در حال خواندن
داوطلبان استخدام در مخابرات اطلاعات خود را تکمیل کنند
45

به گفته معاون ارتباطات شرکت مخابرات ایران امروز برای تمامی داوطلبانی که در آزمون شرکت کرده‌اند پیامکی دال بر تکمیل مدارک ارسال شده و مفهوم آن قبولی در آزمون مخابرات نیست.
 

نود آی سی تی – داوود زارعیان با بیان این مطلب گفت: براساس اطلاعیه صادر شده به دلیل تکمیل نبودن اطلاعات برخی از داوطلبان که جز خانواده جانبازان، آزادگان، فرزندان و همسران شهدا هستند با ارسال پیامی برای تمامی شرکت‌کنندگان درخواست تکمیل مدارک پس از مراجعه به سایت شرکت مخابرات ایران اعلام شد.
وی افزود: با توجه به اینکه سهمیه‌ها و امتیازات قبل از اعلام نتایج اعمال خواهد شد به ناچار برای اینکه حقی از کسی ضایع نشود زمان اعلام نتایج آزمون چند روزی به تاخیر خواهد افتاد.
معاون ارتباطات شرکت مخابرات ایران افزود: نتایج نهایی آزمون این شرکت تا پایان مهرماه قطعا اعلام خواهد شد.
به گفته زارعیان، نظر به اینکه مقرر شده است برای جانبازان، آزادگان، فرزندان و همسران شهداء و فرزندان جانبازان دارای ۲۵درصد جانبازی و بالاتر، فرزندان و همسران آزادگان دارای بیش از یکسال اسارت که در آزمون استخدامی مورخ ۱۷ / ۶ / ۹۱ این شرکت و شرکت های تابعه حضور داشته اند، امتیاز ویژه در نظر گرفته شود، لذا خواهشمند است آن دسته از داوطلبانی کـــه جزو این دسته هستند مدارک و مستندات تأیید شده از سوی مراجع ذیصلاح را حداکثر تا  23/ 7 / 91به کارگزینی شرکت مخابرات استان مربوطه جهت اعمال امتیاز ارایه کنند.
وی گفت: در صورتی که متقاضیان تا تاریخ اعلام شده مدارک خود را ارایه و یا تکمیل نکنند پس از تاریخ مذکور ترتیب اثر داده نخواهد شد.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده
  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۱۹ در ۰۳:۵۳

    واقعا که!!!!!!!!!!!!!!!!

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۱۹ در ۰۴:۱۱

    واقعا منصفانه نیست که این کار رو بکنید شهید با ارزشه و اجرش پیش خداست شما با این کارتون فقط دیدگاه ادما رو به شهید بد می کنید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۱۹ در ۰۴:۱۴

    سلام اقای زارعیان

    مگه شما نگفتین ملاک فقط ازمونه!؟!!!!
    مگه شما نگفتین ما فقط نیروی متخصص میخوایم؟!!!!!!
    بیش از چهار ماهه که فقط مارو سر کار گذاشتین؟
    والا به خدا این دیگه بی انصافیه، از اول میگفتین که میخواین خانواده شهدا و کارکنان شرکتی مخابراتو استخدام کنید دیگه چرا ما مردم بدبختو سر کار گذاشتین!!
    من چه گناهی کردم که خانواده شهدا نیستم؟ بابا مگه شهدا شهید میشن که بچه هاشون استخدام بشن! شما که دارین با این کارتون خون شهدا که برای ازادی این مملکته پایمال میکنید.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۱۹ در ۰۴:۵۸

    به آقای زارعیان بگید مگه میشه حقی از کسی ضایع نشه
    کسایی که خانواده شهدا جانباز آزاده ایثارگر نیستن مطمئنا حقشون ضایع میشه که امتیازی ندارن

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۱۹ در ۰۵:۰۹

    آقای زارعیان خواستم تشکر کنم که هر روز توضیح میدید….
    من تنها امیدم مخابراته واسه آزمونم تلاش کردم…. فقط زودتر جوابه رو اعلام کنید خیلی تو استرسیم…..

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۱۹ در ۰۶:۳۲

    در صورت قبولی شروع به کار کی هست

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۱۹ در ۰۶:۳۷

    باسلام
    اولا قرار بود سهمیه ای نباشه!
    ثانیا حالا که سهمیه ای کردید آیا کسی که چندین ماه جبهه دارد یا مثلا ۲۰ درصد جانبازی دارد و یا … نباید جزء ایثارگران قرار گیرد؟
    آیا آنها ایثارگر نیستند؟
    ملاک ایثارگری چیست؟
    چرا با این مرزبندی ها در حق بعضی از ایثارگران ظلم میکنید؟
    لطفا کمی تامل نمایید
    با تشکر

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۱۹ در ۰۷:۱۲

    ,واقعا متاسفم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۱۹ در ۰۸:۲۴

    یعنی پدر من که ۴سال تو جبهه جنگید هیچ امتیازی نداره،کی میخواین دست از این کاراتون بردارین،چرا نباید براساس شایستگی و لیاقت انتخاب بشیم.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۱۹ در ۱۰:۴۳

    اقای زارعیان
    باسلام اقا خدا قوت دست گلتان درد نکنه اقا تا مدعی دیگری پبدا نشده نتایج اعلام کنید اگرم کلا سرکاریم بابت این مدت که بی ریا بالاخره سرکارمان گذاشتید خدا خیرتان بده اجریتان با خدا

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۲۰ در ۱۲:۲۱

    سلام خسته نباشید
    مدارک جانبازان آزادگان و فرزندان شامل چه مدارکی است؟؟؟؟؟؟
    و اگر ممکن است آدرس و نشانی شرکت مخابرات استان تهران را اعلام فرمایید
    با تشکر

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۲۱ در ۰۱:۴۱

    با عرض سلام
    آقا ما که پدرمون ۴ سال جبهه بوده ۱۵ درصدم جانبازی داره چه گناهی کردیم که هیچ جا سهمیه نداریم
    یعنی هیچ راهی نداره ما هم سهمیه دار بشیم
    با تشکر

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۲۱ در ۱۱:۴۰

    چطوری مدارک را ارائه دهیم ؟از کجا؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۲۲ در ۰۱:۱۰

    کسی که ندونه توی خونه جانبازا چی میگذره باید هم فکر کنه که این کارا بی انصافیه
    من به عنوان یه دختر که پدرم جانبازه مینویسم که شما نمیدونید هر شب با دلهره و استرس خوابیدن یعنی چی؟
    نمیدونید وقتی یه بچه دلش بابا میخواد و نداشته باشه یعنی چی؟
    وقتی میخوای درس بخونی و از موج بابات نتونی یعنی چی؟

    دلش آرامش بخواد و نتونه با خیال راحت جایی بره یعنی چی؟ و خیلی چیزهای دیگه
    ما که تو جامعه هیچ نفعی از جانبازی بابامون به جز شهریه دانشگاه که ۲۰درصد تخفیف میخورد ندیدیم
    ممنون از شما مسئولین که حداقل این دلخوشی را میزارین
    چون واقعا ۳۰ دقیقه درس خوندن ما به اندازه ۱ روز وقت میخواد
    ممنون

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۲۲ در ۱۰:۵۰

    این یعنی بی عدالتی محض.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۲۲ در ۱۲:۴۶

    تو این مملکت درس خوندن ارزش نداره مگه اینکه سهمیه داشته باشی بتونی جایی استخدام شی من مهندس الکترونیک هستم رتبه ۱۴۲ کنکور سراسری الان ۲۷ سالمه هنوز دنبال کارم
    اون دنیا از کسایی که باعث این حق خوری شدند نمیگذرم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۲۳ در ۰۱:۵۰

    سلام.تاکی می خواهید با روان جون ها بازی کنید شماهاکه همه جای بهشون سهمیه دادید دانشگاها ، وام ها و… دانشگاه آزاد که کلاً واسشون رایگانه ماهاکه درس خوندیم و کارگری کردیم یه مدرکی گرفتیم حالاهم که زحمت کشیدیم درس خوندیم آزمون دادیم بازم می خواید اینارو بقرستی سرکار بابا تاکی ظلم و ستم بسه دیکه

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۲۳ در ۰۲:۱۸

    اخه یه بچه جانباز عزیز اولا خیلی ها پدر مادر ندارن سهمسه هم ندارن.دوما مشکلاتی که جوونا دارن با بابا و مامان حل نمیشه که عزیز من.بابا نداشتن بهتره تا بابای شرمنده خونواده داشتنه

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۲۳ در ۰۵:۲۹

    تمام کسانی که به صورت قراردادی مخابرات کار میکنن امتیاز ویژه دارن همه اینا با پارتی بازی بدون هیچ آزمونی رفتن داخل مخابرات. من فوق لیسانس مخابراتم ۳۰ ساله هستم چندسال هر جا شرکت مخابرات رفتم گفتن اصلا ما نیاز نداریم ولی همون موقع هم اونایی که پارتی داشتن با هر مدرکی می رفتن داخل مخابرات. حالا هم دارن به اینا امتیاز ویژه می دن خانواده محترم شهدا هم که هستن آخه کجا واسه ما جا هست شما که می خواید اینا رو بگیرید همین جوری بگیرینشون کسی که به شما گیر نمی ده چرا ما بیکارا رو اینجوری چند ماه میذارین سر کار بی انصافا.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۲۳ در ۱۰:۵۳

    توروخدا حق ما روضایع نکنید خدا کنه تو این ازمون بی عدالتی نشه…

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۲۳ در ۱۰:۵۵

    توروخدا حق کسی ضایع نکنین خدا کنه تو نتایج این ازمون عدالت رعایت بشه

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۲۳ در ۱۱:۵۷

    یعنی چی؟ پس اینثبت نام و ازمون و انتظار همه کشک. مثلا رشته زبان کا ۶ تا مرد تهران میخواد اگه ۴ تاشون با سهمیه شاهد قبول شن ۲ تاشون شرکتی دیگه پس بقیه برن بمیرن .

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۲۳ در ۱۱:۵۸

    شما که گفتید اصلا پارتی بازی نمیکنید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۲۴ در ۱۱:۱۰

    ببینم شما سهمیه دارا اگه استخدام بشید دیگه شب ها با استرس نمی خوابید و دیگه درد و رنج جانبازتون برطرف میشه ! این راهی بوده که خودشون انتخاب کردن و باید میدونستن عواقبی هم داره امثال ما که سهمیه نداریم تا کی باید امتیازات ویژه شما رو ببینیم و حسرت بخوریم! یه نفر بگه شما ها تا کی باید سهمیه داشته باشید! میشه بگین بالاخره ما تو چندسالگی دیده میشیم و یکی هم به ما اهمیت میده!

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۲۴ در ۱۱:۲۹

    سلام.من فرزند شهیدم و از بنیاد هم نامه ندارم چون بابام برای وطن و عقیدش این کار رو کرد.تا اینجا هم که رسیدم به لطف خدا و مادر عزیزم و تلاش خودم بوده و نه به خاطر فرزند شهید بودنم.خواهش می کنم خون شهدا را رو با الفاظی مثل استخدام و پارتی بازی زیر سوال نبرید.این طوری دید مردم به شهدا و خانوادشون بد میشه.لطفا برای آنها سهمیه مازاد در نظر بگیرید تا این همه حرف و حدیث نباشه باور کنید شهدا برای راحتی کل مردم ایران رفتند نه خانواده خودشون!!من هیجا نمیگم فرزند شهیدم چون کسی باورش نمیشه بی سهمیه باشم!! فقط در مقابل حرف های دیگران در محافل مختلف سکوت می کنم و افسوس !!!!!!

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۲۴ در ۱۱:۵۲

    اینا فقط میخاستن پول به جیب بزنن که با وجود آدمای ساده ای مثل من موفق شدن!
    اشکال نداره، هر کاری میخاین بکنین، بکنین…. تنها سهمیه ی ما لصف خداست….

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۲۵ در ۰۲:۱۲

    با سلام ، خواهرم فرزند جانباز بودن افتخاریه که نصیب شما شده. به نظر من دولت و حکومت باید برای اینجور خانواده ها سنگ تمام بذارن و اجازه ندن که در سختی زندگی کنن. اما به این فکر کردید که اگر در مسائل و کارهایی که نیاز به تخصص دارد از افراد لایق استفاده نشود چه بلایی ممکنه سر مملکت بیاد؟!! باعث وابستگی کشور میشه و این همون چیزی است که پدر شما، بقیه جانبازها و شهدا در مقابلش جنگیدن. پس راه حمایت از خانواده های انهایی که جونشون رو فدا کردن این نیست.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۲۵ در ۱۱:۳۹

    اینم از این…خیلی ممنون که آزمون رو برای رد گم کنی گرفتید…الان میدونید کی ها قبول هستن..دستتون درد نکنه ..

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۳۰ در ۰۹:۳۶

    امروزم که ۳۰مهر هستش و بازم نتایج رو اعلام نکردین! حتماً هنوز یه عده از فک و فامیلاتون موندن که تو قبولیا جاشون بدین…………

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۰۱ در ۰۱:۱۷

    نتایج قطعا تا پایان مهر اعلام خواهد شد و الان ابان ماه است و هنوز نتایج اعلام نشده است، قرار بود سهمیه ای و جود نداشته باشد ولی الان وجود دارد
    چرا با ما جوونها این کار رو می کنید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۰۱ در ۱۰:۲۲

    معاون ارتباطات شرکت مخابرات ایران افزود: نتایج نهایی آزمون این شرکت تا پایان مهرماه قطعا اعلام خواهد شد.????????????????????????????????????????????? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۰۴ در ۰۱:۱۱

    اگه مخابرات ادعای دولتی شدن میشه پس این سهمیه گذاشتن برای جانباز وشهیدچیه واقعا که من قبلا بری شهید وجانباز احترام قائل بودم ولی الن اصلا دیدم خیلی بد شده ،اونا جایی دیگه سهمیه دارن تو دانشگاه تومدرک گرفتن بری همین بی سواد بالامیان ،کارایی هم ندارن بری همین وضعیتمون اینجوری شده ،حق کسایی که استعداد دارن صبح تاشب درس خوندن حرص خوردن و خدا از شماها می گیره خود شهیدا حاضر نیستن این حق کشیی ها بشه ،اونا هم که قراردارذی بودن اعا حقشون میشه اصلا دچطری رفتن تو مخابرات با قرارداد راهی بجر ز پارتی بازی بوده ،که الان بریشون سهمیه گذاشتن،ناراضی هم هستن که حقه بقیه رو خوردن راهشوبه ما نشون بدید تا ماهم بریم قراردای بشم آرزومونه ۱

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۱۱-۰۷ در ۰۷:۵۸

    من خانواده شهید یا جانبازی نیستم ولی اینو فقط میتونم بگم که شما وقتی کسی براتون کاری میکنه هرجور شده از زیر خجالتش خودش و خانوادش درمیایید الان دولت داره همین کارو میکنه مگر سهمیه ۲۰۰۰ نفر چقد بچه های جانباز یا اسرا هستن خداییش باید بگم حقشون

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۱۱-۲۳ در ۱۱:۳۰

    سلام اینقدر تاریخ هارو عوض کردین که دیگه نمیشه به حرفاتون اعتماد کرد نه زمان امتحانتون درسته نه وقط نتایج نه زمان مصاحبه حالا هم نتیجه نهایی اگه از استرس بمیری فقط شما مسئولید چرا فقط شعار میدید مگه قرار نبود ۱ برابر ظرقیت اعلام بشه حالا دو برابر شده ۳یا ۴ برابر واقعا” که

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۲-۲۲ در ۱۲:۴۷

    فقط خواستم بگم اینایی که دم از دولت وشهداوجانبازان میزنن هیچ ارزشی برای جانبازان زیر ۵۰درصد قایل نیستند.باید بگم از صدقه سری همین ادمهاست که شما پشت میز نشین شدید.

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۵-۲۹ در ۱۱:۳۱

    پس نتایج آزمون ارتباطات سیارچی شد؟مردیم از استرس! اسفند۹۱اومدم مصاحبه الان ۲۹ مرداد۹۲ هست.واقعاکه!!!

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۶-۰۳ در ۰۴:۲۴

    سلام آقای زارعیان خسته نباشید واقعاً دستتان درد نکنه بعد از ۱/۵ سال چشم انتظاری فهمیدیم که همه ما سرکاربودیم حتی بعد از قبولی در آزمون به دلایل مسخره مارا در مصاحبه رد کردید که بشنویم یک عده آدم را حتی بدون آزمون در مخابرات ایران جذب کردید خدا قوت ما که حلال نمی کنیم شما را فقط به وجدانتان واگذار میکنیم

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۷-۲۵ در ۰۹:۵۶

    وای آدم تو این مملکت کم کم دیوونه میشه واقعا اسلامی هسستین این کارا رو میکننین؟؟؟؟؟ زارعییان میخواد مخابرات رو با این افراد کنترل کنه چون به ما مظنونه که نکنه … حلالتان نمیکنیم روزی میرسد که همتون جواب میدین به خدا خدا صبور و داناست.

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۸-۰۳ در ۱۱:۱۲

    من نمی دونم یکی دیگه رفته جنگیده …. یکی دیگه شهید شده
    به هفت پشت جد و آبادش چه که همش باید از مزیتای اونا استفاده کنن و گردناشون کلفت تر بشه ؟
    واقعاً چرا مبنای انتخاب “شایسته سالاری” نیست ؟
    نصف این بچه ها که باباها یا بابابزرگاشون !!!! شهید شدن به خدا اصلاً ذهنیتی از پدر یا پدربزرگاشون ندارن !
    چرا آخه ؟
    تا کی تبعیض ؟
    واقعاً تا کی ؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۸-۲۱ در ۱۲:۴۹

    اصن خسته نباشید و دستتون درد نکنه خوب من برادرم بخاطر امثال شما رفته بود جبهه فکر نکنم اول اگر اینها رو بپذیرن چیزی کم بشه ازتون داداش اردشیرم رو خوشحال میکنید ممنون.

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۰۸-۲۷ در ۰۱:۵۸

    سلام فیسبوکم خراب شده

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۱۱-۲۵ در ۱۰:۰۳

    کو گوش شنوا خواهر من؟!!!!

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۱۱-۲۵ در ۱۰:۰۵

    اگه وجدانی داشته باشن!!!!

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۱۱-۲۵ در ۱۰:۰۸

    ایول…دقیقا همینه.

  • ناشناس
    ۱۳۹۲-۱۲-۰۷ در ۱۰:۴۶

    من موندم چرا این خبر رو از سایت ورنمیدارید,این خبر مال یک سال ونیم پیش هست.

ارسال یک نظر