در حال خواندن
خدائی از روابط عمومی زیرساخت استعفا داد
0

مدیر عامل زیرساخت با استعفای مهندس مهدی خدائی از سمت مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت موافقت کرد.

نود آی سی تی – مهندس  خدائی به دلیل مشکلات شخصی طی نامه‌ای از مهندس خسروی معاون وزیر ، رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت درخواست استعفا از مسئولیت کرده بود که پس از چند ماه سرانجام با استعفای وی موافقت شد.خدایی در طول مدیریت ۲ ساله خود توانسته بود ارتباط رسانه‌ای شرکت ارتباطات زیرساخت با رسانه‌ها را اصلاح و بهبود بخشد.بر این اساس هم اکنون حامدرضا اسماعیلی به عنوان سرپرست دفتر روابط عمومی و امور بین‌املل شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شده است. وی پیش از این رییس گروه مطالعات اجتماعی دفتر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت زیرساخت بود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر