در حال خواندن
خداحافظی «قمی» از نصر کشور
0

دبیرکل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور که از مردادسال ۹۰ بر کرسی دبیری نصر تهران تکیه زد و پس از آن به اصرار آیت اللهی، رییس نصر کشور به عنوان دبیرکل انتخاب شد، اواخر هفته گذشته از سمت خود استعفا داد.
نود آی سی تی- حمیدرضا قمی در مورد دلیل رفتنش از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور گفت: از دو ماه پیش اعلام کردم که به دلیل مشغله کاری بسیار زیاد نمی‌توانم در سازمان بمانم و سال جدید از سمت خود کناره‌گیری می‌کنم.وی با بیان اینکه سازمان نیازمند یک نیروی با انرژی و تازه نفس است، افزود: سازمان نظام صنفی رایانه‌ای سرشار از توقعات صنف با ابزار محدود و حمایت‌‌های ناکافی است به همین دلیل کند پیش رفتن کارها راضی‌مان  نمی‌کرد.وی گفت: چشم امید بسیاری از فعالان صنف فناوری اطلاعات و ارتباطات به سازمان نظام صنفی رایانه‌ای است به همین دلیل کار کردن در سازمان دلبستگی به وجود می‌آورد.  قمی افزود: از همان ابتدای کار بارها اعلام کردم که دبیر نمی‌مانم اما این دلبستگی به سازمان و اصرار دوستان مانع رفتنم شد. وی همچنین در مورد اینکه چه شخصی جایگزین او خواهد شد، گفت: سه‌شنبه همین هفته در شورای مرکزی دبیرکل جدید سازمان مشخص می‌شود.براساس این گزارش، کاظم آیت اللهی، رییس نصر کشور  بعد از استعفای قمی در حکمی محمدمهدی لسان‌صدق را به عنوان سرپرست دبیرخانه نصر کشور منصوب کرد.بر اساس این گزارش لسان صدق علاوه بر سمت سرپرستی دبیرخانه نصر کشور، عهده دار دبیری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان یزد نیز هست.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر