در حال خواندن
خلعتبری رسما در پرسپولیس
0

به گزارش سرویس ورزشی خبرنو؛ مدیر برنامه های محمدرضا خلعتبری درباره آخرین وضعیت انتقال این بازیکن به پرسپولیس اظهار کرد: مسئولان باشگاه عجمان حاضر شده اند که تخفیف قابل توجهی به پرسپولیس بدهند. من رقم هایی را در رسانه های ایران دیده ام که به هیچ عنوان صحت ندارد و حتی این رقم خیلی کمتر از ۳ و نیم میلیاردی است که بعضی ها مطرح کرده اند.
وی ادامه داد: توافقات بین دو طرف انجام شده و فقط بر سر نوع پرداخت مبلغ رضایتنامه بین دو طرف کمی اختلاف است که آن هم طی یکی دو روز آینده برطرف می شود. عجمانی ها اصلا اذیت نکردند و ما کاملا با آن ها یک همکاری فوتبالی داشتیم.زمانی، با اشاره به اینکه خلعتبری در قرارداد خود با پرسپولیس هم تخفیف ویژه ای قائل شده گفت: قرارداد خلعتبری با پرسپولیس دوساله خواهد بود که برای سال اول او تخفیف خیلی ویژه ای به پرسپولیس داده است و شک نکنید یکی از دلایلی که این انتقال انجام می شود، این است که خلعتبری راضی شده در سال اول حضور خود در پرسپولیس مبلغ کمی بگیرد. شما اگر به قرارداد بازیکنان خوب در لیگ برتر نگاه کنید که البته قیمت آن ها هم گفته نمی شود، متوجه می شوید که چه …

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر