که تموم بشه بیخیالش میشم
    درکل همون نت معمولی مخابرات از همه بهتره من که خیلی پشیمون شدم وایمکس گرفتم

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۱۱-۲۲ در ۰۱:۵۰

    برای ارتقاع سرعت وایمکسایرانسل به یک نمایندگی در خیابان بخشداری (میدانآزادگان)کرج مراجعه کردم ایشان گفتند نیاز به نامه از شرکت دارید بنده هم به واسطه شغلم از این نعمت محروم بودم گفتند اگر ۱۵۰۰۰بدهید ما خودمان نامه را ردیف و به شرکت میفرستیم .دریغا پول گرفتن همانا دنبال پول و نامه دویدن همانا شکشایت از طریق پرتال کرددم .اولا محدودیت برای تایپ گذاشتن بعد هم میگن توضیحات کامل نبوده تماس بگیرید …خدا به داد ما جماعت برسه که خودمان با هم اینگونه تا میکنیم .بعد میگیم مرگ بر دشمن ان سوی مرزها .دشمن ما همین خودمانیم

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۱۱-۲۲ در ۱۲:۵۲

    سلام علیکم.ضمن عرض خسته نباشید به همه کاربران اینترنت .تجربه شخصی خودم را جهت اطلاع دیگر کاربرانمینویسم.جدیدا سود جویانی به نام دفاتر خدماتی با سو استفاده از قوانین و محدودیت دسترسی به ایترنت پر سرعت برای کاربران خانگی دست به کار نا مشروعی میزننتد و ان هم تهیه نامه ارتقاع سرعت برای کاربران است و انتقاد بنده این است اگر دسترسی به اینرنت پر سرعت غیر قانونی است پس چرا بعضی شرکتها ارائه و برخی دیگر نمیکنند اگر قانونی است پس این نامه الکی و (فرمالیده)که فقط سو استفاده از مضلومیت کاربران اینترنت در ایران را باعث میشود چیست .با تشکر دیبا

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۱۱-۲۴ در ۱۲:۳۴

    من شمال که دانشجو بودم این میبین نت جون من به لب رسونده بود…اینقدر که انتن دهیش بد بود..الان که تهرانم ازش راضی ام

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۱۲-۰۲ در ۰۶:۲۹

    من برای دو سال از ADSL شاتل استقاده میکردم که به جز قطعی های موقت که از چند روز قبل اطلاع رسانی می کردن مورد دیگه ای باهاش نداشتم. بعد از اون به دلیل نقل مکان و نداشتن خط تلفن ثابت یک مودم جیبی یک ساله خریدم. بعد از ۶ ماه باطری مودم باد کرد به طوری که در مودم بسته نمیشد. بعد از اون کلی دنبال باطریش گشتم ولی پیدا نکردم برای همین فقط از برق استفاده میکردم تا این که بعد از یک ماه دیدم دیگه روشن نمیشه و منم انداختمش آشغالی چون من با این که در فاصله ی ۱۰۰۰ متری از دکل مبین نت که توی میدان نبوت کرجه بودم ولی با این حال خیلی سیگنال ضعیفی دریافت میکردم. تقریبا در هفته دوبار قطعی رو هم داشت. الانم به استفاده از رادیو رو آوردم . با اینکه کمی گرونتره ولی هم پشتیبانی داره هم توی این یک سالی که دارم ازش استفاده میکنم ۵ بار قطعی داشته که اونم وقتی زنگ زدم بعد از ۱۰ دقیقه وصل شده.

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۱۲-۲۰ در ۱۰:۰۷

    سلام
    متشکرم از قلم شیوا شما که درد دل خیلی از مشترکین را قلم فرسایی نمودید.
    بنده هم به مشکلات اشاره شده دچار شده ام و دریغ از یک پاسخگویی درست که حداقل تکلیف مشخص باشد.
    به امید روزی که دروغ گفتن به این راحتی وجود نداشته باشد.

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۱-۰۴ در ۱۰:۴۸

    توی ایران شرکتهای زیادی کلاهبرداری میکنن. ولی کلاه برداری به این وسعت و سادگی فقط از مبین نت بر میاد. خدا میدونه شرکت مال کدوم آقازاده هست که تا الان درشو تخته نکردن.
    من با تجربه ۲.۵ سال استفاده از مبین نت این حرف رو میزنم! یعنی ترجیح میدم از اینتزنت ایرانسل استفاده کنم ولی سراغ مبین نت نرم.

    هر گیگ اضافه ۱۲ تومن!!!!!!!!!!!!!!!!!۱۱۱ طرح ۲مگ یک ماهه ۴۰۰۰۰ تومن!!!!!!!!!! بخدا این ۲مگ ۲۵۶ هم نیست.

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۱-۰۷ در ۰۹:۰۷

    آیا جایی هست این مودم ها رو تعمیر کنه؟ مودم من هنگ میکنه و هر جا بردم میگن کار ما نیست

  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۲-۲۰ در ۰۷:۱۳

    آقای مبین نت اقلا برای مشترکینی که آمار خرید حجم دانلودشون بالاست یک تخفیفکی قائل بشید خدارو خوش بیاد برو تو حساب گزارش من ببین کی ازتون به این اندازه حجم میخره ، یعنی نباید فرق وجودداشته باشه خدایی ؟ ساعت فری تایم دانلودتون رو هم که از ۲تا۸صبح بود کردید ۳تا۷ چرا آخه ؟ من مشترک ۵۱۰۲۷۵ هستم برو فقط ببین تواین حدودا۹ماه من چقدر پول حجم دادم ، انصاف نیست بخدا.

ارسال یک نظر