در حال خواندن
خواستنی های HTC پشت ویترین
0

شرکت اچ‌تی‌سی در پی استقبال کاربران از سری گوشی‌های Desire از دو گوشی جدید ۲۰۰ و ۵۰۰ پرده‌برداری کرد.
GSMArena- سری گوشی‌های Desire به لحاظ طراحی و قیمت معروفند و HTC با عرضهDesire 200 و Desire 500 انتظار دارد سهم خوبی از بازار را از آن خود کند.
Desire 200Desire 200 گوشی خوش‌دستی است که با وجود صفحه نمایش ۳/۵ اینچی امکان استفاده با یک دست به راحتی فراهم می‌کند. ابعاد این گوشی ۹/۱۱×8/60×7/107 میلی‌متر و وزن آن ۱۰۰ گرم است که متعادل به نظر می‌رسد.حافظه داخلی گوشی هم چهار گیگابایتی است و ۵۱۲ مگابایت RAM دارد و با کارت microSD می‌توان حجم آن را افزایش داد.از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به بلوتوث v4.0 با A2DP، microUSB v2 و دوربین پنج مگاپیکسلی اشاره کرد.سیستم‌عامل Desire 200 نسخه v4.0 آندرویید است، به پردازنده یک گیگاهرتزی مجهز شده و از فایل‌های صوتی و تصویری MP3/eAAC+/WMA/WAV و MP4/H.263/H.264/WMV و باتری ۸۲۱ میلی‌آمپری برای ۱۱ ساعت مکالمه پشتیبانی می‌کند.
Desire 500 Desire 500 یکی از بهترین گوشی‌های دوسیم‌کارته HTC است که صفحه نمایش ۳/۴ اینچی دارد.با وجود صفحه نمایش بزرگ، ضخامت گوشی ۹/۹ میلی‌متری است و ۱۲۳ گرم وزن دارد که متعادل به نظر می‌رسد. صفحه نمایش ۴/۳ اینچی گوشی هم از نوع TFT است و از وضوح تصویر ۸۰۰×480 پیکسل و ۱۶ میلیون رنگ پشتیبانی می‌کند.از دیگر ویژگی‌های Desire 500 می‌توان به چهار گیگابایت حافظه داخلی، یک گیگابایت RAM، بلوتوث v4.0، microUSB و دوربین هشت مگاپیکسلی اشاره کرد. این گوشی همچنین دارای دوربین ثانویه ۶/۱ مگاپیکسلی است که امکان مکالمه ویدیویی را با کیفیت ۷۲۰ پیکسل فراهم می‌کند و از نسخه v4.2.2 (Jelly Bean) سیستم‌عامل آندرویید پشتیبانی می‌کند.گوشی Desire 500 به پردازنده چهارهسته‌ای با قدرت ۱/۲ گیگاهرتزی Cortex-A5 و پردازشگر گرافیکی Adreno 203 مجهز شده و از فایل‌های صوتی و تصویری MP3/eAAC+/WMA/WAV/FLAC و DivX/XviD/MP4/H.263/H.264/WMV و باتری یکهزار و ۸۰۰ میلی‌آمپری لیتیوم یونی بهره می‌برد و امکان ۱۲ ساعت مکالمه را برای کاربران فراهم می‌کند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر