در حال خواندن
خرید شارژ تلفن همراه هم شامل کارمزد می‌شود
1

پس از آغاز دریافت کارمزد از مانده گیری بر روی تمامی درگاه های بانکی و پرداخت، در آینده نزدیک خرید شارژ تلفن های همراه نیز مشمول کارمزد شود.
نود آی سی تی – شنیده های موثق حاکی است، دریافت کارمزد از تراکنش خرید شارژ به زودی آغاز خواهد شد.به این ترتیب خریداران شارژ تلفن همراه بر روی دستگاه های کارت خوان، درگاه های اینترنتی و از طریق تلفن همراه باید در آینده نزدیک کارمزد پرداخت کنند.بنا بر این گزارش رقم این کارمزد هنوز نهایی نشده اما دریافت آن از اویل تابستان قطعی است.به این ترتیب پیش بینی می شود با افزایش موارد مشمول پرداخت کارمزد، زمینه برای اعمال نظام تعرفه ای و کارمزدی بر روی دستگاه های کارت خوان نیز فراهم شود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.
  • ناشناس
    ۱۳۹۳-۰۳-۲۹ در ۰۹:۵۶

    به جای اینکه مردم را ترغیب وتشویق به کارها ازطریق اینترنت والکترونیک نمایید کاری می کنید که مردم درفشارباشند چرا سیستمهایتان راارتقانمی دهید تا بارترافیک کم شود چرا درخارج همه باید ازسیستم الکترونیکی استفاده نمایند وکسی حق ندارد پول حمل کند ولی ایران همه چیز برعکس است ازنفس کشیدن هم مالیات بگیریداینگونه نمی توانید درایران به مردم خدمت کنید فقط خیانت واذیت می کنید

ارسال یک نظر